'geloof ik'quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:26 schreef Jotcha het volgende:
Heb nog niet. En ik heb geloof ik gerooktDacht dat ik het nooit zou doen.
Dus je hebt gerookt? Of je weet het niet meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
ja ik kan het nog steeds niet geleuven wa.
Ja dat eerstequote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus je hebt gerookt? Of je weet het niet meer?
Pauperquote:
Naaaaaahquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:28 schreef Jotcha het volgende:
Tip: doe een hoed op. Serieus, iedereen vind 'm tof en wil 'm op ofzo.
Trustequote:
Ja gek hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja morgen vind ik het vast stom van mezelf
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Viel me mee dat ik niet moest hoesten, zelfs niet over mn longen
Kanker fag!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:36 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb geloof ik ook met een homo staan dansen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:36 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb geloof ik ook met een homo staan dansen
OMDAT JE ER ANDERS MORGEN MISSCHIEN WAT LASTIG UIT KAN.quote:
Fapze.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:59 schreef Myraela het volgende:
hihihi, ik deed vanochtend om 11 uur een dutje en rond 2 uur vanmiddag en rond half 6 vanavond. Dus zometeen ga ik slapen.
hoi Mirnequote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:59 schreef Myraela het volgende:
hihihi, ik deed vanochtend om 11 uur een dutje en rond 2 uur vanmiddag en rond half 6 vanavond. Dus zometeen ga ik slapen.
Ik was in gesprek met haarquote:
Die geeft je alleen maar pillen en zegt iets over beter slapen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje slaaptekort heb en gewoon eens langs de huisarts moet.
Normaal doen tegen mijn koetje, pauper.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, back of the bus fucko.
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje slaaptekort heb en gewoon eens langs de huisarts moet.
Weeeeet ik tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
Koetje klinkt eigenlijk helemaal niet lief, maar ik bedoel het wel lief.
Op MSN praatte je altijd zo liefquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal doen tegen mijn koetje, pauper.
En dat moet persé nuquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:05 schreef Schieganger het volgende:
Jeuj nachtelijke foto-edits. Klant wilt een hoofd verwisseld hebben van een foto, kutwerk
quote:
Ook al doe je soms alsof je me haat,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik werk het beste in de nacht met post-processie. Er word dan niet gebeld terwijl overdags mijn telefoon elke vijf minuten overgaat (HeyWes bier drinken? Hey Wes moet je nog boodschappen doen? Hey Wes wil je wat doen? NEE GODVERDOMME IK BEN BEZIG!), geen buren die me lastigvallen. Gewoon lekker rustig en stil, daarom doe ik veel post-processing work in de nacht. Snap je?quote:
Je kunt je telefoon uitzetten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik werk het beste in de nacht met post-processie. Er word dan niet gebeld terwijl overdags mijn telefoon elke vijf minuten overgaat (HeyWes bier drinken? Hey Wes moet je nog boodschappen doen? Hey Wes wil je wat doen? NEE GODVERDOMME IK BEN BEZIG!), geen buren die me lastigvallen. Gewoon lekker rustig en stil, daarom doe ik veel post-processing work in de nacht. Snap je?
Een iPhone start ontzettend traag op.quote:
Gelul man. Ik ga zo wel een flinke bak koffie pakkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een iPhone start ontzettend traag op.
Dan heb je nog de buren, mensen die onverwachts aanbellen (ik ben niet zo asociaal dat ik ze terugstuur, zeker niet als ze een kratje bier hebben meegenomen!)
*mompelt iets in de vorm van Sukkel..*quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:34 schreef RoBro het volgende:
kenser tik net mn laptop uit mn slaap uit raam 2 verdiepingen naar beneden alleen cdlade is kapoet wat een mazzelaar ben ik toch ook
naja werd wakker voel wat op mn buik en tik het wegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
*mompelt iets in de vorm van Sukkel..*
Ik geloof er niets vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:34 schreef RoBro het volgende:
kenser tik net mn laptop uit mn slaap uit raam 2 verdiepingen naar beneden alleen cdlade is kapoet wat een mazzelaar ben ik toch ook
soms denk ik dat jij in een nog fictievere wereld dan ik leefquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik werk het beste in de nacht met post-processie. Er word dan niet gebeld terwijl overdags mijn telefoon elke vijf minuten overgaat (HeyWes bier drinken? Hey Wes moet je nog boodschappen doen? Hey Wes wil je wat doen? NEE GODVERDOMME IK BEN BEZIG!), geen buren die me lastigvallen. Gewoon lekker rustig en stil, daarom doe ik veel post-processing work in de nacht. Snap je?
Zou je denken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
soms denk ik dat jij in een nog fictievere wereld dan ik leef
Het gaat ook niet om het opstarten maar om het uitzetten!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een iPhone start ontzettend traag op.
Dan heb je nog de buren, mensen die onverwachts aanbellen (ik ben niet zo asociaal dat ik ze terugstuur, zeker niet als ze een kratje bier hebben meegenomen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |