Kan niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben geknipttt!
En volgens mij heeft Zuurkool gewoon die smiley als standaard PI of zo
Ja.quote:
Ik heb wel zo'n app ooit gezien voor FOK! dat je dat kon installen, alleen die werkte niet helemaal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben geknipttt!
Je stopt het in een urn?quote:
Ik haat die PIquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben geknipttt!
best wel hequote:
Post een nog groter plaatjequote:
Oh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik heb wel zo'n app ooit gezien voor FOK! dat je dat kon installen, alleen die werkte niet helemaal.
Iedereen zou die PI moeten hatenquote:
Ja, want je kwam hier toen zo vaakquote:
Anders had ik altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh.Stom.
[..]
Iedereen zou die PI moeten hatenElke keer als ik hem zie dan kriebelt er iets.
Zooooo gemeen, arrogant, secreet, brrrrrrquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh.Stom.
[..]
Iedereen zou die PI moeten hatenElke keer als ik hem zie dan kriebelt er iets.
gelukkigquote:
Wat is er met je gebeurd dat je die niet meer doet dan?quote:
Dat kon wel, met die app. Hij werkte eerst, maar na een tijdje niet meer.quote:
Nah.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien wel de reden waarom hij niet kwam.
Hoi ik ben Japsnars. Reken maar dat ik Nijnja vaak heb gezienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, dus dan denk ik dat jij Nijnja ook niet vaak gezien hebt.
quote:
Ja! Die smile met Kusje, vind ik gelijk heel kutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zooooo gemeen, arrogant, secreet, brrrrrr
GM liegt.quote:
Ik ben hier nog vaak genoeg geweest ja. Maar jij was waarschijnlijk te druk met bitchen en het aanklikken van je PI om mij op te merken. Chagrijnkever.quote:
Oh, jij bent die KLB' er.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hoi ik ben Japsnars. Reken maar dat ik Nijnja vaak heb gezien
MIJN SLOTJE WAS VEEL KEKKER, Fiets is daar niet creatief genoeg voorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 22:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
Fietsslot kwijt
Die moest Fiets sluiten
Hoe lang je hier ook bent, je hapt wel overal opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik ben hier nog vaak genoeg geweest ja. Maar jij was waarschijnlijk te druk met bitchen en het aanklikken van je PI om mij op te merken. Chagrijnkever.
Waarom zou ik een note krijgenquote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
Doe eens aardig mensen, ik heb al genoeg gezeik om me heen de laatste paar dagen..
Daar moet ik je wel gelijk in geven ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
MIJN SLOTJE WAS VEEL KEKKER, Fiets is daar niet creatief genoeg voor
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe lang je hier ook bent, je hapt wel overal op.
mijn staaf heeft ook wel eens een fan.quote:
Oprechte vraag, hoe komt het dat je hier vaker kwam? Ik bedoel dit niet om gemeen te zijn, ben gewoon te lang niet geweest.quote:
Ghihiquote:
Jij spacet hem helemaal als ik een PI vaker dan twee keer gebruik, ik nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk in geven ja.
[..]
Jij niet dan?
Weet ik veel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou ik een note krijgen?
Myrr.
Ja he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 22:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk in geven ja.
[..]
Jij niet dan?
OKE DOEI. Dan bel ik dana welquote:
Omdat het leven niet alleen uit KLB bestaat en daar zijn de discussies vaak toch van een wat hoger onzin-bier-en-tieten gehalte dus vandaar dat ik ook wel graag in dit subforum kom.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oprechte vraag, hoe komt het dat je hier vaker kwam? Ik bedoel dit niet om gemeen te zijn, ben gewoon te lang niet geweest.
Niet hatuhquote:
Lees eens terug. Iedereen spacede hem van die kekke smiley van jou.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ghihi![]()
[..]
Jij spacet hem helemaal als ik een PI vaker dan twee keer gebruik, ik niet
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 22:16 schreef mstr het volgende:
Trouwens, ik stop met posten hier. Kusje.
quote:
Oké, gezelligquote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 22:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Omdat het leven niet alleen uit KLB bestaat en daar zijn de discussies vaak toch van een wat hoger onzin-bier-en-tieten gehalte dus vandaar dat ik ook wel graag in dit subforum kom.
Vrouwenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]Mannen.
[..]
Oké, gezelligVind ik niet een slecht teken
Wat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]Mannen.
[..]
Oké, gezelligVind ik niet een slecht teken
Je weet gewoon niet wat je wiltquote:
Er zijn wel meer mensen die last hebben van dat syndroom.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet wat je wiltNiet posten, wel posten, bijna posten, half posten, toch maar niet
Ik snap het niet meer.
Truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die last hebben van dat syndroom.![]()
je mag altijd ff komen praten op msn hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die last hebben van dat syndroom.![]()
Niet praten, slotjes uitdelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je mag altijd ff komen praten op msn hoor
In KLB was het echt 80 keer ergerquote:
En toen zag ze dat fiets mod was geworden op PUBquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Onorgineel het volgende:
Godverdomme lezen jullie de inhoud van m'n topic wel, ik helemaal moeite doen
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Onorgineel het volgende:
Dat is niet lief ésgéé.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef -SG- het volgende:
Pussy. Ik hoop dat je een note krijgt.
ZOALS?!quote:
Schattig istie hequote:
Oh, neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 22:41 schreef Onorgineel het volgende:
Dan maak je hemquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:08 schreef Hyman het volgende:
Ik mis nog een "Pimp hier met je fiets" topic
quote:
Lees MED.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
We zouden beter andere dingen kunnen doen.
Okay.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Al op MSN gehoord van Irenka, veel makkelijker.
Een stukje.quote:
Toen hij die roos gafquote:
Van wie ben jij nou een kloon danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Furveillance-Siets het volgende:
verdorie hier werkt het ook al niet
Het wordt vast lekker weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef mstr het volgende:
Wie wil mij even enthousiast maken voor/over morgen?
Dude,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Furveillance-Siets het volgende:
[..]
nee ik ben fjets maar er klopt iets niet
De scquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
Op vrijdag 4 juni 2010 @ 23:21 door Furveillance-Siets:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op vrijdag 4 juni 2010 @ 23:21 door Renesite:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
Slepen met je muis!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef Furveillance-Siets het volgende:
oh nog steeds niet hoe krijg ik [ afbeelding ] op het reageerknopje?
What. teh. fuck. is this shit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:26 schreef Furveillance-Siets het volgende:
[..]
dat kan niet dan springt ie weer terug
moet je een note enge stalker??!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
Vanmiddag stond er een auto achter me, met een meisje erin dat op haar gemak haar haar goed zat te doen.
Ik heb haar via m'n spiegel zitten begluren en er van genoten
Tyf op man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Furveillance-Siets het volgende:
[..]
moet je een note enge stalker??!
Het was al niet grappig en het is er niet beter op gewordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Furveillance-Siets het volgende:
[..]
moet je een note enge stalker??!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Lekker stukje doedelzakmuziek luisteren ftw
Standaard reactie:quote:
Ja, maar toch, nu heeft ie wel die stem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Standaard reactie:
'Wacht maar tot ie de baard in de keel krijgt'
Of zware shag gaat roken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik zo oud was![]()
Maarja, daar doe je dan weer niks mee he
Scotland the Bravequote:
Wist ik al.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben toch stiekem best wel een baggeraar
Ik denk dat ik mijn ontslagbrief maar ga typen en mij voeg bij de serieuze garde.quote:
Join the club honey.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn ontslagbrief maar ga typen en mij voeg bij de serieuze garde.
Er is nog plek genoeg HIERquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn ontslagbrief maar ga typen en mij voeg bij de serieuze garde.
quote:
Kusje!quote:
NiNquote:
Dan haal je twee dagen voor je je iPod gaat halen 150 euro, een dag later weer, en op de dag dat je hem gaat halen weerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook gewoon geen fatsoenlijke iPod kopen alleen maar omdat ik niet meer dan 150 euro per dag mag pinnen
Truste Ker0lquote:
Ik kan alleen schoenen van ¤100 of eronder kopen omdat ik maar ¤100 per dag kan pinnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook gewoon geen fatsoenlijke iPod kopen alleen maar omdat ik niet meer dan 150 euro per dag mag pinnen
Wat voor muziek luister je? Dance, rock etc? Want Dance nummers duren nogal lang.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
Hoeveel nummers kunnen er eigenlijk op 8GB? en op 32?
Ik heb mn 8GB ik dacht 6GB vol met 600 nummers oid.. weet niet zeker dat zou 800 nummers zijn maar dat lijkt me wel weinig...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
Hoeveel nummers kunnen er eigenlijk op 8GB? en op 32?
Dance niet zoveel. Meer pop enzo, maar dan wel goeie pop.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister je? Dance, rock etc? Want Dance nummers duren nogal lang.
Aaaah, thanks.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
Acht gig kan 2.000 en 16 gig kan 4.000 nummers op 128kp/s opslaan volgens Apple.
Bron.
Je kan op artiest, nummer, genre en album zoeken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Mja, is die dan wel handig dat je zo even een nummer kan zoeken of duurt dat eeuwen zoals op die ik nu heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, da's handigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan op artiest, nummer, genre en album zoeken.
Dat werkt niet echt handig iddquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, da's handig![]()
Die ik nu heb dan moet je gewoon net zolang op volgende drukken totdat je hem hebt. Met 20 nummers is dat wat maar bij 100 wordt het al irritant
Je hebt ook gewoon een zoekfunctiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Mja, is die dan wel handig dat je zo even een nummer kan zoeken of duurt dat eeuwen zoals op die ik nu heb.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat werkt niet echt handig idd. Kun je nagaan met 2.000 liedjes
Alleen niemand wil 128 kb/s. Dus maak van die 2000 maar een getal tussen 800 en 1000 en dan zit je ongeveer goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
Acht gig kan 2.000 en 16 gig kan 4.000 nummers op 128kp/s opslaan volgens Apple.
Bron.
Iedereen buiten audiofielen neemt daar genoegen mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alleen niemand wil 128 kb/s. Dus maak van die 2000 maar een getal tussen 800 en 1000 en dan zit je ongeveer goed.
Ik ben geen audiofiel maar 128 kb/s is gewoon bagger. Minimaal 192 kb/s. Dan is het goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen buiten audiofielen neemt daar genoegen mee.
Was het wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:24 schreef Zeroku het volgende:
Al gedownload, geluisterd, en weer verwijderd.
Bedankt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben geen audiofiel maar 128 kb/s is gewoon bagger. Minimaal 192 kb/s. Dan is het goed.
128 kb/sdaar nemen alleen breezersletjes die al doof zijn geworden door het uitgaan genoegen mee.
Wel een aardig album jaquote:
'geloof ik'quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:26 schreef Jotcha het volgende:
Heb nog niet. En ik heb geloof ik gerooktDacht dat ik het nooit zou doen.
Dus je hebt gerookt? Of je weet het niet meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
ja ik kan het nog steeds niet geleuven wa.
Ja dat eerstequote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus je hebt gerookt? Of je weet het niet meer?
Pauperquote:
Naaaaaahquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:28 schreef Jotcha het volgende:
Tip: doe een hoed op. Serieus, iedereen vind 'm tof en wil 'm op ofzo.
Trustequote:
Ja gek hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja morgen vind ik het vast stom van mezelf
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Viel me mee dat ik niet moest hoesten, zelfs niet over mn longen
Kanker fag!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:36 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb geloof ik ook met een homo staan dansen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:36 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb geloof ik ook met een homo staan dansen
OMDAT JE ER ANDERS MORGEN MISSCHIEN WAT LASTIG UIT KAN.quote:
Fapze.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:59 schreef Myraela het volgende:
hihihi, ik deed vanochtend om 11 uur een dutje en rond 2 uur vanmiddag en rond half 6 vanavond. Dus zometeen ga ik slapen.
hoi Mirnequote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:59 schreef Myraela het volgende:
hihihi, ik deed vanochtend om 11 uur een dutje en rond 2 uur vanmiddag en rond half 6 vanavond. Dus zometeen ga ik slapen.
Ik was in gesprek met haarquote:
Die geeft je alleen maar pillen en zegt iets over beter slapen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje slaaptekort heb en gewoon eens langs de huisarts moet.
Normaal doen tegen mijn koetje, pauper.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, back of the bus fucko.
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje slaaptekort heb en gewoon eens langs de huisarts moet.
Weeeeet ik tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
Koetje klinkt eigenlijk helemaal niet lief, maar ik bedoel het wel lief.
Op MSN praatte je altijd zo liefquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal doen tegen mijn koetje, pauper.
En dat moet persé nuquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:05 schreef Schieganger het volgende:
Jeuj nachtelijke foto-edits. Klant wilt een hoofd verwisseld hebben van een foto, kutwerk
quote:
Ook al doe je soms alsof je me haat,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik werk het beste in de nacht met post-processie. Er word dan niet gebeld terwijl overdags mijn telefoon elke vijf minuten overgaat (HeyWes bier drinken? Hey Wes moet je nog boodschappen doen? Hey Wes wil je wat doen? NEE GODVERDOMME IK BEN BEZIG!), geen buren die me lastigvallen. Gewoon lekker rustig en stil, daarom doe ik veel post-processing work in de nacht. Snap je?quote:
Je kunt je telefoon uitzetten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik werk het beste in de nacht met post-processie. Er word dan niet gebeld terwijl overdags mijn telefoon elke vijf minuten overgaat (HeyWes bier drinken? Hey Wes moet je nog boodschappen doen? Hey Wes wil je wat doen? NEE GODVERDOMME IK BEN BEZIG!), geen buren die me lastigvallen. Gewoon lekker rustig en stil, daarom doe ik veel post-processing work in de nacht. Snap je?
Een iPhone start ontzettend traag op.quote:
Gelul man. Ik ga zo wel een flinke bak koffie pakkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een iPhone start ontzettend traag op.
Dan heb je nog de buren, mensen die onverwachts aanbellen (ik ben niet zo asociaal dat ik ze terugstuur, zeker niet als ze een kratje bier hebben meegenomen!)
*mompelt iets in de vorm van Sukkel..*quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:34 schreef RoBro het volgende:
kenser tik net mn laptop uit mn slaap uit raam 2 verdiepingen naar beneden alleen cdlade is kapoet wat een mazzelaar ben ik toch ook
naja werd wakker voel wat op mn buik en tik het wegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
*mompelt iets in de vorm van Sukkel..*
Ik geloof er niets vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:34 schreef RoBro het volgende:
kenser tik net mn laptop uit mn slaap uit raam 2 verdiepingen naar beneden alleen cdlade is kapoet wat een mazzelaar ben ik toch ook
soms denk ik dat jij in een nog fictievere wereld dan ik leefquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik werk het beste in de nacht met post-processie. Er word dan niet gebeld terwijl overdags mijn telefoon elke vijf minuten overgaat (HeyWes bier drinken? Hey Wes moet je nog boodschappen doen? Hey Wes wil je wat doen? NEE GODVERDOMME IK BEN BEZIG!), geen buren die me lastigvallen. Gewoon lekker rustig en stil, daarom doe ik veel post-processing work in de nacht. Snap je?
Zou je denken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
soms denk ik dat jij in een nog fictievere wereld dan ik leef
Het gaat ook niet om het opstarten maar om het uitzetten!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een iPhone start ontzettend traag op.
Dan heb je nog de buren, mensen die onverwachts aanbellen (ik ben niet zo asociaal dat ik ze terugstuur, zeker niet als ze een kratje bier hebben meegenomen!)
Schultenbrau I supposequote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:23 schreef RoBro het volgende:
ik woon klein maar heb halve liters en zon maakt mij al gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |