Slepen met je muis!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef Furveillance-Siets het volgende:
oh nog steeds niet hoe krijg ik [ afbeelding ] op het reageerknopje?
What. teh. fuck. is this shit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:26 schreef Furveillance-Siets het volgende:
[..]
dat kan niet dan springt ie weer terug
moet je een note enge stalker??!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
Vanmiddag stond er een auto achter me, met een meisje erin dat op haar gemak haar haar goed zat te doen.
Ik heb haar via m'n spiegel zitten begluren en er van genoten
Tyf op man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Furveillance-Siets het volgende:
[..]
moet je een note enge stalker??!
Het was al niet grappig en het is er niet beter op gewordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Furveillance-Siets het volgende:
[..]
moet je een note enge stalker??!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Lekker stukje doedelzakmuziek luisteren ftw
Standaard reactie:quote:
Ja, maar toch, nu heeft ie wel die stem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Standaard reactie:
'Wacht maar tot ie de baard in de keel krijgt'
Of zware shag gaat roken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik zo oud was![]()
Maarja, daar doe je dan weer niks mee he
Scotland the Bravequote:
Wist ik al.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben toch stiekem best wel een baggeraar
Ik denk dat ik mijn ontslagbrief maar ga typen en mij voeg bij de serieuze garde.quote:
Join the club honey.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn ontslagbrief maar ga typen en mij voeg bij de serieuze garde.
Er is nog plek genoeg HIERquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn ontslagbrief maar ga typen en mij voeg bij de serieuze garde.
quote:
Kusje!quote:
NiNquote:
Dan haal je twee dagen voor je je iPod gaat halen 150 euro, een dag later weer, en op de dag dat je hem gaat halen weerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook gewoon geen fatsoenlijke iPod kopen alleen maar omdat ik niet meer dan 150 euro per dag mag pinnen
Truste Ker0lquote:
Ik kan alleen schoenen van ¤100 of eronder kopen omdat ik maar ¤100 per dag kan pinnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook gewoon geen fatsoenlijke iPod kopen alleen maar omdat ik niet meer dan 150 euro per dag mag pinnen
Wat voor muziek luister je? Dance, rock etc? Want Dance nummers duren nogal lang.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
Hoeveel nummers kunnen er eigenlijk op 8GB? en op 32?
Ik heb mn 8GB ik dacht 6GB vol met 600 nummers oid.. weet niet zeker dat zou 800 nummers zijn maar dat lijkt me wel weinig...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
Hoeveel nummers kunnen er eigenlijk op 8GB? en op 32?
Dance niet zoveel. Meer pop enzo, maar dan wel goeie pop.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister je? Dance, rock etc? Want Dance nummers duren nogal lang.
Aaaah, thanks.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
Acht gig kan 2.000 en 16 gig kan 4.000 nummers op 128kp/s opslaan volgens Apple.
Bron.
Je kan op artiest, nummer, genre en album zoeken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Mja, is die dan wel handig dat je zo even een nummer kan zoeken of duurt dat eeuwen zoals op die ik nu heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, da's handigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan op artiest, nummer, genre en album zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |