Maakt niet uit als je faint kom je wel terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb gisteren godzijdank een meisje versierd, want hustlen om te overleven en m'n HP was bijna leeg.
HEY DAT IS DIE CHICK VAN BEAUTY AND THE NERDquote:
Hmm, dat zou ik dan even moeten opzoekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er een film met Antony Hopkins over Picasso is maar voor de rest ken ik er niet echtdus het zou kunnen
Joran van der Sloot ontkent moord
goh
Dat is toch fucking lelijk of nohquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen woorden voor. Behalve 'geen woorden voor' dan. Voor de grappenmakers.
Oh dat is hettt. Ik dacht al vanwaar ken ik drquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HEY DAT IS DIE CHICK VAN BEAUTY AND THE NERD!
Ja, maar dan ben je wel de helft van je cash kwijt en sta je weer in het Pokémon Center.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maakt niet uit als je faint kom je wel terug.
Zou je geven?quote:
Ik moet er een klein beetje van kotsen.quote:
Op deze foto heeft ze net een mini-lulquote:
ONGELOOFLIJKquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
WAT
dat meisje in de Musica Republica shirt is een goede vriendin van me
Aight die move van die gast zet ik ook als ik met een cap op uitga. Wat ik lang niet gedaan heb overigens, voor er weer haters komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
WAT
Vet coolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
WAT
Ik doe haar move altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight die move van die gast zet ik ook als ik met een cap op uitga. Wat ik lang niet gedaan heb overigens, voor er weer haters komen
Dat is 110% zeker Sanne Vogel:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
WAT
quote:
Ik wou net zeggen, uitgaan met een pet op je kopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight die move van die gast zet ik ook als ik met een cap op uitga. Wat ik lang niet gedaan heb overigens, voor er weer haters komen
Nee, dat is Annemiek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is 110% zeker Sanne Vogel:
[ afbeelding ]
Zie die gelijkenis dan.quote:
Misschien moeten we samen onze moves doen.quote:
Het is geen pet, het is een cap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, uitgaan met een pet op je kop
Met die jas om zn middel geknooptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een kanker mongooltje. En daar achter staat Laki
.
Linken naar een spaceball.gif van 1x1 pixels.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik zie je plaatje niet, vriendin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
.
Die lijkt helemaal niet op die dansende chickquote:
hello.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
http://www.flickr.com/photos/fakkelbrigade/4408264313/
Hier dan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die lijkt helemaal niet op die dansende chick
Welke ben ik dan?quote:
Wel een sexy bril hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ze met krullen.
Stijl is 500miljoen keer beter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ze met krullen.
Leuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ze met krullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |