Mexicoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arjen Robben heeft zo juist gebleseerd het veld verlaten in de wedstrijd tegen Mexico.
Het zou toch niet zo zijn dat het echt mis is he! .![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:52 schreef Vandergeld het volgende:
Jeetje, en ik maar Nederland Hongarije kijken, speelt Robben tegen Mexico
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Bensel het volgende:
ik denk gewoon dat men Robben meegenomen heeft als soort van bliksemafleider voor blessures. Blessures voor andere spelers krijgen gewoon geen kans, omdat ze al afgevangen worden door Robben
Na 1 juni kan je toch niet meer wisselen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
Aan de andere kant, nu kan Van Nistelrooij wellicht alsnog opgeroepen worden als het ECHT mis is...
Als vervanger van een buiten speler ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
Aan de andere kant, nu kan Van Nistelrooij wellicht alsnog opgeroepen worden als het ECHT mis is...
Ben benieuwd of ze hem dan nog meenemen..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koeman: waarschijnlijk hamstring, 2-3 weken
Koeman ziet net zoveel als wij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zou hij de 19e dus kunnen spelen (invallen) en misschien dus alleen de eerste wedstrijd missen. Maarja, afwachten maar...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Bensel het volgende:
ik denk gewoon dat men Robben meegenomen heeft als soort van bliksemafleider voor blessures. Blessures voor andere spelers krijgen gewoon geen kans, omdat ze al afgevangen worden door Robben
Komt ie na de poulefase dr in en speelt ie iedereen kapot.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk... Overvloedig insmeren met placenta en hij is er over een weekje weer klaar voorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem dan nog meenemen..
Bij blessures wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Silv het volgende:
[..]
Na 1 juni kan je toch niet meer wisselen?
Nee. Doe maar niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
We hebben genoeg buitenspelers met Elia en Babel. Van Nistelrooy zou dan mooi meekunnen als 2e spits achter Van Persie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als vervanger van een buiten speler ?
Dan haal je Lens er bij. Maar laten we hopen dat het niet nodig is.
Ik wist dat hij niet te vertrouwen was!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ja, Dirkie zorgde er met z'n voodoo-technieken voor dat Robben een debiel hakje probeerde...
En dan was het erger geweest, want nu kan hij nog bijna 1,5 week rusten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:02 schreef Jojoke het volgende:
Nou ja, het had ook kunnen gebeuren in de eerste 10 minuten tegen Denemarken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |