Je mist net echt de lekkerste chickquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
LAKI
WAAROM IS DEZE HIER [ afbeelding ] WIT
Als je zo hersenloos vindt en bloedhonden, meld je dan af van die site.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Lamon. het volgende:
"Beste mooiemensen!
De zomer komt er eindelijk aan en laten we hopen dat het lekker weer blijft J We zijn bij mooiemensen.com druk bezig iets leuks voor jullie te organiseren, namelijk een mooiemensen-borrel in een exclusieve penthouse in hartje Amsterdam! Een unieke locatie waar je onbezorgd kunt genieten van een mooie avond.
Dit kan natuurlijk niet plaatsvinden zonder jullie. Dus wil je kennis maken met mede-leden van mooiemensen.com of wil je gewoon een gezellig avond? Laat mij weten wat je ervan vind en dan zorgen wij dat jullie binnenkort een geweldige avond krijgen!
Ik zou het op prijs stellen als je een reply terugmailt of je geïnteresseerd bent in een mooiemensen-borrel. Dan stuur ik je gauw een mail terug met meer informatie.
Tot heel gauw!"
Wow, instant stimulatie om me beter te voelen over mezelf, wat doen ze dat toch goed, die commercieele hersenloze bloedhonden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je een mongool bent wel, dus jij mag dat.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
LAKI
Verschrikkelijk concept inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Lamon. het volgende:
"Beste mooiemensen!
De zomer komt er eindelijk aan en laten we hopen dat het lekker weer blijft J We zijn bij mooiemensen.com druk bezig iets leuks voor jullie te organiseren, namelijk een mooiemensen-borrel in een exclusieve penthouse in hartje Amsterdam! Een unieke locatie waar je onbezorgd kunt genieten van een mooie avond.
Dit kan natuurlijk niet plaatsvinden zonder jullie. Dus wil je kennis maken met mede-leden van mooiemensen.com of wil je gewoon een gezellig avond? Laat mij weten wat je ervan vind en dan zorgen wij dat jullie binnenkort een geweldige avond krijgen!
Ik zou het op prijs stellen als je een reply terugmailt of je geïnteresseerd bent in een mooiemensen-borrel. Dan stuur ik je gauw een mail terug met meer informatie.
Tot heel gauw!"
Wow, instant stimulatie om me beter te voelen over mezelf, wat doen ze dat toch goed, die commercieele hersenloze bloedhonden.
+1quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
LAKI
Okay, als dit smatje goed is krijg je de Skylark Badge.quote:
Dan moet je even de url aanpassen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
LAKI
Ik fap al maanden erop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je mist net echt de lekkerste chickIk ga sowieso nu fappen vriend.
quote:At this point, competion between Picasso and Matisse was still going strong. Even though the two were friends, Picasso had to accept the older Matisse as the through master of his time. His own paintings could even be considered rather boring, when compared to the wild expressive paintings Matisse made.
Realising he couldn’t beat Matisse at his own game, Picasso knew he had to create something drastic to set himself apart as the better artist. Something that was not seen before, something that would cause a shock and forever change the way Picasso painted.
At the time, a lot of artwork from Africa was imported into France, often ending up in stacks in tribal musea throughout Paris. Musée d’Ethnographie du Trocadéro was one of them, and during Picasso’s studies for his groundbreaking work, it was here he found his most important inspiration. The masks and statues displayed, added up to the influence of Spanish and Iberian art, and together with influences of Cezanne and El Greco, collided together in Picasso’s mind.
quote:
WANNEER hebben jullie mij ooit chicks gestuurd? Geven en nemen, vrienden. Geven en nemen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Hier, de ideale literatuur voor de SC op vrijdagavond:
Een stuk uit mn essay waar kunst en design centraal staan
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:competion
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
WANNEER hebben jullie mij ooit chicks gestuurd? Geven en nemen, vrienden. Geven en nemen.
quote:
quote:
Ik regel nooit chicksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
WANNEER hebben jullie mij ooit chicks gestuurd? Geven en nemen, vrienden. Geven en nemen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
BobbyB ga weg achter Bragi's pc.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan moet je even de url aanpassen.
'no' moet je veranderen in 'new'. Dan is 'ie wel gekleurd: [ afbeelding ]
Alsof ik Wikipedia lees.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar is toch ook een franse film over?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |