quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je moet toch altijd minstens 1 taal?
Ja.
Zie je, zo ging het bij mij ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen Engels en Nederlands gehad.
moet je ook niet teveel drinken anders verzuip jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Morgen zeilen waarschijnlijk met collega's.
sla je moeder en zeg dat nou een van de ontwikkelingen is van de multiculturele samenlevingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Renesite het volgende:
Verdomme, dat vrouwmens hier in huis moet ff snel met eten op tafel komen. Heb honger
Maak je eigen eten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Renesite het volgende:
Verdomme, dat vrouwmens hier in huis moet ff snel met eten op tafel komen. Heb honger
Ja, en anders steek ik d'r in de fikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
sla je moeder en zeg dat nou een van de ontwikkelingen is van de multiculturele samenleving
quote:
Ja joh!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:19 schreef RoBro het volgende:
zal er dit jaar eindelijk weer een nederlander een bracelet halen ik hoop het zo he
No worries m8!quote:
Pittig, vlot?quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Heu SG, ze hadden het vanochtend op school over je
ouwe treinkaperquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Heu SG, ze hadden het vanochtend op school over je
Het ging over een Secure Gateway en die man schreef telkens SG op het bord. En toen moest ik heul de tijd aan jou denkenquote:
Zoek een andere vriendin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Renesite het volgende:
quote:
Ik sloeg die machinist op zn smoel en maakte van de stoptrein een intercity naar mijn dorpquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het ging over een Secure Gateway en die man schreef telkens SG op het bord. En toen moest ik heul de tijd aan jou denken
quote:Beste student,
Studievereniging Ad Legem organiseert in samenwerking van het Kenniscentrum Arbeid van de Hanzehogeschool Groningen op woensdagochtend 9 juni een Openbaar Gastcollege door demissionair Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, mr. J.P.H. (Piet Hein) Donner.
Op deze verkiezingsdag zal Minister Donner spreken over een toekomstigbestendige vormgeving van de sociale zekerheid en het activerend arbeidsmarktbeleid, waar de huidige Wet Werk en Bijstand een belangrijk onderdeel van is.
Plaats:
Auditorium Van DoorenVeste
Zernikeplein 11, 9747 AS Groningen
Tijd:
Woensdag 9 juni 10.00 uur – 11.00 uur.
Het gastcollege is verplicht voor tweedejaarsstudenten Sociaal Juridische Dienstverlening in het kader van het onderdeel Wet Werk en Bijstand. Het college is openbaar, zodat ook andere studenten, docenten en werkveldpartners van de Hanzehogeschool Groningen het kunnen bijwonen. Maar: vol is vol, dus kom op tijd.
neem dat hele hbo eens niet zo serieus kan je vast nog wel keertje herkansenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Renesite het volgende:
Woensdag: presentatie van iets wat we pas die dag goed kunnen voorbereiden ivm. gemis van SPSS + maandag en dinsdag in Den Haag met mijn studie.
Half 1 moet het gebeuren, dus so what dat kan dan wel.
Mailtje:
[..]!!!
Da kannie want ik wil op stage zonder verdere achterstandenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:15 schreef RoBro het volgende:
[..]
neem dat hele hbo eens niet zo serieus kan je vast nog wel keertje herkansen
Dat dus...quote:
Die kuttaal uitkramen doe je maar boven de rivieren.quote:
Met je sarcastische klotePIquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die kuttaal uitkramen doe je maar boven de rivieren.
Daar ben ik nu toch ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die kuttaal uitkramen doe je maar boven de rivieren.
Probeer je me nu te bashenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Ned_Bigby het volgende:
Kijk mij onder de rivieren wonen. ICH BIN EIN BAUSSS
Hey DJ, were the kids from the radioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |