quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ze met krullen.
quote:
Ik vind van niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer dat ze naar Los Angeles is verhuisd.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
BEN JE KK GEKquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind van niet.![]()
Deze foto is mooier met krullen:Die is al een stuk beter maar toch vind ik stijl toffer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer dat ze naar Los Angeles is verhuisd.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Het liefst heel licht golvend. Anders steil en anders golvend. Sowieso geen krullenquote:
Wat praat jij nou weer. Alleen omdat je stijl haar hebt hè =$ =$ =$quote:
En terug kunnen spoelen/vooruitspoelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk zou je IRL moeten kunnen saven.
Nee, als hij maar niks verwacht van me, mormel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je hyves aan hem gegeven, vind je niet erg toch?
Ik stijl het, maar van nature is het niet stijl.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer. Alleen omdat je stijl haar hebt hè =$ =$ =$
picsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer. Alleen omdat je stijl haar hebt hè =$ =$ =$
Hij schijnt echt een Don Juan in bed te zijn, ik zou hem zeker niet afwijzen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, als hij maar niks verwacht van me, mormel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |