abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 00:30:46 #1
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82312486
Sziget Festival 2010

9 augustus 2010 - 16 augustus 2010
Budapest, Hongarije

Een van de grootste festivals van Europa. Heeft een zeer gevarieerd programma. Duurt een week lang, heeft ongelooflijk veel podia (60) en acts (1000) en is dankzij de goedkope (drank) prijzen een erg interessante vakantiebestemming. De hele week is er veel te doen, muziek, film, theater, maar ook pottenbakken, kaarsen maken, een cursus Hongaars. Verschillende goede doelen hebben ook een stand op het festivalterrein en de Hare Krisna zorgt voor gratis maaltijden.

Dit jaar rijden er vanuit Nederland ook treinen met speciale wagons vanuit nederland, en uiteraard ook bussen!

Website's:
Nederlands web-log over Sziget
Filmpjes van Sziget 2006
Uitgebreid Sziget review
Officiële Nederlandse Sziget site

Prijzen (op basis van gegevens van 2008):

Tickets:
szigetweekkaart zonder kampeerplek ¤99,-
szigetweekkaart met kampeerplek ¤120,-
szigetweekkaart met hostel ¤175,-
szigetweekkaart met hotel ¤280,-

Eten/drinken:
Voor 4 euro heb je een complete maaltijd.
Voor 2 euro heb je een hotdog of een stuk pizza.
De Hara Krisna deelt bovendien gratis eten uit.
Bier, wat alleen per halve liter wordt geschonken, kost 1,20.
Een flesje water 80 cent.
Een bacardi cola 2,50.

Bevestigde namen:
Iron Maiden
Muse
Madness
Faithless
Danko Jones
Kasabian
Gwar
The Toy Dolls
Ska-P
The Hives
The Specials
Papa Roach
Gentleman and the Evolution
The Cribs
Billy Talent
Subsonica
Lyapis Trubetskoy
K.I.Z.
Thirty Seconds To Mars
Public Image Ltd.
Death Valley Screamers
Rada
The Young Punx
The Wailers
Toots & the Maytals
UB 40
The Skatalites
The Aggrolites
Gorillaz Sound System
Bad Religion
Major Lazer
Yeasayer
Nina Hagen
Charlie Winston
Foreign Beggars
Peaches
C-Mon & Kypski
Vive la Fête
Ez3kiel
Kees van Hondt
Inspector Cluzo
The Picturebook
The Blackbox Revelation
Skip The Use
zZz
Wildbirds & Peacedrums
Girls in Hawaii
Ill Niño
The 69 Eyes
Children of Bodom
Paradise Lost
Gotan Project
Infected Mushroom
Calvin Harris
Breakestra feat. Cali2na
Simian Mobile Disco
DJ Shadow
Boys Noize + Erol Alkan
Sander van Doorn, Andy Moor
Drumcode Night : Adam Beyer, Alan Fitzpatrick és Joel Mull
Deadmau5

Met dank aan het sziget topic van vorig jaar

PS: natuurlijk zijn er al veel meer namen bekend maar dit zijn toch wel de meest bekende.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 00:35:34 #2
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82312653
FAIL! In de TT niet erbij gezet dat het om 2010 gaat
  vrijdag 4 juni 2010 @ 00:36:14 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82312677
even een tvp
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_82313852
TVP
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_82314483
In need of any news? Het laatste nieuws is dat de Belgische band Madensuyu de vervanger zal zijn van een andere Belgische band Girls in Hawaii. Het optreden van Girls in Hawaii kon helaas niet meer doorgaan, doordat afgelopen zondag drummer Denis Wielemans (28) is overleden bij een verkeersongeluk op de Brusselse ring...
Van Szigetfestival.nl en Exitfest.nl
  vrijdag 4 juni 2010 @ 05:23:34 #6
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_82314793
An Pierle and White Velvet komen ook. Super chille muziek, maar weet niet of ze helemaal geschikt zijn voor Sziget maar toch wel chill dat ze komen. Verder niet heel boeiends inderdaad, maar dan maar chillen met een lekker muziek ergens op een grasveld en andere leuke dingen zien op Sziget.
Slay the dragon in your dreams!
pi_82315461
Tvp
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:40:12 #8
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_82315872
tvp
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_82317975
Ik heb er zin in!
Ik ben een meisje =)
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:02:20 #10
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_82319938
TVP.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:24:11 #11
75447 sir_Tachyon
pi_82320777
Ik heb er ook zin in maar weet iemand of er nog meer namen komen? Of is dit hem wel?
pi_82324018
vet veel zin in!
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:09:45 #13
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_82325286
Wtf, 120 euro? Paar jaar geleden was het nog 60 euro...

Mojo concerts _! Naaierts dat het zijn!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_82325359
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef TimKuik het volgende:
Wtf, 120 euro? Paar jaar geleden was het nog 60 euro...

Mojo concerts _! Naaierts dat het zijn!
Sterker nog; Szigetweekkaart met kampeerplek kost dit jaar 170 euro
pi_82333548
Vergelijk het eens met Lowlands qua kosten. Daar zal een klein maisbekertje met bier al gauw 2,50 kosten!
Hell Yeah, dit jaar geen bekerrapers!!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:22:57 #16
75447 sir_Tachyon
pi_82333697
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik heb er ook zin in maar weet iemand of er nog meer namen komen? Of is dit hem wel?
Weet niemand dit?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:24:44 #17
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_82340529
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:11 schreef leonie-89 het volgende:

[..]

Sterker nog; Szigetweekkaart met kampeerplek kost dit jaar 170 euro
________________________!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_82346238
Tvp
"Somebody help me! I'm being spontaneous ! "
pi_82356526
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Op de Main Stage is nog plek voor twee acts. Op de meeste andere podia wordt de programmering vrijwel alleen nog aangevuld met Hongaarse acts.
pi_82363540
pvt
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_82363553
Ik ga hier ook heen!

Heb wel de kaarten van 200 euro, inplaats van 290 maar die waren uitverkocht .

Leken me een stuk beter, maargoed...
  zondag 6 juni 2010 @ 22:02:14 #22
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_82418160
Ik ga er ook heen
Und ein frau ist ein frau
  maandag 7 juni 2010 @ 11:40:20 #23
232909 Kneivster
Let's hug it out, bitch!
pi_82434944
TVP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
King is much more than the weight of a crown
Natural patent of nobility
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 juni 2010 @ 14:34:50 #24
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82442180
Sziget, leuk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_82469835
ik zou met een vriendin gaan, maar die geweldige 'vriendin' heeft afgezegd uit geld-overwegingen (lees: we hebben het al vanaf december 2009 over Sziget en dat we daar dit jaar heen gaan).

NET NU WE TICKETS HEBBEN GEKOCHT! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

En we hebben zoveel mensen geprobeerd mee te krijgen - maar iedereen is aan het afstuderen of al op vakantie met partner... Ik kan nog maar 1 vriendin checken en anders moet ik het verkopen

(als iemand dus een e-ticket zonder camping voor de early bird prijs wil...)
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_82475888
Hoeveel nachtjes slapen nog?
pi_82475958
63 days to go!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:46:05 #28
232909 Kneivster
Let's hug it out, bitch!
pi_82485198
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:00 schreef Thijsssss het volgende:
63 days to go!
Heb je al een lijstje gemaakt met dingen de we mee moeten nemen enzo? Jij bent daar zo goed in
pi_82491223
Pils, tent en stoelen?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:22:47 #30
232909 Kneivster
Let's hug it out, bitch!
pi_82495244
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef Thijsssss het volgende:
Pils, tent en stoelen?
Kijk, daarom ben jij de brains in de groep
pi_82502787
Rijden de HÉV en de metro eigenlijk de hele nacht? (I.v.m. de locatie van het te boeken hostel )
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_82506440
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:37 schreef RichCalibier het volgende:
Heb wel de kaarten van 200 euro, inplaats van 290 maar die waren uitverkocht .

Leken me een stuk beter, maargoed...
VIP-camping tickets waren in de webshop voor e-tickets inderdaad even op, maar hier nog niet. Inmiddels kun je ook weer VIP-camping kaarten als e-ticket kopen.
pi_82506579
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Rijden de HÉV en de metro eigenlijk de hele nacht? (I.v.m. de locatie van het te boeken hostel )
Niet de hele nacht, maar tussen de laatste en eerste trein zit niet zo heel veel tijdsverschil. Je kan ook de boot terug richting het centrum pakken, maar die gaat relatief vroeg.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:42:52 #34
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82508341
Vandaag even een grote backpack tas gehaald. Werkelijkheid een verlossing met al dat gesleep van verschillende zakken en tassen op bijvoorbeeld afgelopen pinkpop.
pi_82562177
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef Kneivster het volgende:

[..]

Heb je al een lijstje gemaakt met dingen de we mee moeten nemen enzo? Jij bent daar zo goed in
Ik doe een onderbroek aan, een broek, een shirtje, sokken en schoenen.
Neem een slaapzak mee, stop daar een trui/vest, 2 paar sokken, 2 onderbroeken, 1 shirtje 1 broek in.
Tent sleept iemand anders mooi mee, voor de rest niets nodig.
ehhhh
pi_82675122
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:37 schreef nickofzo het volgende:

[..]

Ik doe een onderbroek aan, een broek, een shirtje, sokken en schoenen.
Neem een slaapzak mee, stop daar een trui/vest, 2 paar sokken, 2 onderbroeken, 1 shirtje 1 broek in.
Tent sleept iemand anders mooi mee, voor de rest niets nodig.
vergeet je toiletpapier niet
totaal uitverkocht bij de ..hoe heet die super nou...naja. die dus.

zijn de kaarten ooit uitverkocht geweest?
ben beetje laat dit jaar met plannen
aka MissFlow.
<3
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:56:26 #37
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_82692673
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:44 schreef Buitenboord het volgende:

[..]

totaal uitverkocht bij de ..hoe heet die super nou...naja. die dus.

ben beetje laat dit jaar met plannen
Niet dat ik weet

Niet vergeten:

zonnebrand, zonnebril, fototoestel, matje, kussentje, regenjas, slippers... Was het wel zo'n beetje!
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:29:59 #38
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82694124
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

HEV de hele nacht van Sziget naar Blaha Lujza Ter, het centrum van Boedapest. De metro die is `s nachts gesloten. Je kan met de nachtbus, bijvoorbeeld lijn 906 vertrekt om het kwartier. Om een uur of 5 komen de trams weer op gang. Maar de metro kun je `snachts wel vergeten.
pi_82703956
quote:

[..]

[...]
Dank voor de tip!

Ik hoor steeds van allerlei kanten dat er dan weer wel treinplaatsen zijn en dan weer niet.. Hoe zit dat nou? Op de website word ik ook niet veel wijzer.
pi_82706793
tvp
  zondag 13 juni 2010 @ 23:00:04 #41
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82766795
Yeah, dit jaar voor het eerst, ben benieuwd.
Ben in 2008 en 2009 naar lowlands geweest. Dit jaar geruild voor sziget!
Ik vlieg 5 augustus met wat vrienden naar Hongarije, daar wat rondtrekken en overnachten in hostels, en dan lekker naar sziget! Heb er zin in!

Iemand enig idee of er nog (bekende) band bij komen? of word het verder nog aangevuld door wat onbekende bandjes?
pi_82771661
quote:

[..]

De campingkaarten raken meestal wel uitverkocht. De afgelopen jaren gebeurde dit meestal ongeveer een week van te voren, maar we verwachten dat ze dit jaar al rond half juli allemaal op zijn. Zorg dus dat je op tijd bent
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef Hojdhopper het volgende:

Ik hoor steeds van allerlei kanten dat er dan weer wel treinplaatsen zijn en dan weer niet.. Hoe zit dat nou? Op de website word ik ook niet veel wijzer.

Op dit moment zijn er alleen nog budgettickets, tickets voor in de stiltecoupe en tickets voor de partytrain beschikbaar. Uiteraard proberen we ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen reizen, dus we proberen nog extra plekken te regelen, maar het is nog niet zeker of dat gaat lukken...

Oja, voor wie nog een kaartje wil winnen: check deze prijsvraag! Hoe vaker het filmpje wordt bekeken, hoe meer tickets we weggeven. En de vraag is vrij moeilijk, dus als je het antwoord weet, is de kans dat je wint relatief hoog Succes met zoeken naar het antwoord!

[ Bericht 13% gewijzigd door Tijnoo op 14-06-2010 01:26:13 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 16:53:57 #43
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82793601
Een vraag aan bovenstaande poster:

Ik en drie andere vrienden hebben ons kaartje (voor trein en festival zelf) al ruime tijd geleden besteld. Nu is er nog een vriend die ook mee wil, hij moet alleen afwachten of hij dan geen hertentamens heeft. Is het mogelijk dat hij dan wel nog gewoon bij ons in de trein geplaats kan worden? We hebben voor de meest goedkope treintickets gekozen.

Alvast bedankt!

Een vraag aan iedereen iedereen die al eens op Sziget is geweest; wat maakt Sziget nu zo een tof festival? Elk festival heeft natuurlijk wel iets wat dat festival zo speciaal maakt. Ik hoor van heel veel mensen dat het gewoon een geweldig festival is maar ik kan nergens echt vinden WAT het festival nu precies zo geweldig maakt. Iemand?
  maandag 14 juni 2010 @ 16:57:27 #44
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82793752
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Een vraag aan iedereen iedereen die al eens op Sziget is geweest; wat maakt Sziget nu zo een tof festival? Elk festival heeft natuurlijk wel iets wat dat festival zo speciaal maakt. Ik hoor van heel veel mensen dat het gewoon een geweldig festival is maar ik kan nergens echt vinden WAT het festival nu precies zo geweldig maakt. Iemand?

Het bier is goedkoop.

En dat er zoveel te doen is. Het is hartstikke groot en ik zeg je, er zijn plekken waar ik de afgelopen twee jaar nog geen eens geweest ben.
En daarbij het gaat 24 uur per dag door. Ik meestal tot een uur of 5-7 `s ochtends door terwijl je bij de gemiddelde Nederlandse festivals al om 12 uur op je nest ligt.
pi_82795260
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:15 schreef Tijnoo het volgende:

[..]

Op dit moment zijn er alleen nog budgettickets, tickets voor in de stiltecoupe en tickets voor de partytrain beschikbaar. Uiteraard proberen we ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen reizen, dus we proberen nog extra plekken te regelen, maar het is nog niet zeker of dat gaat lukken...
Bedankt! Maar we gaan denk ik toch maar met de auto. Ik trein wekelijks al meer dan genoeg en 20 uur (hoorde ik hier en daar) in de trein zitten, mwah, niet voor mij.

Weet iemand ongeveer wat de benzineprijzen in Hongarije zijn?
pi_82819046
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Een vraag aan bovenstaande poster:

Ik en drie andere vrienden hebben ons kaartje (voor trein en festival zelf) al ruime tijd geleden besteld. Nu is er nog een vriend die ook mee wil, hij moet alleen afwachten of hij dan geen hertentamens heeft. Is het mogelijk dat hij dan wel nog gewoon bij ons in de trein geplaats kan worden? We hebben voor de meest goedkope treintickets gekozen.

Alvast bedankt!

Dat is afwachten. Als jullie trein al helemaal vol zit, is het niet mogelijk, maar als er extra plekken beschikbaar komen, is er misschien toch wel wat mogelijk. Daar valt nu helaas nog weinig over te zeggen...

Ook op je andere vraag heb ik wel een antwoord. Er zijn veel verschillende redenen waarom ik Sziget geweldig vind (denk in de richting van de muziek, de vele andere activiteiten, het goedkope maar goede eten en drinken, de mensen die er komen en de nabijheid van het centrum van Boedapest), maar wat voor mij het meest speciaal is aan Sziget, is dat er 24 uur per dag van alles om je heen gebeurt. Of je nu 's middags ergens chillt of eind van de nacht vanuit de Mokka Cuka naar je tent strompelt, constant kan je de meest vreemde dingen tegenkomen. Van die typische Sziget-momentjes noem ik die.

Voorbeeldje: bij de World Stage wordt veel gefrisbeed, gejongleerd en gediabolood. Afgelopen jaar probeerde een gast een paar keer zijn diabolo zo hoog mogelijk te gooien en natuurlijk weer op te vangen. Enkele meters naast hem was een bar, waarvan het terras op ongeveer 8 meter hoogte was overspannen met zeil. En het onvermijdelijke gebeurde: de diabolo kwam er precies bovenop te liggen. Dus die jongen gooide zijn stokken een paar keer tegen de onderkant van het zeil, om zo de diabolo naar de rand van het zeil te sturen. Maar dit had geen effect... Toen kwam er ineens uit het niets iemand met een gigantische Pikachu knuffel aanzetten, je weet wel zo'n grote knuffel die je meestal op de kermis kunt winnen. Ook deze werd tegen de onderkant van het zeil aangegooid en dat had wel effect. Na een paar keer raak te hebben gegooid, lag de diabolo vlak bij de rand. Ondertussen keek ongeveer iedereen op het veld bij de World Stage gespannen toe of het zou lukken. En toen uiteindelijk het laatste tikkie werd gegeven en de diabolo over de rand naar beneden kwam vallen, begon iedereen te applaudiseren, gevolgd door een luid gezongen "Pikachu! Pikachu! Pikachu!". En zo werd Pikachu voor vele mensen de held van die middag.

Dit soort momenten vind ik geweldig. Ik kan er zo nog veel meer posten. Van een gast die een gigantische cirkel van afval bij elkaar had gebezemd tot een klef dronken stelletje dat een herhaaldelijk hard van een bankje afviel. En van een danstentje waar allemaal mensen stonden te dansen op de muziek van Super Mario tot een groep bekenden die uren heeft lopen zoeken naar een rolschaatsbaan en 'm uiteindelijk niet heeft gevonden (terwijl ik één van die bekenden de dag ervoor juist bij die rolschaatsbaan had getroffen...)

Zijn er hier nog mensen die andere leuke, aparte dingen hebben meegemaakt op Sziget?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:29:30 #47
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82822603
Dat zijn inderdaad de verhalen die ik hier wil lezen!
pi_82825048
- Een gigantische toren gemaakt van blikken bier.
- Een gast die door vrienden als sm slaaf was verkleed.
- Mensen die aan het voetballen of bier spelletjes aan het doen zijn waarbij iedereen meedoet.

Geweldig!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:49:40 #49
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82837473
Samen met de groep waarmee ik ga heb ik besloten om op de camping te gaan staan. Aangezien 7 dagen natuurlijk wel een beetje lang is zijn we van plan om op de derde of vierde nacht even een motelletje te huren voor één nachtje om ons even te verfrissen en op te laden met een douche en een echt bed.
Wat vinden jullie van dit idee?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:51:14 #50
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82837563
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef Ziewoarut het volgende:
Samen met de groep waarmee ik ga heb ik besloten om op de camping te gaan staan. Aangezien 7 dagen natuurlijk wel een beetje lang is zijn we van plan om op de derde of vierde nacht even een motelletje te huren voor één nachtje om ons even te verfrissen en op te laden met een douche en een echt bed.
Wat vinden jullie van dit idee?

Waarom niet gewoon de rest van het festival daar blijven? Dat doen genoeg mensen op Sziget. En dan kun je btw beter in een hostel gaan.
pi_82838194
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:30 schreef Tijnoo het volgende:

[..]

Dat is afwachten. Als jullie trein al helemaal vol zit, is het niet mogelijk, maar als er extra plekken beschikbaar komen, is er misschien toch wel wat mogelijk. Daar valt nu helaas nog weinig over te zeggen...

Ook op je andere vraag heb ik wel een antwoord. Er zijn veel verschillende redenen waarom ik Sziget geweldig vind (denk in de richting van de muziek, de vele andere activiteiten, het goedkope maar goede eten en drinken, de mensen die er komen en de nabijheid van het centrum van Boedapest), maar wat voor mij het meest speciaal is aan Sziget, is dat er 24 uur per dag van alles om je heen gebeurt. Of je nu 's middags ergens chillt of eind van de nacht vanuit de Mokka Cuka naar je tent strompelt, constant kan je de meest vreemde dingen tegenkomen. Van die typische Sziget-momentjes noem ik die.

Voorbeeldje: bij de World Stage wordt veel gefrisbeed, gejongleerd en gediabolood. Afgelopen jaar probeerde een gast een paar keer zijn diabolo zo hoog mogelijk te gooien en natuurlijk weer op te vangen. Enkele meters naast hem was een bar, waarvan het terras op ongeveer 8 meter hoogte was overspannen met zeil. En het onvermijdelijke gebeurde: de diabolo kwam er precies bovenop te liggen. Dus die jongen gooide zijn stokken een paar keer tegen de onderkant van het zeil, om zo de diabolo naar de rand van het zeil te sturen. Maar dit had geen effect... Toen kwam er ineens uit het niets iemand met een gigantische Pikachu knuffel aanzetten, je weet wel zo'n grote knuffel die je meestal op de kermis kunt winnen. Ook deze werd tegen de onderkant van het zeil aangegooid en dat had wel effect. Na een paar keer raak te hebben gegooid, lag de diabolo vlak bij de rand. Ondertussen keek ongeveer iedereen op het veld bij de World Stage gespannen toe of het zou lukken. En toen uiteindelijk het laatste tikkie werd gegeven en de diabolo over de rand naar beneden kwam vallen, begon iedereen te applaudiseren, gevolgd door een luid gezongen "Pikachu! Pikachu! Pikachu!". En zo werd Pikachu voor vele mensen de held van die middag.

Dit soort momenten vind ik geweldig. Ik kan er zo nog veel meer posten. Van een gast die een gigantische cirkel van afval bij elkaar had gebezemd tot een klef dronken stelletje dat een herhaaldelijk hard van een bankje afviel. En van een danstentje waar allemaal mensen stonden te dansen op de muziek van Super Mario tot een groep bekenden die uren heeft lopen zoeken naar een rolschaatsbaan en 'm uiteindelijk niet heeft gevonden (terwijl ik één van die bekenden de dag ervoor juist bij die rolschaatsbaan had getroffen...)

Zijn er hier nog mensen die andere leuke, aparte dingen hebben meegemaakt op Sziget?
Ssssst! ik krijg er veel te veel zin in!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:28:38 #52
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82850717
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon de rest van het festival daar blijven? Dat doen genoeg mensen op Sziget. En dan kun je btw beter in een hostel gaan.

We blijven ook daar. We gaan alleen een nachtje ergens in het midden een motelletje huren om ons gewoon even fatsoenlijk te douchen en in een fatsoenlijk te slapen. Erna storten we ons gewoon weer in het campingleven.
pi_82851612
ben vorig jaar halverwege de week naar het grote buitenzwembad op het andere eiland geweest. Kostte wel 4000 forint (ongeveer 16 euro), maar daarna ook goed schoon en ze hebben een bad met water uit een zwavelbron, echt superlekker!
pi_82871282
Op de officiele Szigetsite zijn de programma's van alle stages op de main stage na bekend. Op het oog zitten er al een paar hele moeilijke keuzes tussen...
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:39:33 #55
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_82892745
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:31 schreef Thijsssss het volgende:
Op de officiele Szigetsite zijn de programma's van alle stages op de main stage na bekend. Op het oog zitten er al een paar hele moeilijke keuzes tussen...
Enter Shikari en Gotan Project, Ill Niño en DJ Shadow voor zover ik nu kan zien. We gaan het wel weer zien allemaal .
pi_82912411
Weet iemand of die Sziget partytrein ook in Venlo stopt? aangezien die slaapcabine en budget dat wel doen?

Bij voorbaat dank
pi_82984212
Ja, die gaat ook in Venlo stoppen
pi_82988912
Hmm WizzAir heeft m'n vlucht aangepast, daardoor zou ik een festival dag missen en NOG een dag eerder daar zijn Gelijk maar even gebeld voor een wijziging dus, en nu komt het eigenlijk nog beter uit! Vanaf Eindhoven ipv Weeze voor dezelfde prijs, en pas de 16e terug

Ik kom nu trouwens wel de 8e augustus aan, is er dan uberhaupt al wat te doen..?
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_82989675
volgens mij is er zondag nog niks te doen, maar kan je al wel de camping op (voor ¤10).
pi_82990917
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:05 schreef wormtrein het volgende:
Hmm WizzAir heeft m'n vlucht aangepast, daardoor zou ik een festival dag missen en NOG een dag eerder daar zijn Gelijk maar even gebeld voor een wijziging dus, en nu komt het eigenlijk nog beter uit! Vanaf Eindhoven ipv Weeze voor dezelfde prijs, en pas de 16e terug

Ik kom nu trouwens wel de 8e augustus aan, is er dan uberhaupt al wat te doen..?
Welke vluchten hebben ze dan aangepast?
Naamtopic.
pi_82991818
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef Brammie1 het volgende:
volgens mij is er zondag nog niks te doen, maar kan je al wel de camping op (voor ¤10).
Hmm ok, zelf een feestje bouwen dus
quote:
Welke vluchten hebben ze dan aangepast?
Zondag 8 augustus Weeze - Budapest
Zondag 15 augustus Budapest - Weeze
pi_83387166
Laatste mainstage act hier nog niet eens gemeld?

Mika
pi_83387843
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:31 schreef Thijsssss het volgende:

Mika
Mika
  maandag 28 juni 2010 @ 10:43:25 #64
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_83390744
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:10 schreef leonie-89 het volgende:

[..]

Mika
Mika
  maandag 28 juni 2010 @ 10:44:30 #65
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83390790
Ik zit nog te twijfelen om te gaan
  maandag 28 juni 2010 @ 11:21:11 #66
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_83392189
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:31 schreef Thijsssss het volgende:

Mika
Naadje, maar voor de artiesten ga ik toch niet.
pi_83437495
Dus! Ik heb begrepen dat mensen ( zoals ik ) met een Sziget Express Rotterdam ticket nu in een Kink FM trein gekoppeld met de Party train zitten? Hoe gaaf !
pi_83441301
Er zal wel een duidelijke scheiding zijn tussen de Kink FM trein en het Party gedeelte. Aangezien mensen daar veel meer voor betaald hebben.
De trein rijdt nu trouwens ook via Venlo, vet relaxed! Is maar een uurtje hiervandaan, en een stuk beter te doen aangezien er dan geen treinen rijden rond Arnhem.
pi_83479997
mijn vrienden en ik hadden een kaartje gehaald voor de trein voor 158 euro. en nu heb ik gehoord dat er treinen vervallen. onze trein zou over venlo gaan. is die van ons nou gecanceled of wat?
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_83482243
mail ff naar info@szigetfestival.nl zou ik zeggen
  maandag 5 juli 2010 @ 18:11:41 #71
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_83690119
Hoe zit het eigenlijk met de telefoon oplaad mogelijkheden?
pi_83690325
er is een tentje op het terrein waar je dat kan doen, maar vorig jaar was het altijd fucking druk daar. Enorme rijen, alle stopcontacten waren constant bezet.

Wat ik vorig jaar gedaan heb, is even met m'n mobiel naar één van de toiletblokken gaan en daar je oplader in het stopcontact steken. Moet je er wel bij blijven staan, maar das niet zo erg.
  maandag 5 juli 2010 @ 18:34:43 #73
240618 Micson
The lonely stoner
pi_83690855
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:18 schreef Brammie1 het volgende:
er is een tentje op het terrein waar je dat kan doen, maar vorig jaar was het altijd fucking druk daar. Enorme rijen, alle stopcontacten waren constant bezet.

Wat ik vorig jaar gedaan heb, is even met m'n mobiel naar één van de toiletblokken gaan en daar je oplader in het stopcontact steken. Moet je er wel bij blijven staan, maar das niet zo erg.
Dan sta je daar 3 uur (bij mijn telefoon tenminste)
pi_83694057
ik neem een supersimpele mobiel mee. Half uurtje opladen, doet 'ie het een paar dagen. En als 'ie gejat wordt, hij kostte toch maar ¤15.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:00:48 #75
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_83694255
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:34 schreef Micson het volgende:

[..]

Dan sta je daar 3 uur (bij mijn telefoon tenminste)
En wat als je het nu gewoon om 6 uur 's morgens doet na het feesten? Zo druk zal het dan toch niet zijn?
pi_83724434
Hooi Szigetgangers

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij antwoord kan geven! Vorig jaar ben ik naar Sziget geweest en het was zoo geweldig dat we dit jaar weer gaan. vorig jaar waren we volgens mij op dag -1 onze auto in die bewaakte garage gezet op het szigetterrein nadat we eerst met de auto onze spullen op het terrein hadden gedropt.
Nu zag ik dat je op www.szigetfestival.nl een reservering voor 50 euro kunt kopen voor de bewaakte parkeerplaats. Nou kan ik mij van vorig jaar herinneren dat het iets van 90 euro was. Is het dit jaar goedkoper geworden of moet ik alsnog die 90 betalen of nog 40 zegmaar?! Anders ga ik namelijk gelijk even reserveren want was wel heel chill vorig jaar om paspoorten enzo in de auto verstopt te laten

Thnnx alvast en veel plezier voor degene die ook gaan
  woensdag 7 juli 2010 @ 18:00:25 #77
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_83772693
Dunkt mij dat het op Sziget nogal een bonte verzameling van nationaliteiten is. Uit welk land komen nu de leukste en de minst leuke mensen voor op zo een festival?
pi_83776479
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Dunkt mij dat het op Sziget nogal een bonte verzameling van nationaliteiten is. Uit welk land komen nu de leukste en de minst leuke mensen voor op zo een festival?
Wat ik uit mijn eigen ervaring (meerdere buitenlandse festivals, waaronder Sziget, Dour en Hurricane) kan zeggen, is dat de leukste mensen over het algemeen (en wat mij betreft) uit Ierland, Engeland, Australie, Nieuw Zeeland, Zweden en Duitsland komen. De minst leuke mensen vind ik toch de Fransen en (jaja) Nederlanders.
Een groot gedeelte van de Nederlanders lijkt alle remmingen kwijt te zijn wanneer ze in het buitenland komen, waardoor vooral belachelijke situaties ontstaat (wat overigens ook erg leuk kan zijn ). Het is natuurlijk erg generaliserend om dit zo te stellen, uit elk land komen wel leuke mensen, maar de leukste mensen die ik tot nu toe op festivals ben tegengekomen komen toch wel uit bovenstaande landen..
..
  woensdag 7 juli 2010 @ 20:02:47 #79
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_83776801
Engelsen?
  woensdag 7 juli 2010 @ 23:34:38 #80
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_83788328
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Fransen . Met hun wazige hippiegedoe altijd. Voor de rest alles puik volk. Op Sziget komen verder veel oostblokkers, Nederlanders en Engelsen/Ieren, gaat goed samen allemaal. Weinig Duitsers viel me op, maar die hebben alle toffe festivals natuurlijk zelf...
pi_83790207
Iemand toevallig nog een weekkaartje met camping nodig? Ziet er uit dat ik niet meer kan, aangezien mijn herkansingstentamen 1 dag erna is.
pi_83792202
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:11 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand toevallig nog een weekkaartje met camping nodig? Ziet er uit dat ik niet meer kan, aangezien mijn herkansingstentamen 1 dag erna is.
Bij mij zit er ook maar 36 uur tussen mijn terugvlucht van 17 dagen Hongarije/Sziget en de herkansing, gewoon doorbikkelen
pi_83796429
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:16 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hooi Szigetgangers

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij antwoord kan geven! Vorig jaar ben ik naar Sziget geweest en het was zoo geweldig dat we dit jaar weer gaan. vorig jaar waren we volgens mij op dag -1 onze auto in die bewaakte garage gezet op het szigetterrein nadat we eerst met de auto onze spullen op het terrein hadden gedropt.
Nu zag ik dat je op www.szigetfestival.nl een reservering voor 50 euro kunt kopen voor de bewaakte parkeerplaats. Nou kan ik mij van vorig jaar herinneren dat het iets van 90 euro was. Is het dit jaar goedkoper geworden of moet ik alsnog die 90 betalen of nog 40 zegmaar?! Anders ga ik namelijk gelijk even reserveren want was wel heel chill vorig jaar om paspoorten enzo in de auto verstopt te laten

Thnnx alvast en veel plezier voor degene die ook gaan
Heeej Tesjebesje23

Ik heb ergens dit jaar contact gehad met de exploitatiemaatschappij op het eiland, die mij het volgende mailtje stuurde:
quote:
Hello,

Island Parking is located right on the Obuda Island (location of Sziget Festival) Operation days: 7-16 August 2010

Reservation is still possible – pls. See details below:

Parking fees:

Festival week (09 /08/2010 - 16 /08/2010 ): EUR 90 (indoor)

Festival week (09 /08/2010 - 16 /08/2010 ): EUR 80 (outdoor)

Fee/day (early/late arrival): EUR 14 (indoor)

Fee/day (early/late arrival): EUR 12 (outdoor)

Minibus / Van:

Festival week (09 /08/2010 - 16 /08/2010 ): EUR 160 (indoor)

Festival week (09 /08/2010 - 16 /08/2010 ): EUR 140 (outdoor)

Fee/day (early/late arrival): EUR 24 (indoor)

Fee/day (early/late arrival): EUR 22 (outdoor)
Hoop dat je d'r wat mee kan

Je kan in ieder geval mailen met info@fvs.hu , als je dan je kenten, type auto opgeeft en taal en je naam dan kan je reserveren.

Ik ga overigens dit naar met de camper. Zou eerst met de auto gaan vandaar dat ik deze informatie destijds opgevraagt heb
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:57:16 #84
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83796663
Ik heb nog zitten denken om een kaartje te kopen, maar ik vind de line up nogal teleurstellend.
pi_83797043
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nog zitten denken om een kaartje te kopen, maar ik vind de line up nogal teleurstellend.
Ik ook, maar ik wil er toch graag heen (mijn eerste keer). Plus dat ik er sowieso langs kom tijdens mijn reis.
Naamtopic.
pi_83797056
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:11 schreef Hojdhopper het volgende:
Neem je boeken mee
Naamtopic.
pi_83798120
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Neem je boeken mee
Ja en dan ga jij me overhoren! :p
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:03:36 #88
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_83798523
quote:
Is er daadwerkelijk iemand die hier gaat voor de line up?
Lijkt mij toch meer een festival wat het van het feesten en rondlopen moet hebben
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:04:18 #89
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83798546
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:03 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Is er daadwerkelijk iemand die hier gaat voor de line up?
Lijkt mij toch meer een festival wat het van het feesten en rondlopen moet hebben

Ik ben er al twee keer geweest. Dus ik weet nou wel hoe het eraan toe gaat.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:05:01 #90
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_83798571
Over 1 maandje stappen we al op de trein
pi_83812938
Oke ik heb besloten, mijn herkansingen gaan voor:

[TK] Sziget Festival weekticket + camping
pi_83860380
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:48 schreef Newjersey_nl het volgende:

[..]

Heeej Tesjebesje23

Ik heb ergens dit jaar contact gehad met de exploitatiemaatschappij op het eiland, die mij het volgende mailtje stuurde:
[..]

Hoop dat je d'r wat mee kan

Je kan in ieder geval mailen met info@fvs.hu , als je dan je kenten, type auto opgeeft en taal en je naam dan kan je reserveren.

Ik ga overigens dit naar met de camper. Zou eerst met de auto gaan vandaar dat ik deze informatie destijds opgevraagt heb
Volgens mij is die island parking van vorig jaar een andere dan die szigetfestival.nl nu aanbied, aangezien daar gewoon duidelijk bij staat dat 50 euro is voor 10 dagen, vanaf 7 augustus, je betaald dus niet extra voor de -1 en de 0 dag.
pi_84047711
Zin innn!

Hoe zit het met betalen op het terrein? Neem aan via muntjes?
Als je die muntjes dan koopt, kun je daar dan gelijk pinnen, of moet je eerst urenlang in de rij staan bij een pinautomaat om vervolgens nog een uur in de rij te staan voor de muntenkraam?

En de kluisjes op het terrein... Hoe snel gaan die over het algemeen? Vind het toch fijner om trein/vliegtickets goed op te bergen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:18:22 #94
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84047784
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zin innn!

Hoe zit het met betalen op het terrein? Neem aan via muntjes?
Als je die muntjes dan koopt, kun je daar dan gelijk pinnen, of moet je eerst urenlang in de rij staan bij een pinautomaat om vervolgens nog een uur in de rij te staan voor de muntenkraam?

En de kluisjes op het terrein... Hoe snel gaan die over het algemeen? Vind het toch fijner om trein/vliegtickets goed op te bergen.

Gewoon met geld betalen.

En ja, je moet urenlang in de rij staan. Doe het `s ochtends, dan is het rustig. En je kunt de pinautomaten herkennen aan de grote blauwe ballonnen in de lucht.

Kluisjes ben ik nooit tegengekomen
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:20:42 #95
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84047903
Ik zit eraan te denken om toch te gaan. Ik wil dan met de auto gaan. Eventueel mensen die mee zouden willen rijden?
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:36:23 #96
310573 Kneuf
levensgenieter
pi_84056912
Ik ga met de partytrein naar sziget.
Nu komen wij op 9 augustus aan.
Nu is dit dag 0 en daarna heb je nog dag -1 ofzoiets is het.
Deze dagen is het festival nog niet aan de gang maar mag je wel al het terrein op.
Is er deze dagen 's avonds ook al wat te doen van feesten of partytenten die open zijn of is alleen main op dag -1 open met Raggea gebeuren? Als dat zo is, zijn deze 2 dagen ideaal om Boedapest te ontdekken en het uitgaansleven daar of is er al genoeg te doen op het terrein?

[ Bericht 53% gewijzigd door Kneuf op 14-07-2010 18:44:04 ]
pi_84068325
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef Kneuf het volgende:
Deze dagen is het festival nog niet aan de gang maar mag je wel al het terrein op.
Is er deze dagen 's avonds ook al wat te doen van feesten of partytenten die open zijn of is alleen main op dag -1 open met Raggea gebeuren? Als dat zo is, zijn deze 2 dagen ideaal om Boedapest te ontdekken en het uitgaansleven daar of is er al genoeg te doen op het terrein?
Het Reggae-gebeuren is op dag 0, op dag -1 zijn er 's avonds alleen maar Hongaarse artiesten. Vorig jaar kwam ik 's avonds op dag -2 aan en toen was de 24h-tent al open.
Er zijn trouwens ook 'kluisjes' (iig bij het boothuis,waarschijnlijk meer), je krijgt een kaartje waar je je naam, het nummer van je polsbandje en een wachtwoord op schrijft en je geeft je spullen (en het kaartje) aan zo'n kerel die het opbergt. Toen ik er de eerste keer was vond ik het allemaal een beetje raar dat ze je spullen gewoon in een stoffen tas doen en op een schap leggen. Maar toen ik mijn spullen op het eind weer op ging halen zat alles, inclusief 150 euro, er nog in.
pi_84068860
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef Kneuf het volgende:

Volgens mij is 9 augustus dag - 1 en daarna komt day 0. Op - 1 komen vrijwel alleen maar Hongaarse artiesten(overdag), s'avonds is het gewoon feest in vrijwel alle tentjes. ALS je een hele dag door Budapest wil trekken zou ik die dag gaan. Op day 0 zou ik sowieso blijven want dan komen alle Reggae helden langs!

En ik heb vorig jaar nooit langer dan 5 min. in de rij gestaan voor de pin, je moet gewoon de goede uitkiezen op het goede tijdstip. Niet die bij de camping bij Worldstage dus
pi_84069698
Wij vertrekken waarschijnlijk de 7e en komen de 8e aan, waardoor we hopelijk nog een beetje keus hebben tussen campingplaatsjes Welke locatie op het eiland raden jullie aan om de tent neer te zetten?
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:42:15 #100
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84069738
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:41 schreef Thijsssss het volgende:
Wij vertrekken waarschijnlijk de 7e en komen de 8e aan, waardoor we hopelijk nog een beetje keus hebben tussen campingplaatsjes Welke locatie op het eiland raden jullie aan om de tent neer te zetten?

Heb je zelfs op dag 2 nog wel hoor.
pi_84070598
Bedankt voor de antwoorden guys
pi_84075068
quote:
Heb mijn kaartje ook al en ga met vrienden die mij helemaal gingen overtuigen dat het verleden jaar weergaloos was. Ik hoopte telkens of er nog boeiende namen komen voor dit jaar, maar vind het om eerlijk te zijn ook nog steeds behoorlijk teleurstellend. Ach met vrienden, goedkoop bier en lekker weer moet het wel goedkomen
pi_84079727
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:41 schreef Thijsssss het volgende:
*Ook benieuwd naar is
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:55:32 #104
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84079766
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:54 schreef Cyclonist het volgende:

[..]

*Ook benieuwd naar is

Onder een boom

Het best aan de rand van het eiland (niet aan de rivier) en liefst zover mogelijk van een podium want het gaat 24 uur per dag door.
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:56:35 #105
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84079800
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:49 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Heb mijn kaartje ook al en ga met vrienden die mij helemaal gingen overtuigen dat het verleden jaar weergaloos was. Ik hoopte telkens of er nog boeiende namen komen voor dit jaar, maar vind het om eerlijk te zijn ook nog steeds behoorlijk teleurstellend. Ach met vrienden, goedkoop bier en lekker weer moet het wel goedkomen
Het is ook wel een geweldig festival. 60 podia prachtig weer en toffe mensen. Alleen toen ik er de tweede keer was was alles precies hetzelfde dat maakt het er minder leuk op
pi_84080821
Ik zag vorig jaar ook mensen die hun tent op 50 meter van de 24 uurs tent hadden gezet. Willen die nooit slapen ofzo
pi_84083213
Zojuist Sziget kaartje verkocht via FOK!
pi_84178061
Ik kreeg net een maıltje van Paylogıc met een gratıs e-tıcket als bedankje voor mıjn ınzet, maar ık heb geen ıdee waar dat over gaat? Het ıs ook geen kopıe van mıjn eıgen, gekochte, tıcket. Ik snap er even helemaal nıks van, heb ık nu 2 geldıge tıckets?
Is er mısschıen ıemand van de organısatıe hıer dıe daar ophelderıng over kan geven?
pi_84192742
Hé Merel, het kan aan mij liggen, maar er staan geen puntjes op alle i's in je post
pi_84192816
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:20 schreef Merel1808 het volgende:
Ik kreeg net een maıltje van Paylogıc met een gratıs e-tıcket als bedankje voor mıjn ınzet, maar ık heb geen ıdee waar dat over gaat? Het ıs ook geen kopıe van mıjn eıgen, gekochte, tıcket. Ik snap er even helemaal nıks van, heb ık nu 2 geldıge tıckets?
Is er mısschıen ıemand van de organısatıe hıer dıe daar ophelderıng over kan geven?
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:31 schreef Brammie1 het volgende:
Hé Merel, het kan aan mij liggen, maar er staan geen puntjes op alle i's in je post
Bij mij ook
Ik ben een meisje =)
pi_84195390
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:18 schreef single_queen het volgende:
ik zou met een vriendin gaan, maar die geweldige 'vriendin' heeft afgezegd uit geld-overwegingen (lees: we hebben het al vanaf december 2009 over Sziget en dat we daar dit jaar heen gaan).

NET NU WE TICKETS HEBBEN GEKOCHT! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

En we hebben zoveel mensen geprobeerd mee te krijgen - maar iedereen is aan het afstuderen of al op vakantie met partner... Ik kan nog maar 1 vriendin checken en anders moet ik het verkopen

(als iemand dus een e-ticket zonder camping voor de early bird prijs wil...)
Ik ga wel met je mee!:-)

pm me maar!
pi_84196712
Oeh het komt nu toch wel dicht bij. Behoorlijk veel zin in.

Eerst europatour met de trein, uitkomen op sziget en los, en dan weer naar huis.
pi_84238694
Ik doe met een stel vrienden tijdens een citytrip door Oost-Europa, ook Boedapest aan
Gelijk maar even een dagje Sziget meepakken. Veel over gehoord, en begin de festivalsfeer goed te pakken te krijgen, dus ben benieuwd!
pi_84270594
Lekker goedkoop bellen vanuit Sziget naar huis toe, altijd makkelijk :
quote:
Szigetfone from punk to hip hop – Sziget InfoSMS for festival-goers – tickets by the minute for day trippers – payment by card for a comfortable and safe festival experience

The hundreds of thousands of music and technology fans whose life revolves around being always connected will be the first people to try Szigetfone, especially developed for Sziget festival-goers, Sziget InfoSMS, a free text message service with useful information and updates and a top up card payment system. Everyone purchasing a one week or a one day pass will be eligible for a Szigetfone handset and will be able to communicate nationally and internationally at the extremely low VitaMAX Sziget tariff. The phone itself is entirely trendy and can be personalized according to musical styles.

Szigetfone released by Vodafone Hungary is the ideal companion for visitors to Central Europe’s most popular music festival. The handset is hardwearing, but its real beauty lies within: Szigetfone in conjunction with the Sziget tariff offers uniquely low call rates for music fans. Szigetfone users can call or text each other for as little as 10 HUF/minute. Since the festival has a large international audience including visitors from neighbouring countries as well as Germany, Holland and the UK, they can call their friends and relatives back home for only 100 HUF/minute and text their experiences for only 30 HUF/minute.

But the Sziget tariff is not just for festival-goers, all pay as you go Vodafone customers can take advantage of it. The tariff will be available guaranteed until 31 December 2010, the international phone call rates will remain at the uniquely low 100 HUF/minute until 31 August 2010.

The Szigetfone won’t put a huge dent in the festival-goers’ budget for beer and entertainment either: the Vodafone 248 handset that can be customised with numerous bolt-ons and comes topped up with 2000 HUF, will be available for one day pass holders for 4000 HUF and to weekly pass holders for only 2000 HUF. Thus the Sziget tariff provides 200 minutes of call time with other festival-goers, friends and family. Those desiring more than the basic handset can choose the beautifully designed Vodafone 736 for 19,900 HUF, which can send and receive emails. The most demanding customers can opt for the sophisticated Vodafone 845 Android handset for 30,990 HUF.

The Szigetfone that rocks – body painting for Szigetfone fans
Vodafone is preparing a special treat for those who are not satisfied with only customising their Vodafone 248 Szigetfones. They can get a punk, rock, hip hop, afro, disco or reggae style body paint at the Vodafone stand to further identify with their favourite musical style.

Vodafone Sziget InfoSMS – what’s up at Sziget?
The best known international and the best known Hungarian brands cooperating on developing and introducing mobile services are launching a mobile information service in English and Hungarian for Sziget festival-goers. Courtesy of Vodafone, Szigetfone owners and Vodafone customers get can get up-to-the- minute information on performers, changes in the schedule, weather and other relevant updates thanks to the free Sziget InfoSMS service.

With a pay by the minute ticket it’s worth visiting Sziget even for just one concert
Festival-goers can experience two brand new, cutting edge innovations, which will make their festival experience cheaper and more convenient. Vodafone customers who are only interested in specific concerts will welcome the ‘pay by the minute’ mobile payment service. The festival-goer will send a text message to a central number and receive a code. At the dedicated desk at the gate by the ‘K’ Bridge he or she will receive their wrist band and to avoid queuing ‘on the clock’ the organisers will install express gates for those using the mobile payment service. Customers can remain on the island for the duration of their favourite programme and the system will be deactivated when they exit.

Cashless Sziget
Another innovation is the payment by card system. Festival-goers receive a card for free, which they can top up at several points on the festival grounds making shopping more convenient. Payment in the VIP area will be by card only, and it will be optional in other shop units. As main organiser Károly Gerendai said “This system can make festivals more comfortable, cut down on queuing time, there is no time wasted by giving change.” Customers can register their card so should they lose it, it can be disabled, and if there is money left on it by the end of the festival they can retrieve it at one of the top up points.
pi_84287190
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:34 schreef Dupje het volgende:

[..]

[..]

Bij mij ook
Ik zıt ın Turkıje, vandaar

Ik kreeg trouwens een maıltje dat het verstuurde tıcket ongeldıg gemaakt was, omdat er een foutje bıj het versturen was geweest, helaas, helaas...
  woensdag 21 juli 2010 @ 02:34:56 #116
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84301613
Huh, komt er 13 Aug nog een naam bij op main stage?

http://www.szigetfestival.nl/programma/mainstage
pi_84301628
even meelezen
Jusqu'ici tout va bien...
pi_84307495
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 02:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Huh, komt er 13 Aug nog een naam bij op main stage?

http://www.szigetfestival.nl/programma/mainstage
Mika ( )
http://www.sziget.hu/festival_english/programs
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:46:32 #119
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84403731
Hele forse tegenvaller: mijn oma ligt op sterven. Is natuurlijk al zwaar klote maar als haar iets overkomt tijdens Sziget en ik terug kan komen... Bah.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 juli 2010 @ 16:47:19 #120
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_84403759
quote:
Keileuk Mika.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 26 juli 2010 @ 20:05:33 #121
311907 ZoRollenWij
Zo rol ik jonge
pi_84517858
Camping ticket en busticket in de pocket.

Iemand die weet hoe het zit met controles die kant op als je met de bus gaat? Honden en dergelijke?
Wanne homo joh!
pi_84517872
Voor mij is het de eerste keer, maar ik ben benieuwd... Ik heb veel leuke verhalen gehoord ;)
pi_84518137
Voor mensen die vliegen én kamperen, hoe nemen jullie je spullen + tent mee? Wat voor tas/koffer?
  maandag 26 juli 2010 @ 20:19:39 #124
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84518445
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef thettes het volgende:
Voor mensen die vliegen én kamperen, hoe nemen jullie je spullen + tent mee? Wat voor tas/koffer?
Ik had een grote tas die ik normaal gebruik voor te duiken. Daar deed ik mn kampeerspullen in en in m'n handbagage m'n kleding.
pi_84520667
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef thettes het volgende:
Ik heb een Flight bag gekocht, die om mijn backpack (waar mijn tent en matje aanhangen) heen kan zodra ik m'n bagage in ga checken. Zijn een euro of 15 bij kampeer/outdoor winkels.
pi_84529230
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:01 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik heb een Flight bag gekocht, die om mijn backpack (waar mijn tent en matje aanhangen) heen kan zodra ik m'n bagage in ga checken. Zijn een euro of 15 bij kampeer/outdoor winkels.
@thettes: Backpack dus, ken alles is en geen gesleep met tassen of koffers! :Y
pi_84563560
Nee! Ik keek net op de plattegrond en wat blijkt... De HVG-bar is weg! :'( Hier was het altijd zeer goed vertoeven 's avonds voordat we naar de 24uurs-tent gingen.

Nu staat de Pringles-Bar er, ik hoop dat dit alleen maar een nieuwe sponsor is en dat het idee hetzelfde blijft...
pi_84563856
Ik neem ook een backpack mee incl. flight bag. Alleen past mijn tent er niet in/aan/onder/op. Mijn idee was om die tent dan 'los' bij de backpack in de flightbag te doen. Mag dat eigenlijk wel?

Whoehoe ik vertrek zondag al w/
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:37:27 #129
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84564208
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef Shenky het volgende:
Nee! Ik keek net op de plattegrond en wat blijkt... De HVG-bar is weg! :'( Hier was het altijd zeer goed vertoeven 's avonds voordat we naar de 24uurs-tent gingen.

Nu staat de Pringles-Bar er, ik hoop dat dit alleen maar een nieuwe sponsor is en dat het idee hetzelfde blijft...
Linkje naar plattegrond?
pi_84564313
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef Shenky het volgende:

Was dat die cocktailbar met autobanden?
En waar is de Chuck Norris bar :{ Dat was onze meetingpoint!
pi_84565268
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:39 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Was dat die cocktailbar met autobanden?
En waar is de Chuck Norris bar :{ Dat was onze meetingpoint!
Inderdaad de bar met de autobanden.

Linkje naar de plattegrond.
pi_84592126
Van dmestriner vernomen op dat Twitterding:

quote:
Prijslijst Sziget is bekend! 1,77 voor 0,5L bier, 1,27 voor 0,5L fris, 2,80 voor shotjes, 16 euro fles champagne! http://bit.ly/cLLQfU (xls)
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:56:36 #133
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84592182
God, weer Dreher :r kut bier

Trouwens, wel grappig. 2008 voor 0,6 liter bier 370 forint, vorig jaar voor 0,5 liter 450 forint, nu 500 forint.
pi_84593386
Ze gaan daar ook met de tijd mee. Blijft nog achterlijk goedkoop.

Heb er zin in. Wij gaan met de KinkFM trein.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_84595262
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
God, weer Dreher :r kut bier

Trouwens, wel grappig. 2008 voor 0,6 liter bier 370 forint, vorig jaar voor 0,5 liter 450 forint, nu 500 forint.
Nou wees blij :P Op Lowlands/Pinkpop betaal je voor de helft slechts ¤2.50.
Zijn er trouwens alleen maar halve liters? of heb je ook 'normale' bekers?
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:19:55 #136
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84595338
HEB ER ZIN IN *O*

Morgen over een week zit ik in het vliegtuig!
pi_84596439
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:27 schreef leonie-89 het volgende:
Ik neem ook een backpack mee incl. flight bag. Alleen past mijn tent er niet in/aan/onder/op. Mijn idee was om die tent dan 'los' bij de backpack in de flightbag te doen. Mag dat eigenlijk wel?

Whoehoe ik vertrek zondag al w/
denk het wel toch? Het zit gewoon allemaal in die flightbag gemieterd... Ik doe wel een slotje aan die flightbag, misschien een beetje paranoide, maar ik ben bang dat mensen er drugs ofzo bij stoppen als ik even niet oplet :@
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:00:41 #138
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84596557
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef leonie-89 het volgende:

[..]

Nou wees blij :P Op Lowlands/Pinkpop betaal je voor de helft slechts ¤2.50.
Je kan blik kopen, maar die is wat duurder (100 forint geloof ik).
pi_84602644
minder dan een halve liter :{w
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:03:14 #140
192683 AMDB
Visionair.
pi_84603261
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef Brammie1 het volgende:
minder dan een halve liter :{w
Mensen die dat überhaupt overwegen :') :') :')

Ga dan niet!
pi_84603570
Ik ken het bier nog niet :P

Maar Dreher is ook de naam van een kermisexploitant die als eerste ter wereld de Break-Dance op de kermissen bracht. Dus bier met hun naam, moet dus wel goed smaken voor mij als kermisfanaat ;) :P

Hoeveel is de bierprijs trouwens omgerekend in euro's?
pi_84604944
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef AMDB het volgende:

[..]

Mensen die dat überhaupt overwegen :') :') :')

Ga dan niet!
:6
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:14:21 #143
192683 AMDB
Visionair.
pi_84606416
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:43 schreef leonie-89 het volgende:

[..]

:6
Jij wou met de trein naar het vliegveld? :D
pi_84615632
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef AMDB het volgende:

[..]

Jij wou met de trein naar het vliegveld? :D
:*
pi_84624293
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
Maar de koers van de forint is nu wat gunstiger dan vorig jaar. Toen was 1 euro ongeveer 250 forint, nu is een euro ongeveer 280 forint. Omgerekend in euro's is het bier dus zelfs ietsje goedkoper geworden!

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef leonie-89 het volgende:
Halve liters zijn normaal in Hongarije ;)
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:28:09 #146
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84624346
Heb trouwens net vrij gevraagd om naar Sziget te gaan. Het wachten is nog op een kaartje voor het festival.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:46:44 #147
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84625127
Shotjes die bijna evenveel kosten als een lelijk aangelengd glas bier op een Nederlands festival O+
pi_84629504
Heb er zin aaaan
pi_84634159
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef wiwalean het volgende:
Heb er zin aaaan
zeker zeker

vakantie net begonnen nu in de trein naar zeeland voor een weekje daarna door naar sziget :)
MAIDEN MAIDEN MAIDEN MAIDEN
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_84650301
Gorillaz sound system? Zijn dat de Gorillaz?
pi_84650968
Nee :'( Gewoon een DJ die Gorillaz draait, paar gasten met wat instrumenten en een MC erbij ofzo...
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:44:13 #152
192683 AMDB
Visionair.
pi_84651089
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Thijsssss het volgende:
Nee :'( Gewoon een DJ die Gorillaz draait, paar gasten met wat instrumenten en een MC erbij ofzo...
En toch ga ik er sowieso heen, kan toch alleen maar vet worden *O*
pi_84652553
KinkFM-trein reiziger meldt! *O*
pi_84652791
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef AMDB het volgende:

[..]

En toch ga ik er sowieso heen, kan toch alleen maar vet worden *O*
Tegenover Boys Noize en Erol Alkan, ga dan toch liever los in de Party Arena
pi_84669211
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:43 schreef Thijsssss het volgende:

[..]

Tegenover Boys Noize en Erol Alkan, ga dan toch liever los in de Party Arena
:Y
  vrijdag 30 juli 2010 @ 15:53:22 #156
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84670037
Mag je in de trein eigenlijk ook zelf meegenomen alcohol drinken?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:34:09 #157
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_84673658
Ik zat een beetje te inventariseren wat ik zoal zal meenemen. dit heb ik momenteel bedacht.

- kaartje (duh)
- tent (duh)
- slaapzak + luchtbed
- opklapbaar stoeltje
- pleisters e.d.
- lampje
- eten en drinken voor de heenreis en dag 1 9ik neem aan dat het eten en drinken in Hongarije prima te betalen is)
- geld

Hebben jullie nog suggesties?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:25:47 #158
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84679122
spul tegen muggenbulten!
kleding
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:36:19 #159
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_84681944
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:25 schreef Noukjee het volgende:
spul tegen muggenbulten!
Goeie :)

quote:
kleding :')
Het is dan augustus mens, heb je enig idee hoe warm die maand wel niet is?!
pi_84682201
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:25 schreef Noukjee het volgende:
spul tegen muggenbulten!
Heb je dat daar nodig ja?
pi_84688215
6000 forinten gescoord zonet van een maat die in hongarije was laatst. Hoeveel is dat eigk? :P
pi_84688818
Een busreis naar Sziget. Hoe ga ik me daar op voorbereiden?

En op de karige infosite van Sziget staat het volgende:
quote:
Alcohol en drugswetten zijn op Sziget van toepassing.
= geen joints/mushrooms?

[ Bericht 66% gewijzigd door Reuzelbek op 31-07-2010 00:12:36 ]
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_84689346
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:49 schreef thettes het volgende:
6000 forinten gescoord zonet van een maat die in hongarije was laatst. Hoeveel is dat eigk? :P
Iets meer dan 20 euro
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef Reuzelbek het volgende:
Een busreis naar Sziget. Hoe ga ik me daar op voorbereiden?

En op de karige infosite van Sziget staat het volgende:
[..]

= geen joints/mushrooms?
Alle drugs zijn verboden in Hongarije, als je gepakt wordt draai je de cel in.
pi_84689653
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Iets meer dan 20 euro
[..]

Alle drugs zijn verboden in Hongarije, als je gepakt wordt draai je de cel in.
Dat is duidelijke taal. Jammer, maar viel wel te verwachten.
pi_84692415
quote:
Die Antwoord At Sziget!
On 15th August in Party Arena, at 7:30 pm, instead of Breakestra, one of the coolest and wittiest rap-fronts, Die Antwoord is going to play. The genial Southern-African anti-popstars Ninja, Yo-Landi and DJ Hi-Tek will give some bizarre zef rap answers to Sziget-inhabitants' crazy questions in Party Arena!
pi_84692485
Hahaha keihard! Als ik er tegen die nog aan denk, dan ga ik daar zeker even kijken.
pi_84702403
Morgen al naar Budapest *O*
Inpakken voor meer dan twee weken is nog best lastig :{
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:04:06 #168
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_84709079
Ik moet tot volgend weekend wachten :(

Lastig als een van je eisgenoten nog even snel een blok nachtdiensten voor de tijd moet doen...
pi_84709817
we gaan volgende week met de trein, en dan snel onze tent opzetten op de vip camping 8-) en vooral genieten *O* .
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_84710279
Ja hoe zit dat nu eigenlijk met die camping, de gewone dan. Is er uberhaupt een 'camping' gedeelte? Ik dacht namelijk dat iedereen z'n tentje namelijk overal op mocht zetten? Neem aan dat je wel ergens in de buurt van een sanitaire voorziening wilt staan ofzo :)
pi_84710457
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:31 schreef WasMachinator het volgende:
we gaan volgende week met de trein, en dan snel onze tent opzetten op de vip camping 8-) en vooral genieten *O* .
wij ook volgende week met de trein en ook vip camping :D

komt nu wel erg dicht bij :) super veel zin in niet normaal
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_84710856
haha, begin van de week nog ff vergadering met de rest van de groep over wat we meenemen etc en dan zijn we er klaar voor:). ook briljant, bij de xenos campingstoeltjes voor 6.95 euro meteen maar eentje gehaald:P.

waar de normale camping plaatsen zijn kun je hier zien: http://s.sziget.hu/terkep/terkep2010en.html

@theclansman
gaan jullie met een grote groep? en gelukkig nog meer nederlanders op de vip caming:P
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_84712890
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef WasMachinator het volgende:
haha, begin van de week nog ff vergadering met de rest van de groep over wat we meenemen etc en dan zijn we er klaar voor:). ook briljant, bij de xenos campingstoeltjes voor 6.95 euro meteen maar eentje gehaald:P.

waar de normale camping plaatsen zijn kun je hier zien: http://s.sziget.hu/terkep/terkep2010en.html

@theclansman
gaan jullie met een grote groep? en gelukkig nog meer nederlanders op de vip caming:P
wij zijn met ze 2e dus niet echt groot maar alle beetjes helpen.
met welke trein ga jij wij gaan met kinkfm/hippie trein
pi_84715300
quote:
Last night, whilst performing onstage at the 9:30 club in Washington DC, deadmau5 collapsed, suffering exhaustion and vomiting. Medics at the venue took him directly to hospital where he is now under supervision

deadmau5 is sad to advise his fans that on the strict advice of the doctors, he now has no choice but to cancel the next 9 shows of his Summer tour schedule to allow for his recovery. The dates affected are listed below.

Deadmau5 hopes to reschedule appearing in these cities in due course but in the meantime thanks all his fans for their understanding and support.

Dates that have to be CANCELLED:

August 1st Osheaga Music & Arts Festival, Montreal Canada
August 7th Summersonic Osaka Japan
August 8th Summersonic Tokyo Japan
August 12th Cream at Amnesia Ibiza
August 13th Cocorico Riccione Italy
August 14th Papaya Summer Festival Croatia
August 15th Sziget Festival Budapest Hungary
August 17th Cavo Paradiso Mykonos Greece
August 18th Opium Mar Barcelona Spain
pi_84716241
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:56 schreef theclansman het volgende:

[..]

wij zijn met ze 2e dus niet echt groot maar alle beetjes helpen.
met welke trein ga jij wij gaan met kinkfm/hippie trein
Ik ben met twee anderen te vinden in de KinkFM trein (slaapgedeelte)!
pi_84716630
Die Antwoord!!!!!!!!!!! Heb er zin in!!!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:07:14 #177
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84718039
Waarom worden er op festivals waar ik naar toe ga met magere line up altijd dan net die namen gecanceld die ik dan net wel wil zien. :')

Pinkpop 2009: Depeche mode
Pinkpop 2010: Wolfmother
Sziget 2010: Deadmau5
pi_84718606
Fuck... Vind z'n muziek niet super, maar de hele lichtshow eromheen is de beste die ik heb gezien na Daft Punk. Mag ook hopen dat hij zijn mau5head al af had gedaan toen hij begon met kotsen...
pi_84719904
Het is dat ik hem nog op Lowlands ga zien dan.. maar wel erg jammer :'(
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:59:46 #180
192683 AMDB
Visionair.
pi_84720404
Morgen al naar Budapest *O*

Superveel zin in!
pi_84737422
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef thettes het volgende:

[..]

;(
pi_84742806
Ik ga met een paar vrienden met een vouwwagen richting Sziget. Wij hebben daarvoor ook een caravanticket aangeschaft.

Heeft iemand ervaringen met deze camping. Hoe is bijvoorbeeld de stroom voorziening geregeld, welke aansluiting heb je nodig?
pi_84781862
Het duurt wel lang met die vouchers voor de szigettrein!

Weet iemand hier daar toevallig meer over?
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:49:14 #184
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_84781887
Zijn er ook mensen die de voorgaande edities na het festival nog een paar dagen in Budapest bleven? Zo ja: wat zijn een beetje leuke dingen om daar te doen/bezichtigen?
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:26:29 #185
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84791919
Ik kan de Schiphol site niet openen. :N
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel vluchten er per week ongeveer naar Budapest gaan vanaf Schiphol of Brussel ofzo
Mijn oma ligt op sterven wanneer het nodig is wil graag nakomen omdat ik het toch niet wil missen.
pi_84792092
Het is bijna zover! _O_
pi_84792200
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:49 schreef Trashcanman het volgende:
Zijn er ook mensen die de voorgaande edities na het festival nog een paar dagen in Budapest bleven? Zo ja: wat zijn een beetje leuke dingen om daar te doen/bezichtigen?
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Boedapest, en aangezien we daar toch een aantal dagen zijn, pakken we gelijk een dagje Sziget mee. We komen zaterdag aan, gaan zondag naar Sziget, en blijven tot woensdag in Boedapest. Dus ik zit in hetzelfde schuitje eigenlijk :)
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:40:11 #188
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84792573
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:49 schreef Trashcanman het volgende:
ik ben een paar keer boedapest in geweest. tis natuurlijk een prachtige stad, met op de 20e een nationale feestdag met groot vuurwerk. daarnaast moet je eens in een van de vele badhuizen geweest zijn. nyugati ter vond ik zelf ook leuk, tis een groot winkelcentrum. verder heb je ook een grote heuvel in buda met een groot stanbeeld daatop. tis een aardige klim, maar een erg mooi gezicht!
pi_84805091
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Ruder het volgende:
Het duurt wel lang met die vouchers voor de szigettrein!

Weet iemand hier daar toevallig meer over?
dit is uit een mailtje wat wij hadden ontvangen:
quote:
> Subject: Vertrektijden Sziget Express nog steeds niet bekend...
> From: info@szigetfestival.nl
>
> Hoi,
>
> Helaas kunnen we nog steeds de trein vouchers niet versturen. We zouden vorige week de vertrektijden doorkrijgen van de spoorwegdiensten, maar helaas is dit nog niet gebeurd. En omdat de vertrektijden ook op de vouchers moeten staan, kunnen wij deze dus nog niet verzenden... Uiteraard proberen wij de vertrektijden zo snel mogelijk te krijgen!
>
> Zodra we de vertrektijden hebben doorgekregen, zullen wij een bericht versturen dat je de vouchers kunt uitprinten. Dit gaat via de reserveringslink die je eerder al ontvangen hebt. We hopen de vertrektijden binnen een paar dagen te hebben, maar daarvoor zijn we helaas afhankelijk van de spoorwegen. We verwachten dat de Sziget Express in de ochtend van 8 augustus zal vertrekken.
>
> Ondertussen zijn we hard bezig met een systeem waarin iedereen vast zijn/haar plaats in de trein kan zien, maar waarbij de privacy gewaarborgd blijft. Als dit systeem eerder klaar is dan dat de treintijden binnenkomen, ontvang je bericht.
>
> Onze excuses voor het lange wachten op de tickets, maar wij kunnen er ook weinig aan doen...
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Elroy & Martijn
> Ostfest / Szigetfestival.nl
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_84806537
Wie geen zin heeft om drie keer over te stappen van trein naar metro naar metro naar trein: een retourtje vliegveld-eiland met de minibus heb je al voor 10 euro: http://bit.ly/bjH7aY
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:41:30 #191
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84806605
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef Capzilla het volgende:
Wie geen zin heeft om drie keer over te stappen van trein naar metro naar metro naar trein: een retourtje vliegveld-eiland met de minibus heb je al voor 10 euro: http://bit.ly/bjH7aY
Je bent er zo met de bus en de metro. :{ 10 minuutjes met de bus, vervolgens met de blauwe metro en dan overstappen op de rode en dan tot slot nog de hev nemen. En dat voor 1,50 euro.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:27:47 #192
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84807991
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik kan de Schiphol site niet openen. :N
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel vluchten er per week ongeveer naar Budapest gaan vanaf Schiphol of Brussel ofzo
Mijn oma ligt op sterven wanneer het nodig is wil graag nakomen omdat ik het toch niet wil missen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:38:53 #193
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84808313
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

En Google kun je ook niet openen? Ook niet www.malev.hu?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:49:22 #194
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84808582
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

En Google kun je ook niet openen? Ook niet www.malev.hu?
Google wel maar als ik erna dan via google een site zoel lukt het dan niet. Kan zelfs mijn hotmail niet meer openen. :?

Kan iemand mij misschien een indicatie geven van in hoe snel ik ongeveer van Budapest naar Schiphol en dan weer terug kan? :@
pi_84808706
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je bent er zo met de bus en de metro. :{ 10 minuutjes met de bus, vervolgens met de blauwe metro en dan overstappen op de rode en dan tot slot nog de hev nemen. En dat voor 1,50 euro.
Ik ben niet zo'n fan van overstappen met bagage... voor die paar pleuro meer is dit ook wel relaxed.

De speciale Sziget telefoon is overigens gratis voor mensen met een weekkaart, die 2000 HUF (7 euro) krijg je meteen als beltegoed terug. Als je geen zin hebt om aldaar formuliertjes in te vullen kun je op http://www.szigetfone.com/en alvast voorregistreren, dan loop je er daar 1-2-3 mee weg.
pi_84809116
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Google wel maar als ik erna dan via google een site zoel lukt het dan niet. Kan zelfs mijn hotmail niet meer openen. :?

Kan iemand mij misschien een indicatie geven van in hoe snel ik ongeveer van Budapest naar Schiphol en dan weer terug kan? :@
Wizzair vliegt vanaf eindhoven een paar keer in de week, ben je er in anderhalf uur. Kosten zijn tussen de 50 - 100 euro. Ik heb niet gekeken bij Brussel, maar dat kun je zelf vast ook: www.wizzair.nl
pi_84809348
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Malev vliegt dagelijks en Wizzair ook. Geen idee of er nog plaats is en wat het kost tegen die tijd. Hou er rekening mee dat je pas de dag na het horen van een bericht terug kunt, op zijn vroegst. Lijkt me eigenlijk alleemaal de moeite niet waard, maar dat moet iedereen natuurlijk zelf inschatten.
pi_84809357
Kan je niet helpen Ziewoarut, maar veel sterkte in elk geval...

De weersvoorspelling voor volgende week ziet er GOED uit. Heel de week zonnig en tussen de 25 en 30 graden :9
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:15:59 #199
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84809454
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef Capzilla het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van overstappen met bagage... voor die paar pleuro meer is dit ook wel relaxed.

De speciale Sziget telefoon is overigens gratis voor mensen met een weekkaart, die 2000 HUF (7 euro) krijg je meteen als beltegoed terug. Als je geen zin hebt om aldaar formuliertjes in te vullen kun je op http://www.szigetfone.com/en alvast voorregistreren, dan loop je er daar 1-2-3 mee weg.
Ooh het is inderdaad ff wat moeite. Maar ik vertrouw die taxi's daar nooit zo. Ooit een keer 130 euro moeten neerleggen voor 50 km. :{
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:22:00 #200
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84809663
Van Amsterdam naar Budapest vliegen er gemiddeld 4 per dag en andersom ook.
Ik ga denk ik dan alleen na de begrafenis hoe hard dit ook klinkt dan zou ik in principe binnen 24 uur weer terug kunnen zijn.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:23:31 #201
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84809699
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:22 schreef Ziewoarut het volgende:
Van Amsterdam naar Budapest vliegen er gemiddeld 4 per dag en andersom ook.
Ik ga denk ik dan alleen na de begrafenis hoe hard dit ook klinkt dan zou ik in principe binnen 24 uur weer terug kunnen zijn.
Waarom sla je niet een jaartje over. :{ Sziget daar moet je het hele festival bij zijn, niet een dagje ofzo.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:28:10 #202
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84809862
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:23 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waarom sla je niet een jaartje over. :{ Sziget daar moet je het hele festival bij zijn, niet een dagje ofzo.
Huh? Ik bedoelde dat wanneer mijn oma komt te overlijden en haar begrafenis tijdens Sziget valt dat ik dan terugkom en na de begrafenis weer meteen op het vliegtuig stap. Dan mis ik 1 dag.
Na een shit jaar heb ik zoiets als Sziget gewoon even nodig en ik ga dan niet alle dagen thuisblijven.
pi_84813361
Hoe zit het precies met aankomst op het festival voor 9 augustus? Ik had gehoord dat het mogelijk is om op 8 augustus al de camping op te komen voor 10 euro extra, maar ik kon hier niks over vinden op szigetfestival.nl. Moet ik hier van te voren nog dingen voor regelen of kan ik gewoon bij de ingang betalen en direct het terrein op?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:32:32 #204
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84817436
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:56 schreef ChrisVanart het volgende:
Hoe zit het precies met aankomst op het festival voor 9 augustus? Ik had gehoord dat het mogelijk is om op 8 augustus al de camping op te komen voor 10 euro extra, maar ik kon hier niks over vinden op szigetfestival.nl. Moet ik hier van te voren nog dingen voor regelen of kan ik gewoon bij de ingang betalen en direct het terrein op?
http://www.szigetfestival.nl/info/overSziget
pi_84818036
Jahaaa! Ik ga 3 dagen, donderdag t/m zaterdag, zondags terug vliegen :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:48:50 #206
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84818230
Ik vlieg donderdag ook geen, maar blijf anderhalve week :P
pi_84825183
Als alles goed loopt, kom ik zondagavond in Boedapest aan met de trein.
pi_84826057
Ik hoop dat we deze dagen toch te horen krijgen hoe laat de KinkFM trein gaat :P maar ik heb de hele zondag niks, dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Tenzij het om 06:00 's ochtends is ofzo...
pi_84830658
Whoei zondag al!1l1!1!! :D Er schijnt toch ook een grote soort van supermarkt te zijn vlakbij het terrein he? Verkopen die ook campingspulletjes zoals matjes/slaapzakken e.d.?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:13:17 #210
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_84831327
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef wormtrein het volgende:
Whoei zondag al!1l1!1!! :D Er schijnt toch ook een grote soort van supermarkt te zijn vlakbij het terrein he? Verkopen die ook campingspulletjes zoals matjes/slaapzakken e.d.?
:Y (Hoewel ik van matjes niet helemaal zeker ben)

Zou ook wel stom zijn om het niet te doen, die supermarkt draait in die week waarschijnlijk de hoogste omzet in het jaar... Twee jaar geleden hadden ze ook heel relaxte stoelen (voor 5 euro ofzo), maar vorig jaar alleen brakke krukjes. Een beetje snelheid is dus wel geboden, denk ik :)
I want that one!
pi_84833368
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef wormtrein het volgende:
De Auchan ja :) goeie winkel! Alleen jammer dat je geen flessen drinken het terrein op mag nemen. En ja, je wordt gecontroleerd
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:56:18 #212
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84833582
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

De Auchan ja :) goeie winkel! Alleen jammer dat je geen flessen drinken het terrein op mag nemen. En ja, je wordt gecontroleerd
Je mag alles het terrein opnemen toch. Behalve alcohol.
pi_84833702
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je mag alles het terrein opnemen toch. Behalve alcohol.
Of was dat het ?
Nou herinner ik me weer dat het parkeerterrein van de Auchan helemaal vol lag met lege wodkaflessen enzo :P hadden mensen overgeschonken in frisdrankflessen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:57:47 #214
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_84844736
Muse en Yeasayer gelijk :(

Weer ziet er echt helemaal perfect uit! http://www.weeronline.nl/Europa/Hongarije/Budapest/4413591
pi_84845522
Hallo,

De begrafenis van mijn oma is maandagochtend. De treinreis zal ik dus moeten overslaan en maandag ben ik van plan om 17:45 met Brussel airport te vliegen. Ik kom 19:45 aan. Iemand een suggestie hoe ik vervolgens het beste in Sziget terecht kan komen?
pi_84846816
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,

De begrafenis van mijn oma is maandagochtend. De treinreis zal ik dus moeten overslaan en maandag ben ik van plan om 17:45 met Brussel airport te vliegen. Ik kom 19:45 aan. Iemand een suggestie hoe ik vervolgens het beste in Sziget terecht kan komen?
From the airport: Take the bus 200 to Köbánya-Kispest. Take metro3. Change to metro 2 in the direction of Deli PU. Get out at Batthyányi Ter and change to the HEV metro. Get out at Filatori Gat.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:22:37 #217
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_84847400
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,

Taxi, cheap, snel en direct op het eiland
pi_84848453
heeft iemand al eens een tent gekocht daar? Is dat te doen qua prijs of kun je beter in NL halen?
pi_84849694
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Taxi, cheap, snel en direct op het eiland
Heb je dit al eens gedaan voor Sziget? Zo ja kun je ongeveer een indicatie geven hoe duur dat is? En kan je in euro's betalen?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:33:54 #220
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84849978
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:27 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Heb je dit al eens gedaan voor Sziget? Zo ja kun je ongeveer een indicatie geven hoe duur dat is? En kan je in euro's betalen?
Meestal wel in taxi's
En misschien ben je een euro of 20 kwijt met de taxi.
pi_84850080
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Meestal wel in taxi's
Oh dat is erg goed te doen :) . En hoe kan ik met zo een taxi in aanraking komen? Sorry ik ben niet lui maar heb door omstandigheden iets minder tijd om het op te zoeken.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:37:40 #222
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84850163
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Oh dat is erg goed te doen :) . En hoe kan ik met zo een taxi in aanraking komen? Sorry ik ben niet lui maar heb door omstandigheden iets minder tijd om het op te zoeken.
D'r zit volgens mij voor de luchthaven een vrouwtje die dat regelt.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:16:15 #223
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_84851946
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:33 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Meestal wel in taxi's
Zoiets, en ik zou met Forinten betalen, de koers staat namelijk behoorlijk gunstig. Die kun je gewoon op het vliegveld pinnen.
pi_84860796
Ik moet nog even snel een tent zien te fixen. Heeft iemand tips waar ik een redelijk geprijsde tent in de buurt van Utrecht kan kopen?
pi_84862167
decathlon? :P
pi_84862318
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef thettes het volgende:
decathlon? :P
Daar heb ik ook echt een onwijs goede tent gekocht: 4 persoons, staat binnen 2 seconden recht op en oogt van zeer goede kwaliteit te zijn.
pi_84862730
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar:

Hoe is het vervoer van het treinstation naar het terrein en omgekeerd? Worden er net als op lwl pendelbussen gebruikt? Ik zou ook graag prijzen en vertrektijden willen weten. Danku.
pi_84864563
Er zijn geen pendelbussen.

Uit een infomail:
From Nyugati Station: Take tram 4-6 in the direction of Moszkva Ter. Get out at the first stop at the Buda side of the bridge (Budai Hidfö), and change to the HEV metro. Get out at Filatori Gat.

Heb je een 'Transfer Ticket' voor nodig, kost ongeveer 500 forint.

Tijden voor de KinkFM trein zijn eindelijk bekend: pas om 00:15 uit Venlo :o Komen we ook laat pas aan in Budapest dus :(
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:40:44 #229
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84864863
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Brammie1 het volgende:
Take tram 4-6 in the direction of Moszkva Ter. Get out at the first stop at the Buda side of the bridge (Budai Hidfö), and change to the HEV metro.
moet je maar net weten dat dat station onder de brug is. staat niet aangegeven namelijk :{
pi_84866096
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

From the airport: Take the bus 200 to Köbánya-Kispest. Take metro3. Change to metro 2 in the direction of Deli PU. Get out at Batthyányi Ter and change to the HEV metro. Get out at Filatori Gat.
Thanks. :)

Ik kom vrijdag aan, dus zal eerst nog wel ff op zoek moeten naar een hostel.
pi_84870851
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:56 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik moet nog even snel een tent zien te fixen. Heeft iemand tips waar ik een redelijk geprijsde tent in de buurt van Utrecht kan kopen?
Ik had er bij de Lidl een gekocht voor niet al te veel geld. Hij ziet er goed uit, hopelijk is hij dat ook. en anders kun je altijd Perry Sport nog proberen.
pi_84878935
Ik ben van plan gewoon 'de rest' te volgen vanuit het vliegveld, of zou iedereen zo denken :')
pi_84880015
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ik had er bij de Lidl een gekocht voor niet al te veel geld. Hij ziet er goed uit, hopelijk is hij dat ook. en anders kun je altijd Perry Sport nog proberen.
je kan misschien halfords proberen ik werk daar en zijn tentjes voor onder de 20 eurie , ik kan helaas niet in de voorraad van NL kijken voor ben al op vakantie dusja maar zeker de moeite waard prima tent voor weinig geld
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:57:26 #234
313103 ArtSailor.
góðan daginn
pi_84880089
Ik ga ook naar Sziget toe! :)

Ik denk dat ik echt 1,5 uur van tevoren op Amsterdam CS moet staan. De NS wil absoluut niet dat de trein met vertraging vertrekt, dus stipt op tijd zijn is wel belangrijk. Ik/we kom(en) voor het eerst op Sziget, dus dat maakt het allemaal wel erg spannend. Ben wel bang dat ik iets vergeet.. :')
Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ArtSailor. wel echt heel netjes vind. Daar kunnen sommige mannen nog wat van leren.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:09:08 #235
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84880479
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:57 schreef ArtSailor. het volgende:
Ik ga ook naar Sziget toe! :)

Ik denk dat ik echt 1,5 uur van tevoren op Amsterdam CS moet staan. De NS wil absoluut niet dat de trein met vertraging vertrekt, dus stipt op tijd zijn is wel belangrijk. Ik/we kom(en) voor het eerst op Sziget, dus dat maakt het allemaal wel erg spannend. Ben wel bang dat ik iets vergeet.. :')
Toen ik met de trein ging had ik heen 3 uur vertraging en terug nog meer (na een bommelding :') )
  donderdag 5 augustus 2010 @ 06:36:19 #236
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84883192
Ik heb vorig jaar voor lowlands een tent gekocht bij de bristol, voor 15 tot 20 euro.

Nu zo richting düsseldorf met de auto, en vanmiddag met het vliegtuig naar Boedapest *O*
heb er zin in!
pi_84891408
Voor de liefhebbers, ik heb een duits blokkenschema gevonden voor Sziget 2010:
http://www.2shared.com/do(...)etable_nach_Tag.html

Het is niet ideaal, maar wel printvriendelijk en het doet z'n werk...
pi_84893809
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef Cyclonist het volgende:
Ik ben van plan gewoon 'de rest' te volgen vanuit het vliegveld, of zou iedereen zo denken :')
Haha ja zoiets dacht ik ook. Hoe laat kom je aan?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:35:10 #239
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_84894425
tvp, wil misschien 1-2 dagen gaan
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_84897740
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef Cyclonist het volgende:
Haha dat ben ik ook van plan. Of een taxi, we zijn met z'n drieen dus dat moet te doen zijn qua geld.
Ik vertrek zondagochtend met de trein naar Keulen, verblijf daar een nachtje en vlieg maandagavond naar Budapest.
pi_84897848
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:16 schreef Bronvu het volgende:
Voor de liefhebbers, ik heb een duits blokkenschema gevonden voor Sziget 2010:
http://www.2shared.com/do(...)etable_nach_Tag.html

Het is niet ideaal, maar wel printvriendelijk en het doet z'n werk...
Kut, dat wordt dus kiezen tussen Kasabian en Monster Magnet..
Voor de rest overlapt er helemaal niks en ga ik lekker ronddwalen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_84898052
Morgen vliegen naar Boedapest! *O*
Ik ben een meisje =)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:37:10 #243
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_84898881
straks de camper van mijn ouders oppikken, snel volproppen met kleren en vrienden en dan morgen HUP naar sziget!

Weet iemand wat voor telefoon die szigetfone's zijn? of iig wat voor oplader er aan moet?
Want ik zie het al voor me dat iedereen met zo'n ding die alleen bij de oplaadstands kan opladen, terwijl t gewoon met usb in te t aansteker gat kan. :D
pi_84898921
Gezocht: mensen die net als mij maandag rond 19:45 aankomen om een taxi mee te delen. Ben geen vriendloos non-sociaal persoon maar mijn vrienden gaan met de trein.
pi_84899548
zoveel zin in :)

vandaag begonnen met spullen inslaan.
tot nu toe

anti muggen spul
zonnebrand
tentje
slaapzak
luchtbed
backpack
korte broeken
2 paar allstars
lange broek
shirts
zeeuwse vlag

dus als je die ziet kan je even gedag komen zeggen :P

zondag 8 uur gaat het feest beginnen in de trein :D ik geloof coupe 103 dat we zitten
nu maar eens me backpack volproppen :D
pi_84902570
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef Ziewoarut het volgende:
Gezocht: mensen die net als mij maandag rond 19:45 aankomen om een taxi mee te delen. Ben geen vriendloos non-sociaal persoon maar mijn vrienden gaan met de trein.
Er zijn vast wel andere mensen die een taxi zoeken en waar jij nog bij in kan. De mensen die naar Sziget gaan zijn over het algemeen heel makkelijk te herkennen.
Wij waren vorig jaar ook met z'n zessen, toen hebben we er ook twee mensen bij gezocht zodat we twee taxi's vol hadden.
pi_84902993
Timo Maas vervangt Deadmau5. Iemand bekend met zijn act? Is het was?
pi_84904482
Is het een beetje makkelijk om iemand te vinden met een luchtpomp zodat je een dik luchtbed kan meenemen in plaats van zo'n klote matje? Ik ga zelf met het vliegtuig dus niet echt handig om allemaal mee te nemen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_84906019
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:34 schreef Shenky het volgende:

[..]

Er zijn vast wel andere mensen die een taxi zoeken en waar jij nog bij in kan. De mensen die naar Sziget gaan zijn over het algemeen heel makkelijk te herkennen.
Wij waren vorig jaar ook met z'n zessen, toen hebben we er ook twee mensen bij gezocht zodat we twee taxi's vol hadden.
Gelukkig. Met het OV duurt het dus ongeveer een uurtje naar Sziget zelf. Iemand die mij kan vertellen hoe lang dit met de taxi duurt?
pi_84906927
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:49 schreef Thijsssss het volgende:
Timo Maas vervangt Deadmau5. Iemand bekend met zijn act? Is het was?
Hell yes!

- To Get Down

- Ubik

Geweldig :)
pi_84911891
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
Is het een beetje makkelijk om iemand te vinden met een luchtpomp zodat je een dik luchtbed kan meenemen in plaats van zo'n klote matje? Ik ga zelf met het vliegtuig dus niet echt handig om allemaal mee te nemen.
Ik neem ook een luchtbed mee, en ik zoek daar wel naar een pomp. Als ik er geen kan vinden dan koop ik daar wel een pomp, of ik blaas m op de ouderwetse manier op.
Ik ben een meisje =)
pi_84912346
Net via cheaptickets nog een vlucht voor 117 gekocht. Vertrek maandag vanaf Charleroi.
pi_84914452
Heb nog een non-campingticket over, iemand interesse? tegen elk aannemelijk bod!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:29:13 #254
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_84917388
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef thettes het volgende:
Heb nog een non-campingticket over, iemand interesse? tegen elk aannemelijk bod!
Voor de hele week of een dag?
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 00:14:41 #255
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84919750
Ik lees veel over badhuizen in Budapest. Bij een 3 dagen durend festival is 3 dagen niet douchen geen probleem maar met 7 dagen lijkt het me heerlijk om even lekker te douchen en daar eventueel nog wat te chillen. Is dat mogelijk?

Een sauna lijkt me ook heerlijk. Sneller kan je je kater niet kwijtraken!
pi_84921022
Ja zoiets heb ik ook als tip gekregen van een sportgenoot die ook vaker op Sziget is geweest. Zou hier ook meer info over willen hebben (badhuizen in de buurt?)
pi_84926707
De badhuizen schijnen superrelaxed te zijn ja :) ben zelf alleen in dat grote zwembad op het andere eiland geweest. Vet duur (4000 forint), maar wel leuk!
pi_84931419
Van wat ik hoorde zijn er genoeg badhuizen te vinden in de stad. Lijkt me ook wel wat ja :9

Ik kwam vandaag een Wat & Hoe taalgids Hongaars tegen in de Ramsj van Selexyz, afgeprijsd van 5.95 naar 1,75, best leuk!
pi_84938355
Naar de trein en dan vliegen naar Budapest :)
Wie weet tot op Sziget! ;) :W
Ik ben een meisje =)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:43:47 #260
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84938425
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Van wat ik hoorde zijn er genoeg badhuizen te vinden in de stad. Lijkt me ook wel wat ja :9

Ik kwam vandaag een Wat & Hoe taalgids Hongaars tegen in de Ramsj van Selexyz, afgeprijsd van 5.95 naar 1,75, best leuk!
Er zijn een hoop badhuizen inderdaad :Y Maar tijdens Sziget kun je die beter mijden. Ik was in dat grote gele badhuis geweest, weet de naam ff niet meer. Maar hartstikke mooi bad :Y
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:45:13 #261
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84938482
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:15 schreef Brammie1 het volgende:
ben zelf alleen in dat grote zwembad op het andere eiland geweest. Vet duur (4000 forint), maar wel leuk!
Daar was ik ook geweest, maar daar was toen zwemles en konden we maar in een klein badje ergens achteraan.

Was op Margitssziget.
pi_84938852
Zojuist besloten dat ik mijn luchtbed en pompje daar wel koop in die supermarkt om de hoek. Geen zin om dat alles mee te sjouwen en ik ben er morgenmiddag al dus tijd zat om alles te regelen.
pi_84940729
Ik vertrek waarschijnlijk ook maandag. Ga vanavond boeken. Vrienden gaan met de auto. Is een 5-personen auto, maar is maar voor 4 personen verzekerd of zo. Hierdoor kan ik niet mee. Vetrekken er meer mensen maandag of dinsdag vanuit Eindhoven?

Aangezien ik met de vliegtuig ga, is het niet handiger om tent en luchtmatras daar te kopen? Wat doen jullie? Ik zat te denken om vandaag of morgen even langs de Action te gaan. Daar kun je voor 10 euro een tentje kopen en voor 10 euro een 2-persoons matras.

En wat betreft bagage. Heb thuis geen back pack. Dus zat te denken om een koffer op wieltjes te nemen + Eastpack rugtas. Wat denken jullie daarvan?

Belangrijke dingen mee te nemen:
- tent
- matras
- slaapzak
- boxer, shirts, 1 jeans, 1 paar schoenen, shorts, zwembroek, slippers?
- tandenbortel + pasta
- oplader telefoon
- scheermes
- NL paspoort ( hoef niks te regelen toch?)

Nog iets vergeten?

Oja, mag je maar 10kg in de vliegtuig nemen en 20kg als bagage?

Thanks
pi_84941322
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37
Oja, mag je maar 10kg in de vliegtuig nemen en 20kg als bagage?
Dat verschilt per vliegmaatschappij, bij die van mij (Wizzair) mag je 32 kilo bagage meenemen :)
pi_84942314
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef ChrisVanart het volgende:

[..]

Dat verschilt per vliegmaatschappij, bij die van mij (Wizzair) mag je 32 kilo bagage meenemen :)
Ja ik ook. Alleen volgens mij tegen extra betaling.
pi_84943617
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef ChrisVanart het volgende:

[..]

32 kilo als je er voor betaalt wel hè, standaard is het 15 kilo bij Wizz.

Ik ga trouwens zondagochtend, inpakstress want vanavond en morgen ben ik de hele dag weg :D
pi_84944541
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef Kickanass het volgende:

Belangrijke dingen mee te nemen:
- tent
- matras
- slaapzak
- boxer, shirts, 1 jeans, 1 paar schoenen, shorts, zwembroek, slippers?
- tandenbortel + pasta
- oplader telefoon
- scheermes
- NL paspoort ( hoef niks te regelen toch?)

Nog iets vergeten?
WC-papier!
pi_84944610
En dat scheermes kun je wel thuis laten, vakantie hè :P
pi_84945229
HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_84946644
quote:
Ik vertrek waarschijnlijk ook maandag. Ga vanavond boeken. Vrienden gaan met de auto. Is een 5-personen auto, maar is maar voor 4 personen verzekerd of zo. Hierdoor kan ik niet mee. Vetrekken er meer mensen maandag of dinsdag vanuit Eindhoven?

Aangezien ik met de vliegtuig ga, is het niet handiger om tent en luchtmatras daar te kopen? Wat doen jullie? Ik zat te denken om vandaag of morgen even langs de Action te gaan. Daar kun je voor 10 euro een tentje kopen en voor 10 euro een 2-persoons matras.

En wat betreft bagage. Heb thuis geen back pack. Dus zat te denken om een koffer op wieltjes te nemen + Eastpack rugtas. Wat denken jullie daarvan?
Kan iemand hier over nog iets zeggen? Tips of zo?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:04:32 #271
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_84947128
Yeah! Morgen met de auto die kant op.
pi_84947596
Je moet in Hongarije, in principe, minstens 18 zijn om alcohol te kopen. Helaas is iedereen in mijn groepje 17 :P. Zijn ze daar streng wat betreft alcohol?
pi_84947730
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:18 schreef hallo-daar het volgende:
Je moet in Hongarije, in principe, minstens 18 zijn om alcohol te kopen. Helaas is iedereen in mijn groepje 17 :P. Zijn ze daar streng wat betreft alcohol?
Zolang je Forinten hebt niet ;) . En zouden ze bij een standje moeilijk doen, loop je toch even naar het volgende standje.
pi_84947761
Je krijgt dus geen leeftijdsbandje oid?
pi_84949120
quote:
Nee. Was vorig jaar zelf 17 (zie er wel wat ouder uit) maar nooit naar ID oid gevraagd.

Zin in, overmorgen al vertrekken *O*
pi_84949179
zo backpack is ondertussen vol :D

nu nog wachten tot zondag 20.00 uur dan begint het feest in de trein.
zoveel zin in :)
*O* *O* *O* *O*
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:05:35 #277
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84949263
quote:
Vragen ze soms om.
pi_84952039
oooooooooooooooooo...
Nellie the elephant pack her trunk and
said goodbye to the circus
of she road with a trumety trump
trump trump trump

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_84952857
There's always free cheese inside a rattrap.
You better watch before the snap goes pop
Move an go way I tell you, move an go way I tell you
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:41:15 #280
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_84952884
Misschien dat ik ook nog een dagje ga, zit 3 dagen in Budapest, dus als er nog dagtickets daar te krijgen zijn ga ik er wel nog ff heen :D
pi_84953309
Hebben jullie vliegtickets via Cheaptickets of Wizzair bestelt?

1 stuk handbagage is gratis, maar voor in gecheckte bagage betaal je 15 euro per 32 kg.

[ Bericht 44% gewijzigd door Kickanass op 06-08-2010 21:20:09 ]
pi_84960197
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien dat ik ook nog een dagje ga, zit 3 dagen in Budapest, dus als er nog dagtickets daar te krijgen zijn ga ik er wel nog ff heen :D
Dribbel, ik heb een non-camping ticket tegen elk aannemelijk bod over. Anders gebruikt niemand hem :S
pi_84964883
Yes. Geboekt. Vertrek maandag om 1805 richting Boedapest. Wie nog meer?
pi_84964951
Morgenochtend om half 9 weg met de auto *O* Eerste keer sziget, ben benieuwd
pi_84968175
Morgenavond, rond middernacht, KinkFM partytrein 8-)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:57:27 #286
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_84970177
Vanwege failure all around komt het er op neer dat ik ga interrailen naar Sziget. Nu is het alleen de vraag wat een goede route is om te nemen. nshispeed.nl is niet bepaald vriendelijk als het om reizen naar Hongarije gaat, bahn.com geeft iets meer duidelijkheid maar ik wil toch nog even checken of alles klopt.

Er zijn als ik het goed begrijp twee treinen waarvoor je dient te reserveren. De trein Amersfoort --> Hannover HBF en Berlin HBF --> Vàc.

De trein Amersfoort --> Hannover HBF kost 5 euro om te reserveren en kun je gewoon bij het internationale reisloket regelen maar de nachttrein naar Vàc kom ik absoluut níet uit. Op de interrail site is het nou eenmaal níet duidelijk waar deze 'EuroNight' onder valt. Bij de interrail site staat ie niet onder Fees domestic, international of night trains.

Is er iemand die wat meer informatie over deze trein heeft?
last.fm/user/gghootch
pi_84970781
Ik ga er ook naar interrailen. De trein Amersfoort hbf hoef je niet te reserveren, het is alleen mogelijk. Wij hebben gekozen voor een route waar je niet hoeft te reserveren. We vertrekken morgen om 8.15 en komen rond 11 in Boedapest aan. Wanneer vertrek je?

[ Bericht 25% gewijzigd door wiwalean op 07-08-2010 12:20:27 (Edit) ]
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:32:31 #288
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_84974443
Hmm, als je die nachttrein niet neemt duurt de reis dus wel 8 uur langer. Ik denk dat dat me wel een paar euro's waard is. Vandaag maar even langs het treinstation.

Met die nachttrein neem je je eerste trein om 13:21 en ben je in Budapest-Nyugati pu om 9 uur 's ochtends!
last.fm/user/gghootch
pi_84974479
Langer? Onze reis is juist korter. Ik zag ze alleen maar van rond de 20 uur, wij doen er morgen 14 uur over.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:34:50 #290
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_84974516
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:30 schreef thettes het volgende:

[..]

Dribbel, ik heb een non-camping ticket tegen elk aannemelijk bod over. Anders gebruikt niemand hem :S
Maar dat is zeker voor alle dagen ? :P
pi_84976225
Ik hoop toch niet dat ik FOK!kers tegen kom op Sziget of ergens anders in Boedapest... Denk je er even lekker uit te zijn, weg van de dagelijkse sleur (FOK! wel dagelijks, maar geen sleur :P ), krijg je dit :P
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:45:54 #292
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_84976450
Ooh ik dacht 11 uur 's ochtends de dag erna. Welke route heb jij uitgestippeld dan? En is er een mogelijkheid dat ik soort van met jullie meereis :p? Anders moet ik helemaal in m'n eentje in die trein zitten...

PM me anders even.
last.fm/user/gghootch
pi_84976922
Nog maar een paar uurtjes voor 't vertrek met de auto *O*
pi_84979080
morgen om half 1 de sziget express vanuit venlo *) .
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_84979875
morgen 20.00 sziget kink fm trein utrecht :P

gaan toch idd een boel mensen van fok toch zeker een man 20-25 ofzo
pi_84980161
Zo net inkopen gedaan Over 2 dagen zit ik nu in de lucht.
pi_84993330
Whoei backpack zit vol, morgen fliegen!
pi_84996285
Over 6 uurtjes treinen.. Veel plezier allemaal!
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:02:05 #299
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_85001094
Goede reis allemaal!
pi_85009274
Meer mensen die in Hostel Kinizsi verblijven?
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:19:38 #301
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_85015712
zoooo alles is ingepakt !! dalijk in de slamfm party train !! vanuit r'dam

ik ben der klaar voor !

edit : Sziget 2010 #4 The trains are leaving !
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')