KNAP HOOR.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Zeroku het volgende:
HAHA, NU STAAT ER EEN ANDERE PI IN DE OP DAN IN DE TOPICLIJST.
Thanxquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie me nou even een nieuw UserIcon aansmeren!
Meatspinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja houden zo. Perfect. Stijlvol, uniek, humor. Perfect. Ik ben jaloers.
Ik vond de vorige beter bij je passen.quote:
Ik heb genoeg vam jouw PI gebruikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef Zeroku het volgende:
Dago, tyf nou op met je UI. We weten het nu wel weer.
Hoezoquote:
Ik heb een hekel aan die PI.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom maakt iedereen daar zo'n probleem van
?
quote:Beste student,
Heb je nog onvoldoende kennis en vaardigheden op het gebied van voeding en vind je het leuk om hier meer over te leren ? Dan is de keuzemodule basiskoken iets voor jou! Deze bestaat, naast theorie, uit veel praktijklessen, waarbij je zelf in de keuken aan de slag gaat.
Grijp je kans en schrijf je alsnog in voor deze module in periode 2 (code VDVH0KBK). Deze gaat alleen door als er woensdag 9 juni 2010 voldoende aanmeldingen zijn, dus wees er snel bij!
Met vriendelijke groet,
Aber ja die zitten dah.quote:
quote:
Nicequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaaaad wel iets voor mij
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aber ja die zitten dah.
Jij kan dat straks ook doen op de Hanze, basiscursus koken. En ja, daar krijg je studiepunten voor
quote:
Wat emo.gif jij mijquote:
Inderdaad, liever geen blauwe bambambam plek want dan sterft hij af!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
AU MIJN BLAUWE PLEK BAMBAMBAM HART KLOPT ERIN
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik twijfel over naar de kapper gaan... Maar ben te lui vandaag.quote:
Om 5 uur heb ik een afspraak met de kapperquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik twijfel over naar de kapper gaan... Maar ben te lui vandaag.
Dat dusquote:
srslyquote:
Wat ga jij doen in je vrije ruimte? Hosseltechnieken?quote:
Machines Can Do The Work!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb geen vrije ruimtequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ga jij doen in je vrije ruimte? Hosseltechnieken?
Nee, ik ben nog van voor het minorsysteemquote:
ff lunsj bij de AH halen tijdens het fietsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Bravebart het volgende:
Kuuuuuuuut, ik moet om 13.17 met de trein en moet nog lunchen en erheen fietsen, kuuuuuuut!
Ga een half uur later, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Bravebart het volgende:
Kuuuuuuuut, ik moet om 13.17 met de trein en moet nog lunchen en erheen fietsen, kuuuuuuut!
Je studeert al 40 jaar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog van voor het minorsysteem
Doe ik zo wel ff jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
ff lunsj bij de AH halen tijdens het fietsen.
Nee, dan ben ik helemaal laat in Hengel!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga een half uur later, heb ik ook gedaan.
Minor is pas 2007 ingevoerd bij onsquote:
quote:
Delluft!quote:
quote:
quote:
SC kicken waar 15 minuten niet in gepost isquote:
Als ze nou gelijk dr flamoes meeneemt dan komt t na t gala ook goedquote:
klaargekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef Hyman het volgende:
Woah ik zag net 40 dozen met nieuwe 27" imacs
Nieteens eentje voor mij meegenomen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef Hyman het volgende:
Woah ik zag net 40 dozen met nieuwe 27" imacs
4 havo naar 4 vmbo naar 4 havoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:53 schreef MarkM het volgende:
Eerst 1 tl/havo toen 2 havo toen 3 havo toen 4havo nu 4vmbo volgend jaar weer havo
Beschamend moment is dat, he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef -SG- het volgende:
even heel de stilte coupe gemambot no 5trok perongeluk mijn oortjes uit de telefoon en hij stond op vol volume
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef -SG- het volgende:
even heel de stilte coupe gemambot no 5trok perongeluk mijn oortjes uit de telefoon en hij stond op vol volume
Ja, ik had het verkeerde profiel gekozen door die klote profielbegeleiders en toen ging ik naar een andere school heb ik ff rustig aan gedaan, nu ga ik 4 en 5 havo in 1 jaar doen.quote:
Inderdaad, je kent niemandquote:
Je profiel kies je toch echt zelf.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik had het verkeerde profiel gekozen door die klote profielbegeleiders en toen ging ik naar een andere school heb ik ff rustig aan gedaan, nu ga ik 4 en 5 havo in 1 jaar doen.
Onzin. Jij kiest, niet je begeleiders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik had het verkeerde profiel gekozen door die klote profielbegeleiders en toen ging ik naar een andere school heb ik ff rustig aan gedaan, nu ga ik 4 en 5 havo in 1 jaar doen.
Der loopt jailbait rondquote:
please take me to jailquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Der loopt jailbait rond, daar wordt je gewoon bang van.
En het kan mij momenteel niet eens wat boeienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Der loopt jailbait rond, daar wordt je gewoon bang van.
leuk topic jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:23 schreef -SG- het volgende:
Mensen die op mijn friet zitten....
Ik moest lachen![]()
Kijk jij maar naar dikke zeugen dan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
En het kan mij momenteel niet eens wat boeien
quote:
Ja, maar ik wou geen frans en duitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onzin. Jij kiest, niet je begeleiders.
kies dan ook voor Frans Duijtsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik wou geen frans en duitsen zij zeiden dat als je economie en maatschapij of economie en handel koos je altijd 1 van die 2 vakken moest kiezen.. terwijl dat niet zo was..
Vijf seconde zoeken, en je had het geweten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik wou geen frans en duitsen zij zeiden dat als je economie en maatschapij of economie en handel koos je altijd 1 van die 2 vakken moest kiezen.. terwijl dat niet zo was..
Je moet toch altijd minstens 1 taal?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad. En ik doe Duitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef RoBro het volgende:
ik heb vroeger frans 2 gedaan daar zaten alle geile wijven andersook hoor niet zo seuren
Nee. Ik heb alleen Engels en Nederlands gehad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je moet toch altijd minstens 1 taal?
Ja.
Ik kijk maar naar 1 iemandquote:
Apart dat ze die regeling dan alleen voor het VWO hebben. Geen wonder dat er zo weinig Nederlanders een woordje Frans of Duits kunnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen Engels en Nederlands gehad.
Beide talen zijn ook zwaar kut.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Apart dat ze die regeling dan alleen voor het VWO hebben. Geen wonder dat er zo weinig Nederlanders een woordje Frans of Duits kunnen.
Het zijn allebei toch wel redelijk grote wereldtalen. En Duits is totaal niet moeilijk voor ons Nederlanders en Frans valt uiteindelijk ook best mee.quote:
Duits een redelijk grote wereldtaal??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het zijn allebei toch wel redelijk grote wereldtalen. En Duits is totaal niet moeilijk voor ons Nederlanders en Frans valt uiteindelijk ook best mee.
half afrika spreekt frans maar jij noemt het geen wereldtaal lolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Duits een redelijk grote wereldtaal??![]()
. Frans mwwwaaahhh. Ook niet eigenlijk.
Vergeet je zomaar canadaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
half afrika spreekt frans maar jij noemt het geen wereldtaal lol
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
niet vergeten maar ook daar spreken ze frans ja
Duits niet, Frans wel. Maar als mensen verrekken Engels te praten houdt het snel op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het zijn allebei toch wel redelijk grote wereldtalen. En Duits is totaal niet moeilijk voor ons Nederlanders en Frans valt uiteindelijk ook best mee.
Zo. Daar komen de pics.quote:
Duits 180 miljoen en Frans 200 miljoen sprekers. Vind ik eigenlijk best wel wat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Duits een redelijk grote wereldtaal??![]()
. Frans mwwwaaahhh. Ook niet eigenlijk.
Bron van die Duitsers? Buiten Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland praten er weinig mensen Duits zover ik weet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Duits 180 miljoen en Frans 200 miljoen sprekers. Vind ik eigenlijk best wel wat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldtaal#Duitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron van die Duitsers? Buiten Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland praten er weinig mensen Duits zover ik weet.
http://www.articlesbase.c(...)e-study-2069983.htmlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron van die Duitsers? Buiten Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland praten er weinig mensen Duits zover ik weet.
Het Duits wordt door zo'n 100 miljoen als moedertaal gesprokenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldtaal#Duits
German is spoken by approximately 120 million native speakers and also by about 80 million non-native speakers. Standard German is widely taught in schools, universities and Goethe Institutes worldwide.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het Duits wordt door zo'n 100 miljoen als moedertaal gesproken
Het Duits in het buitenland sterft echter steeds meer uit[bron?] en Duits als lingua franca wordt steeds minder populair.
Waar komt het getal 180 miljoen vandaan?
@ Ned_Bigby dus.
quote:
Lees eens verder.quote:
Nee, steenkolenduits wordt niet meegerekend. Dan zou dat getal zo ontiegelijk veel hoger zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
German is spoken by approximately 120 million native speakers and also by about 80 million non-native speakers. Standard German is widely taught in schools, universities and Goethe Institutes worldwide.
Dus 120 miljoen. echt Duits pratende. De rest is zoiets als wij, we kunnen het al dan niet deels, maar gebruiken het alleen op vakantie.
Deed je zelf ook niet.quote:
Rightquote:
Wacht even hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Right. Laat maar weer. Blijkt wel weer dat je te eigenwijs bent om überhaupt over iets te discussiëren.
Wat snap je niet aan laat maar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wacht even hoor.
Nadat ik gepost heb zeg jij:
"Waar komt het getal 180 miljoen vandaan?
@ Ned_Bigby dus."
Nadat jij gepost heb zeg ik:
"" (verwijzing naar mijn eerdere bericht)
Ik weet niet waarom ik dan nou weer te eigenwijs ben om überhaupt over iets te discussiëren. Jij gaat zelf in de fout
Er gaat hier even iemand hard afquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Er gaat hier even iemand hard af
Maar oké, als jij niet verder wilt praten. Fijn, ga ik weer verder met tennis kijken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je moet toch altijd minstens 1 taal?
Ja.
Zie je, zo ging het bij mij ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen Engels en Nederlands gehad.
moet je ook niet teveel drinken anders verzuip jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Morgen zeilen waarschijnlijk met collega's.
sla je moeder en zeg dat nou een van de ontwikkelingen is van de multiculturele samenlevingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Renesite het volgende:
Verdomme, dat vrouwmens hier in huis moet ff snel met eten op tafel komen. Heb honger
Maak je eigen eten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Renesite het volgende:
Verdomme, dat vrouwmens hier in huis moet ff snel met eten op tafel komen. Heb honger
Ja, en anders steek ik d'r in de fikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
sla je moeder en zeg dat nou een van de ontwikkelingen is van de multiculturele samenleving
quote:
Ja joh!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:19 schreef RoBro het volgende:
zal er dit jaar eindelijk weer een nederlander een bracelet halen ik hoop het zo he
No worries m8!quote:
Pittig, vlot?quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Heu SG, ze hadden het vanochtend op school over je
ouwe treinkaperquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Heu SG, ze hadden het vanochtend op school over je
Het ging over een Secure Gateway en die man schreef telkens SG op het bord. En toen moest ik heul de tijd aan jou denkenquote:
Zoek een andere vriendin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Renesite het volgende:
quote:
Ik sloeg die machinist op zn smoel en maakte van de stoptrein een intercity naar mijn dorpquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het ging over een Secure Gateway en die man schreef telkens SG op het bord. En toen moest ik heul de tijd aan jou denken
quote:Beste student,
Studievereniging Ad Legem organiseert in samenwerking van het Kenniscentrum Arbeid van de Hanzehogeschool Groningen op woensdagochtend 9 juni een Openbaar Gastcollege door demissionair Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, mr. J.P.H. (Piet Hein) Donner.
Op deze verkiezingsdag zal Minister Donner spreken over een toekomstigbestendige vormgeving van de sociale zekerheid en het activerend arbeidsmarktbeleid, waar de huidige Wet Werk en Bijstand een belangrijk onderdeel van is.
Plaats:
Auditorium Van DoorenVeste
Zernikeplein 11, 9747 AS Groningen
Tijd:
Woensdag 9 juni 10.00 uur – 11.00 uur.
Het gastcollege is verplicht voor tweedejaarsstudenten Sociaal Juridische Dienstverlening in het kader van het onderdeel Wet Werk en Bijstand. Het college is openbaar, zodat ook andere studenten, docenten en werkveldpartners van de Hanzehogeschool Groningen het kunnen bijwonen. Maar: vol is vol, dus kom op tijd.
neem dat hele hbo eens niet zo serieus kan je vast nog wel keertje herkansenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Renesite het volgende:
Woensdag: presentatie van iets wat we pas die dag goed kunnen voorbereiden ivm. gemis van SPSS + maandag en dinsdag in Den Haag met mijn studie.
Half 1 moet het gebeuren, dus so what dat kan dan wel.
Mailtje:
[..]!!!
Da kannie want ik wil op stage zonder verdere achterstandenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:15 schreef RoBro het volgende:
[..]
neem dat hele hbo eens niet zo serieus kan je vast nog wel keertje herkansen
Dat dus...quote:
Die kuttaal uitkramen doe je maar boven de rivieren.quote:
Met je sarcastische klotePIquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die kuttaal uitkramen doe je maar boven de rivieren.
Daar ben ik nu toch ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die kuttaal uitkramen doe je maar boven de rivieren.
Probeer je me nu te bashenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Ned_Bigby het volgende:
Kijk mij onder de rivieren wonen. ICH BIN EIN BAUSSS
Hey DJ, were the kids from the radioquote:
Were?quote:
Dat zeg ik.quote:
40k+ keer op die PI geklikt, congratulations, you've wasted at least 11 hours of your lifequote:
Wouter Hamel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Ned_Bigby het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
When Jodie smiles, the room lights up with fine white stardustquote:
Ok! Enlighten mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
When Jodie smiles, the room lights up with fine white stardust
quote:In het programma De zwarte doos op vtm werd een nederlandstalig woord in Blink ontdekt, namelijk zwemshort. In het refrein van het nummer.
Ja kutquote:File has expired and does not exist anymore on this server
quote:When you listen good at the break of Silent cry, you can hear someone shouting "Godverdomme", the dutch word for "Goddamn".
Ik hoorde het.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef Bravebart het volgende:
Waar zit zwemshort danDoet me denken aan die GODVERDOMME in Silent Cry
-edit-
[..]
Ja kut
Jeuzus, dan moet je wel enorme oorkanker hebben wil je dat eruit opmakenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Rond 1:18
Klinkt als "Happiness, I love eggs, Zwemshort"
Truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeuzus, dan moet je wel enorme oorkanker hebben wil je dat eruit opmaken
quote:
Okay. Heb hem weer verwijdert.quote:
Je bluftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Okay. Heb hem weer verwijdert.
Die TR dan.
Nee.quote:
Wedden van niet?quote:
Machtsmisbruik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Okay. Heb hem weer verwijdert.
Die TR dan.
Hij kan nog geen eens een TR verwijderen, laat staan zien.quote:
Jankerd.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij kan nog geen eens een TR verwijderen, laat staan zien.
Ga lekker weer je Japanse filmpjes kijken.quote:
Och gut, daar komen de quasi-grappige oneliners weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ga lekker weer je Japanse filmpjes kijken.
Stoere boyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Och gut, daar komen de quasi-grappige oneliners weer.
Goed argument.quote:
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed argument.
Twee smileys voor je post [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Altijd als jij er bent.quote:
Dat was serieus.quote:
Waarom.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Slechtttttt, er grijnsde iemand naar me
Dat heb je wel eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Wees blij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
lollereinazdquote:
60 in z'n 2 bij 6k toeren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:01 schreef Marco001 het volgende:
wat zit er trouwens een vlut motor in zo'n 320i uit begin 90(?).. Even rap optrekken na een rotonde op de snelweg(die grote in Friesland), om een vrachtwagen in te halen, knalt hij bij 60 ofzo in z'n 2 al in de begrenzer..benzinemotor die blijkbaar maar 6k toeren mag maken van BMW..
Eland denk ik ook niet, heb je hier in NL niet echt..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef Ravenous- het volgende:
Of een reebok
Of een eland
Een antilope was het in ieder geval niet
Ik ga dan zelfs 80quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
60 in z'n 2 bij 6k toeren?
Zeker een 6/7 bak ofzo?
'T was ook maar een grapjuh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eland denk ik ook niet, heb je hier in NL niet echt..
Ik denk gewoon een ree, die komen in NL heel veel voor(liep zelfs eens eentje bij ons op de oprit..)
niet eens, 5 versnellingen.. 120 ree die iets van 3500 rpm ofzo ... ik hem hem doorgetrokken tot 160, dan maakt hij zo'n 5000 rpm, maar wil hij nog wel behoorlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
60 in z'n 2 bij 6k toeren?
Zeker een 6/7 bak ofzo?
Goed verhaal, lekker kortquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef -SG- het volgende:
Kom we gooien er een conspiracy tegenaan. Joran van der Sloot.
5 jaar geleden begon het verhaal nathalie. Ze hebben Joran er nooit voor kunnen pakken. Iemand anders zit achter de moord op Stephany Tatiana Flores Ramirez en laat Joran er voor opdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |