quote:
Kusje!quote:
NiNquote:
Dan haal je twee dagen voor je je iPod gaat halen 150 euro, een dag later weer, en op de dag dat je hem gaat halen weerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook gewoon geen fatsoenlijke iPod kopen alleen maar omdat ik niet meer dan 150 euro per dag mag pinnen
Truste Ker0lquote:
Ik kan alleen schoenen van €100 of eronder kopen omdat ik maar €100 per dag kan pinnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook gewoon geen fatsoenlijke iPod kopen alleen maar omdat ik niet meer dan 150 euro per dag mag pinnen
Wat voor muziek luister je? Dance, rock etc? Want Dance nummers duren nogal lang.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
Hoeveel nummers kunnen er eigenlijk op 8GB? en op 32?
Ik heb mn 8GB ik dacht 6GB vol met 600 nummers oid.. weet niet zeker dat zou 800 nummers zijn maar dat lijkt me wel weinig...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
Hoeveel nummers kunnen er eigenlijk op 8GB? en op 32?
Dance niet zoveel. Meer pop enzo, maar dan wel goeie pop.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister je? Dance, rock etc? Want Dance nummers duren nogal lang.
Aaaah, thanks.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
Acht gig kan 2.000 en 16 gig kan 4.000 nummers op 128kp/s opslaan volgens Apple.
Bron.
Je kan op artiest, nummer, genre en album zoeken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Mja, is die dan wel handig dat je zo even een nummer kan zoeken of duurt dat eeuwen zoals op die ik nu heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, da's handigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan op artiest, nummer, genre en album zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |