Der loopt jailbait rondquote:
please take me to jailquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Der loopt jailbait rond, daar wordt je gewoon bang van.
En het kan mij momenteel niet eens wat boeienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Der loopt jailbait rond, daar wordt je gewoon bang van.
leuk topic jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:23 schreef -SG- het volgende:
Mensen die op mijn friet zitten....
Ik moest lachen![]()
Kijk jij maar naar dikke zeugen dan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
En het kan mij momenteel niet eens wat boeien
quote:
Ja, maar ik wou geen frans en duitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onzin. Jij kiest, niet je begeleiders.
kies dan ook voor Frans Duijtsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik wou geen frans en duitsen zij zeiden dat als je economie en maatschapij of economie en handel koos je altijd 1 van die 2 vakken moest kiezen.. terwijl dat niet zo was..
Vijf seconde zoeken, en je had het geweten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik wou geen frans en duitsen zij zeiden dat als je economie en maatschapij of economie en handel koos je altijd 1 van die 2 vakken moest kiezen.. terwijl dat niet zo was..
Je moet toch altijd minstens 1 taal?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad. En ik doe Duitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef RoBro het volgende:
ik heb vroeger frans 2 gedaan daar zaten alle geile wijven andersook hoor niet zo seuren
Nee. Ik heb alleen Engels en Nederlands gehad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je moet toch altijd minstens 1 taal?
Ja.
Ik kijk maar naar 1 iemandquote:
Apart dat ze die regeling dan alleen voor het VWO hebben. Geen wonder dat er zo weinig Nederlanders een woordje Frans of Duits kunnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen Engels en Nederlands gehad.
Beide talen zijn ook zwaar kut.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Apart dat ze die regeling dan alleen voor het VWO hebben. Geen wonder dat er zo weinig Nederlanders een woordje Frans of Duits kunnen.
Het zijn allebei toch wel redelijk grote wereldtalen. En Duits is totaal niet moeilijk voor ons Nederlanders en Frans valt uiteindelijk ook best mee.quote:
Duits een redelijk grote wereldtaal??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het zijn allebei toch wel redelijk grote wereldtalen. En Duits is totaal niet moeilijk voor ons Nederlanders en Frans valt uiteindelijk ook best mee.
half afrika spreekt frans maar jij noemt het geen wereldtaal lolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Duits een redelijk grote wereldtaal??![]()
. Frans mwwwaaahhh. Ook niet eigenlijk.
Vergeet je zomaar canadaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
half afrika spreekt frans maar jij noemt het geen wereldtaal lol
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
niet vergeten maar ook daar spreken ze frans ja
Duits niet, Frans wel. Maar als mensen verrekken Engels te praten houdt het snel op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het zijn allebei toch wel redelijk grote wereldtalen. En Duits is totaal niet moeilijk voor ons Nederlanders en Frans valt uiteindelijk ook best mee.
Zo. Daar komen de pics.quote:
Duits 180 miljoen en Frans 200 miljoen sprekers. Vind ik eigenlijk best wel wat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Duits een redelijk grote wereldtaal??![]()
. Frans mwwwaaahhh. Ook niet eigenlijk.
Bron van die Duitsers? Buiten Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland praten er weinig mensen Duits zover ik weet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Duits 180 miljoen en Frans 200 miljoen sprekers. Vind ik eigenlijk best wel wat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldtaal#Duitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron van die Duitsers? Buiten Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland praten er weinig mensen Duits zover ik weet.
http://www.articlesbase.c(...)e-study-2069983.htmlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron van die Duitsers? Buiten Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland praten er weinig mensen Duits zover ik weet.
Het Duits wordt door zo'n 100 miljoen als moedertaal gesprokenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldtaal#Duits
German is spoken by approximately 120 million native speakers and also by about 80 million non-native speakers. Standard German is widely taught in schools, universities and Goethe Institutes worldwide.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het Duits wordt door zo'n 100 miljoen als moedertaal gesproken
Het Duits in het buitenland sterft echter steeds meer uit[bron?] en Duits als lingua franca wordt steeds minder populair.
Waar komt het getal 180 miljoen vandaan?
@ Ned_Bigby dus.
quote:
Lees eens verder.quote:
Nee, steenkolenduits wordt niet meegerekend. Dan zou dat getal zo ontiegelijk veel hoger zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
German is spoken by approximately 120 million native speakers and also by about 80 million non-native speakers. Standard German is widely taught in schools, universities and Goethe Institutes worldwide.
Dus 120 miljoen. echt Duits pratende. De rest is zoiets als wij, we kunnen het al dan niet deels, maar gebruiken het alleen op vakantie.
Deed je zelf ook niet.quote:
Rightquote:
Wacht even hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Right. Laat maar weer. Blijkt wel weer dat je te eigenwijs bent om überhaupt over iets te discussiëren.
Wat snap je niet aan laat maar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wacht even hoor.
Nadat ik gepost heb zeg jij:
"Waar komt het getal 180 miljoen vandaan?
@ Ned_Bigby dus."
Nadat jij gepost heb zeg ik:
"" (verwijzing naar mijn eerdere bericht)
Ik weet niet waarom ik dan nou weer te eigenwijs ben om überhaupt over iets te discussiëren. Jij gaat zelf in de fout
Er gaat hier even iemand hard afquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Er gaat hier even iemand hard af
Maar oké, als jij niet verder wilt praten. Fijn, ga ik weer verder met tennis kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |