Waarom quote je Laki, vriend?quote:
Jij bent altijd de eerste aan wie ik denk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
WANNEER hebben jullie mij ooit chicks gestuurd? Geven en nemen, vrienden. Geven en nemen.
Spangquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet eigenlijk terug naar dat baantje, ik heb daar echt best wel veel spange chicks leren kennen.Waaronder deez dus.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet eigenlijk terug naar dat baantje, ik heb daar echt best wel veel spange chicks leren kennen.Waaronder deez dus.
PUB + R&Pquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoop dat er morgen een beetje leuke jongens zijn. Niet alleen negers.
Tsja, ik had er kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoop voor je dat het een blackfest isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
Oude grap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb meer baantjes gehad dan Donald Duck.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij bent altijd de eerste aan wie ik denk.
Ik weet wel dat er een film met Antony Hopkins over Picasso is maar voor de rest ken ik er niet echtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar is toch ook een franse film over?
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een blackfest is
quote:
quote:
Pozerzquote:
Een chick regelen is net als een HP potionquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb gisteren godzijdank een meisje versierd, want hustlen om te overleven en m'n HP was bijna leeg.
Heb ik al gedaan, maar ik had voor een jaar betaald, ik heb dus per ongeluk de verkeerde keuze aangevinkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je zo hersenloos vindt en bloedhonden, meld je dan af van die site.
Geen woorden voor. Behalve 'geen woorden voor' dan. Voor de grappenmakers.quote:
OHOHOHOquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb meer baantjes gehad dan Inge de Bruijn
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb meer baantjes gehad dan Inge de Bruijn
Ja, je voelt gewoon je balkje weer groen wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een chick regelen is net als een HP potion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |