quote:
quote:
SC kicken waar 15 minuten niet in gepost isquote:
Als ze nou gelijk dr flamoes meeneemt dan komt t na t gala ook goedquote:
klaargekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef Hyman het volgende:
Woah ik zag net 40 dozen met nieuwe 27" imacs
Nieteens eentje voor mij meegenomen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef Hyman het volgende:
Woah ik zag net 40 dozen met nieuwe 27" imacs
4 havo naar 4 vmbo naar 4 havoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:53 schreef MarkM het volgende:
Eerst 1 tl/havo toen 2 havo toen 3 havo toen 4havo nu 4vmbo volgend jaar weer havo
Beschamend moment is dat, he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef -SG- het volgende:
even heel de stilte coupe gemambot no 5trok perongeluk mijn oortjes uit de telefoon en hij stond op vol volume
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef -SG- het volgende:
even heel de stilte coupe gemambot no 5trok perongeluk mijn oortjes uit de telefoon en hij stond op vol volume
Ja, ik had het verkeerde profiel gekozen door die klote profielbegeleiders en toen ging ik naar een andere school heb ik ff rustig aan gedaan, nu ga ik 4 en 5 havo in 1 jaar doen.quote:
Inderdaad, je kent niemandquote:
Je profiel kies je toch echt zelf.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik had het verkeerde profiel gekozen door die klote profielbegeleiders en toen ging ik naar een andere school heb ik ff rustig aan gedaan, nu ga ik 4 en 5 havo in 1 jaar doen.
Onzin. Jij kiest, niet je begeleiders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik had het verkeerde profiel gekozen door die klote profielbegeleiders en toen ging ik naar een andere school heb ik ff rustig aan gedaan, nu ga ik 4 en 5 havo in 1 jaar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |