quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ze met krullen.
quote:
Ik vind van niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer dat ze naar Los Angeles is verhuisd.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
BEN JE KK GEKquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind van niet.![]()
Deze foto is mooier met krullen:Die is al een stuk beter maar toch vind ik stijl toffer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer dat ze naar Los Angeles is verhuisd.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Het liefst heel licht golvend. Anders steil en anders golvend. Sowieso geen krullenquote:
Wat praat jij nou weer. Alleen omdat je stijl haar hebt hè =$ =$ =$quote:
En terug kunnen spoelen/vooruitspoelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk zou je IRL moeten kunnen saven.
Nee, als hij maar niks verwacht van me, mormel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je hyves aan hem gegeven, vind je niet erg toch?
Ik stijl het, maar van nature is het niet stijl.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer. Alleen omdat je stijl haar hebt hè =$ =$ =$
picsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer. Alleen omdat je stijl haar hebt hè =$ =$ =$
Hij schijnt echt een Don Juan in bed te zijn, ik zou hem zeker niet afwijzen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, als hij maar niks verwacht van me, mormel.
Ik kwam er laatst pas achter dat ze er een album naar hebben vernoemdquote:
Nou en, hij is echt niet doable.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij schijnt echt een Don Juan in bed te zijn, ik zou hem zeker niet afwijzen.
Golvend? OF sheephair?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stijl het, maar van nature is het niet stijl.
Aber natürlich weet ik datquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst pas achter dat ze er een album naar hebben vernoemd
Want je weet wel wat het nog meer is toch
Weet ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan moet je het nog even laten groeien chuck
Het "keerpunt waarop ik enigszins dronken en irritant (maar niet hatelijk uiteraard) ga reageren", ik heb nog nooit een foto van jou gezien, dus post er eens eentje.quote:
Sheephair? Ik ben geen negerquote:
Waarom denkt Lamon dat ik een foto van mezelf aan hem zou willen laten zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het "keerpunt waarop ik enigszins dronken en irritant (maar niet hatelijk uiteraard) ga reageren", ik heb nog nooit een foto van jou gezien, dus post er eens eentje.
Valt me van je tegen, WD. Regel ik eens iets voor jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, omdat hij een kankerkop heeft.
hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het "keerpunt waarop ik enigszins dronken en irritant (maar niet hatelijk uiteraard) ga reageren", ik heb nog nooit een foto van jou gezien, dus post er eens eentje.
pm golvend pics honey.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sheephair? Ik ben geen neger. Gewoon golvend.
Van haar haar.quote:
Ik denk niets, ik vraag enkel iets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
Waarom denkt Lamon dat ik een foto van mezelf aan hem zou willen laten zien?
Ik lachte om die tweede.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sheephair? Ik ben geen neger. Gewoon golvend.
[..]
Waarom denkt Lamon dat ik een foto van mezelf aan hem zou willen laten zien?
[..]
Valt me van je tegen, WD. Regel ik eens iets voor je.
Pic van je dick, eerstquote:
quote:
Mijn antwoord is: nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk niets, ik vraag enkel iets.
Zo boeiend is het nu ook weer niet hoor, een fotootje....
1 pilletje is genoeg hoor. Geen gekke dingenquote:
Om me die pics van zijn dick door dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pic van je dick, eerst.
[..]![]()
.
[..]
Mijn antwoord is: nee.
Moet ik dicky voor je regelen, of iemand anders?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lachte om die tweede.En die comment op mij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |