Pics van je smaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zijn fucking telefoonnummer vriend
Het is een sma, het is niet mijn sma. En nee.quote:
Iedereen krijgt ze behalve ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is een sma, het is niet mijn sma. En nee.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki man ik kom terug van COD EN GEEN PICS?
Ja je was weg. Check je pm box zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki man ik kom terug van COD EN GEEN PICS?
Ja shit wordt aanquote:
Zoquote:
Michael Bublé leeft nog, hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
Michael kon nog verdomde goed dansen voor z'n dood zeg.
Met zo bedoel ik NU. Ik moest nog tinypiccen vriend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ZoMoet je die chick van je nog vinden op hyves ofzo omdat ze een HOAX is.
Die dudes die om hen heen dansen ook best wel!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
Michael kon nog verdomde goed dansen voor z'n dood zeg.
UR LACK OF TRUST IS DISTURBINGquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met zo bedoel ik NU. Ik moest nog tinypiccen vriend.
Haha alsof jij niet tinypict als je me pm't.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef Lamon. het volgende:
Yup, met ongepaste trots kan ik na 2 dagen bikkelen nu toch wel zeggen dat ik aangeschoten ben. En ja, in mijn eentje, en nee, ik ga vanaaf niet uit.
Je sais.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben er al even een paar aan het luisteren. Zo geniaal
.
Ik word er verdrietig van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef kurk_droog het volgende:
This is it is nu he
Vette show zou dat worden. Vooral verderop in de film zie je echt mooie stukken
Ja nu wel. Flikkor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie allemaal zitten te bitchen maar er staat gewoon ijs in de TT hoor
Ja dat is tof.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die dudes die om hen heen dansen ook best wel!
Zo vet dat dat allemaal precies tegelijk gaat
Als je een mongool bent wel, dus jij mag dat.quote:
Goed veranderd hoor, je hebt je knopjes gevonden.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha alsof jij niet tinypict als je me pm't.
Dankkkkkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed veranderd hoor, je hebt je knopjes gevonden.
Je mist net echt de lekkerste chickquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
LAKI
WAAROM IS DEZE HIER [ afbeelding ] WIT
Als je zo hersenloos vindt en bloedhonden, meld je dan af van die site.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Lamon. het volgende:
"Beste mooiemensen!
De zomer komt er eindelijk aan en laten we hopen dat het lekker weer blijft J We zijn bij mooiemensen.com druk bezig iets leuks voor jullie te organiseren, namelijk een mooiemensen-borrel in een exclusieve penthouse in hartje Amsterdam! Een unieke locatie waar je onbezorgd kunt genieten van een mooie avond.
Dit kan natuurlijk niet plaatsvinden zonder jullie. Dus wil je kennis maken met mede-leden van mooiemensen.com of wil je gewoon een gezellig avond? Laat mij weten wat je ervan vind en dan zorgen wij dat jullie binnenkort een geweldige avond krijgen!
Ik zou het op prijs stellen als je een reply terugmailt of je geïnteresseerd bent in een mooiemensen-borrel. Dan stuur ik je gauw een mail terug met meer informatie.
Tot heel gauw!"
Wow, instant stimulatie om me beter te voelen over mezelf, wat doen ze dat toch goed, die commercieele hersenloze bloedhonden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je een mongool bent wel, dus jij mag dat.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
LAKI
Verschrikkelijk concept inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Lamon. het volgende:
"Beste mooiemensen!
De zomer komt er eindelijk aan en laten we hopen dat het lekker weer blijft J We zijn bij mooiemensen.com druk bezig iets leuks voor jullie te organiseren, namelijk een mooiemensen-borrel in een exclusieve penthouse in hartje Amsterdam! Een unieke locatie waar je onbezorgd kunt genieten van een mooie avond.
Dit kan natuurlijk niet plaatsvinden zonder jullie. Dus wil je kennis maken met mede-leden van mooiemensen.com of wil je gewoon een gezellig avond? Laat mij weten wat je ervan vind en dan zorgen wij dat jullie binnenkort een geweldige avond krijgen!
Ik zou het op prijs stellen als je een reply terugmailt of je geïnteresseerd bent in een mooiemensen-borrel. Dan stuur ik je gauw een mail terug met meer informatie.
Tot heel gauw!"
Wow, instant stimulatie om me beter te voelen over mezelf, wat doen ze dat toch goed, die commercieele hersenloze bloedhonden.
+1quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
LAKI
Okay, als dit smatje goed is krijg je de Skylark Badge.quote:
Dan moet je even de url aanpassen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
LAKI
Ik fap al maanden erop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je mist net echt de lekkerste chickIk ga sowieso nu fappen vriend.
quote:At this point, competion between Picasso and Matisse was still going strong. Even though the two were friends, Picasso had to accept the older Matisse as the through master of his time. His own paintings could even be considered rather boring, when compared to the wild expressive paintings Matisse made.
Realising he couldn’t beat Matisse at his own game, Picasso knew he had to create something drastic to set himself apart as the better artist. Something that was not seen before, something that would cause a shock and forever change the way Picasso painted.
At the time, a lot of artwork from Africa was imported into France, often ending up in stacks in tribal musea throughout Paris. Musée d’Ethnographie du Trocadéro was one of them, and during Picasso’s studies for his groundbreaking work, it was here he found his most important inspiration. The masks and statues displayed, added up to the influence of Spanish and Iberian art, and together with influences of Cezanne and El Greco, collided together in Picasso’s mind.
quote:
WANNEER hebben jullie mij ooit chicks gestuurd? Geven en nemen, vrienden. Geven en nemen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Hier, de ideale literatuur voor de SC op vrijdagavond:
Een stuk uit mn essay waar kunst en design centraal staan
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:competion
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
WANNEER hebben jullie mij ooit chicks gestuurd? Geven en nemen, vrienden. Geven en nemen.
quote:
quote:
Ik regel nooit chicksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
WANNEER hebben jullie mij ooit chicks gestuurd? Geven en nemen, vrienden. Geven en nemen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
BobbyB ga weg achter Bragi's pc.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan moet je even de url aanpassen.
'no' moet je veranderen in 'new'. Dan is 'ie wel gekleurd: [ afbeelding ]
Alsof ik Wikipedia lees.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar is toch ook een franse film over?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom quote je Laki, vriend?quote:
Jij bent altijd de eerste aan wie ik denk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Spangquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet eigenlijk terug naar dat baantje, ik heb daar echt best wel veel spange chicks leren kennen.Waaronder deez dus.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet eigenlijk terug naar dat baantje, ik heb daar echt best wel veel spange chicks leren kennen.Waaronder deez dus.
PUB + R&Pquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoop dat er morgen een beetje leuke jongens zijn. Niet alleen negers.
Tsja, ik had er kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoop voor je dat het een blackfest isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
Oude grap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb meer baantjes gehad dan Donald Duck.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij bent altijd de eerste aan wie ik denk.
Ik weet wel dat er een film met Antony Hopkins over Picasso is maar voor de rest ken ik er niet echtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar is toch ook een franse film over?
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een blackfest is
quote:
quote:
Pozerzquote:
Een chick regelen is net als een HP potionquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb gisteren godzijdank een meisje versierd, want hustlen om te overleven en m'n HP was bijna leeg.
Heb ik al gedaan, maar ik had voor een jaar betaald, ik heb dus per ongeluk de verkeerde keuze aangevinkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je zo hersenloos vindt en bloedhonden, meld je dan af van die site.
Geen woorden voor. Behalve 'geen woorden voor' dan. Voor de grappenmakers.quote:
OHOHOHOquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb meer baantjes gehad dan Inge de Bruijn
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb meer baantjes gehad dan Inge de Bruijn
Ja, je voelt gewoon je balkje weer groen wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een chick regelen is net als een HP potion
Maakt niet uit als je faint kom je wel terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb gisteren godzijdank een meisje versierd, want hustlen om te overleven en m'n HP was bijna leeg.
HEY DAT IS DIE CHICK VAN BEAUTY AND THE NERDquote:
Hmm, dat zou ik dan even moeten opzoekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er een film met Antony Hopkins over Picasso is maar voor de rest ken ik er niet echtdus het zou kunnen
Joran van der Sloot ontkent moord
goh
Dat is toch fucking lelijk of nohquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen woorden voor. Behalve 'geen woorden voor' dan. Voor de grappenmakers.
Oh dat is hettt. Ik dacht al vanwaar ken ik drquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HEY DAT IS DIE CHICK VAN BEAUTY AND THE NERD!
Ja, maar dan ben je wel de helft van je cash kwijt en sta je weer in het Pokémon Center.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maakt niet uit als je faint kom je wel terug.
Zou je geven?quote:
Ik moet er een klein beetje van kotsen.quote:
Op deze foto heeft ze net een mini-lulquote:
ONGELOOFLIJKquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
WAT
dat meisje in de Musica Republica shirt is een goede vriendin van me
Aight die move van die gast zet ik ook als ik met een cap op uitga. Wat ik lang niet gedaan heb overigens, voor er weer haters komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
WAT
Vet coolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
WAT
Ik doe haar move altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight die move van die gast zet ik ook als ik met een cap op uitga. Wat ik lang niet gedaan heb overigens, voor er weer haters komen
Dat is 110% zeker Sanne Vogel:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
WAT
quote:
Ik wou net zeggen, uitgaan met een pet op je kopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight die move van die gast zet ik ook als ik met een cap op uitga. Wat ik lang niet gedaan heb overigens, voor er weer haters komen
Nee, dat is Annemiek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is 110% zeker Sanne Vogel:
[ afbeelding ]
Zie die gelijkenis dan.quote:
Misschien moeten we samen onze moves doen.quote:
Het is geen pet, het is een cap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, uitgaan met een pet op je kop
Met die jas om zn middel geknooptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een kanker mongooltje. En daar achter staat Laki
.
Linken naar een spaceball.gif van 1x1 pixels.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik zie je plaatje niet, vriendin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
.
Die lijkt helemaal niet op die dansende chickquote:
hello.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
http://www.flickr.com/photos/fakkelbrigade/4408264313/
Hier dan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die lijkt helemaal niet op die dansende chick
Welke ben ik dan?quote:
Wel een sexy bril hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ze met krullen.
Stijl is 500miljoen keer beter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ze met krullen.
Leuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ze met krullen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ze met krullen.
quote:
Ik vind van niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer dat ze naar Los Angeles is verhuisd.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
BEN JE KK GEKquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind van niet.![]()
Deze foto is mooier met krullen:Die is al een stuk beter maar toch vind ik stijl toffer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer dat ze naar Los Angeles is verhuisd.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Het liefst heel licht golvend. Anders steil en anders golvend. Sowieso geen krullenquote:
Wat praat jij nou weer. Alleen omdat je stijl haar hebt hè =$ =$ =$quote:
En terug kunnen spoelen/vooruitspoelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk zou je IRL moeten kunnen saven.
Nee, als hij maar niks verwacht van me, mormel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je hyves aan hem gegeven, vind je niet erg toch?
Ik stijl het, maar van nature is het niet stijl.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer. Alleen omdat je stijl haar hebt hè =$ =$ =$
picsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer. Alleen omdat je stijl haar hebt hè =$ =$ =$
Hij schijnt echt een Don Juan in bed te zijn, ik zou hem zeker niet afwijzen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, als hij maar niks verwacht van me, mormel.
Ik kwam er laatst pas achter dat ze er een album naar hebben vernoemdquote:
Nou en, hij is echt niet doable.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij schijnt echt een Don Juan in bed te zijn, ik zou hem zeker niet afwijzen.
Golvend? OF sheephair?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stijl het, maar van nature is het niet stijl.
Aber natürlich weet ik datquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst pas achter dat ze er een album naar hebben vernoemd
Want je weet wel wat het nog meer is toch
Weet ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan moet je het nog even laten groeien chuck
Het "keerpunt waarop ik enigszins dronken en irritant (maar niet hatelijk uiteraard) ga reageren", ik heb nog nooit een foto van jou gezien, dus post er eens eentje.quote:
Sheephair? Ik ben geen negerquote:
Waarom denkt Lamon dat ik een foto van mezelf aan hem zou willen laten zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het "keerpunt waarop ik enigszins dronken en irritant (maar niet hatelijk uiteraard) ga reageren", ik heb nog nooit een foto van jou gezien, dus post er eens eentje.
Valt me van je tegen, WD. Regel ik eens iets voor jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, omdat hij een kankerkop heeft.
hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het "keerpunt waarop ik enigszins dronken en irritant (maar niet hatelijk uiteraard) ga reageren", ik heb nog nooit een foto van jou gezien, dus post er eens eentje.
pm golvend pics honey.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sheephair? Ik ben geen neger. Gewoon golvend.
Van haar haar.quote:
Ik denk niets, ik vraag enkel iets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
Waarom denkt Lamon dat ik een foto van mezelf aan hem zou willen laten zien?
Ik lachte om die tweede.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sheephair? Ik ben geen neger. Gewoon golvend.
[..]
Waarom denkt Lamon dat ik een foto van mezelf aan hem zou willen laten zien?
[..]
Valt me van je tegen, WD. Regel ik eens iets voor je.
Pic van je dick, eerstquote:
quote:
Mijn antwoord is: nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk niets, ik vraag enkel iets.
Zo boeiend is het nu ook weer niet hoor, een fotootje....
1 pilletje is genoeg hoor. Geen gekke dingenquote:
Om me die pics van zijn dick door dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pic van je dick, eerst.
[..]![]()
.
[..]
Mijn antwoord is: nee.
Moet ik dicky voor je regelen, of iemand anders?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lachte om die tweede.En die comment op mij ook.
DICKYquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet ik dicky voor je regelen, of iemand anders?
Bazenshowquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA DE LOVERBOYS, DAT WIJF WAT VERLIEFD IS OP LEVI VAN GTST OF ONM WEET IK VEEL.wat een lelijke trol
Dit.quote:
Ik niet helaas, ik ga me vermaken op de mooiemensenchatquote:
Kiek die megooltjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA DE LOVERBOYS, DAT WIJF WAT VERLIEFD IS OP LEVI VAN GTST OF ONM WEET IK VEEL.wat een lelijke trol
DIE BEKquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1 pilletje is genoeg hoor. Geen gekke dingen
HOLY SHIT, het is een fucking downer.quote:
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DIE BEK![]()
![]()
echt, ik ga helemaal stuk hier
Trustenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik niet helaas, ik ga me vermaken op de mooiemensenchat
Om even die oppervlakkige hoeren een realitycheck te geven.
Trusten alvast voor iedereen.
Ik moet nog even een paar gemiste afleveringen terugkijken dit weekendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit.Mn vader zit ook de hele tijd te lachen.
Maar hij is niet lelijkquote:
quote:
WTF die fotoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij is niet lelijk. Maar Dennis.
[ afbeelding ]
Deze foto's.
Ja, die foto's vind ik een beetje gay. Maar vooruitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij is niet lelijk. Maar Dennis.
[ afbeelding ]
Deze foto's.
Als je dat al zou doen, dan is er in deze wereld ook nog hoop voor mijquote:
Inderdaad. Ze laten haar daten met mooie jongens die ik zou kunnen doen, die zij nooit kan krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze laten haar daten met mooie jongens die ik zou kunnen doen, die zij nooit kan krijgen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:46 schreef Japsnars het volgende:
Levi: "Mieke? Oh die ken ik wel. Die benadert mij weleens."
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:46 schreef Allure_ het volgende:
'Mieke? Oh, ja die benadert me wel eens!'
check je box.quote:
Zou ik ook doen bij jou.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
Steekt Mathijs zijn hand uit, kwijlt ze er bijna op in plaats van dat ze hem schud.
Doet de hond van de buren ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
Steekt Mathijs zijn hand uit, kwijlt ze er bijna op in plaats van dat ze hem schud.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.superdudes.nl/quote:
Ohnee inplaats van een zakelijke handschud gaan wij innig knuffelen met daarbij 50013 kusjes.quote:
HAHAHA ARME DENNISquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
Levi probeert Mieke nu Dennis aan te praten, held
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]! Ik heb wel oprecht medelijden met haar
!
Die gast van die boot heeft ook een smerige chick gehosseld mànquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik niet.Zij zou aan die ene gast van de boot moeten worden gekoppeld, die lelijke
Oh, sorry, jij verdient altijd een antwoord.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik wilde weten waarom je fobo weg is.
Dank je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoe zou het zijn als die fan van hem gewoon echt een heel lekker wijf was?
Je gaat ook een brief naar loverboys sturen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Bragi het volgende:
Ik ga doen wat All zei om van m'n obsessie voor Evangeline Lilly af te kunnen komen.
Kusjes.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
Kurk, het is trouwens chocolate fudge brownie. Ik begin er nu aan.
Zij verdient ook liefde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:58 schreef Lakitu het volgende:
Haha ik heb dat ook gecheckt. Wat de fuck was dat voor chick ouwe
Ik verkoop je m'n archief voor 36 euro.quote:
Ah jij kijkt ook al.quote:
Sinds wanneer praat jij zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:58 schreef Lakitu het volgende:
Haha ik heb dat ook gecheckt. Wat de fuck was dat voor chick ouwe
Iedereenquote:
Gemeen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik verkoop je m'n archief voor 36 euro.
Het smaakt echt goddelijkquote:
Ik kijk ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah jij kijkt ook al.
Mijn afzuigkap, mijn afzuigkap olé
En als hij dan smerig is, zit ik er echt niet mee ik doe er weer een schone in
wat zijn dit voor praatjesquote:
"Ik heb dat ook gechecked"quote:
Switchen naar een kloon om deze post te makenquote:
Oops, ik post met 2 accounts tegelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Switchen naar een kloon om deze post te maken![]()
Waarom gebruik je deze überhaupt actief?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:03 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Oops, ik post met 2 accounts tegelijk
Maar ik zat hier per ongeluk op de kloon
Ik moet serieus en troll gescheiden houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom gebruik je deze überhaupt actief?
Except mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |