En toch ga ik er sowieso heen, kan toch alleen maar vet wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Thijsssss het volgende:
NeeGewoon een DJ die Gorillaz draait, paar gasten met wat instrumenten en een MC erbij ofzo...
Tegenover Boys Noize en Erol Alkan, ga dan toch liever los in de Party Arenaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
En toch ga ik er sowieso heen, kan toch alleen maar vet worden
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:43 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Tegenover Boys Noize en Erol Alkan, ga dan toch liever los in de Party Arena
Goeiequote:
Het is dan augustus mens, heb je enig idee hoe warm die maand wel niet is?!quote:kleding
= geen joints/mushrooms?quote:Alcohol en drugswetten zijn op Sziget van toepassing.
Iets meer dan 20 euroquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:49 schreef thettes het volgende:
6000 forinten gescoord zonet van een maat die in hongarije was laatst. Hoeveel is dat eigk?
Alle drugs zijn verboden in Hongarije, als je gepakt wordt draai je de cel in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef Reuzelbek het volgende:
Een busreis naar Sziget. Hoe ga ik me daar op voorbereiden?
En op de karige infosite van Sziget staat het volgende:
[..]
= geen joints/mushrooms?
Dat is duidelijke taal. Jammer, maar viel wel te verwachten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Iets meer dan 20 euro
[..]
Alle drugs zijn verboden in Hongarije, als je gepakt wordt draai je de cel in.
quote:Die Antwoord At Sziget!
On 15th August in Party Arena, at 7:30 pm, instead of Breakestra, one of the coolest and wittiest rap-fronts, Die Antwoord is going to play. The genial Southern-African anti-popstars Ninja, Yo-Landi and DJ Hi-Tek will give some bizarre zef rap answers to Sziget-inhabitants' crazy questions in Party Arena!
wij ook volgende week met de trein en ook vip campingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:31 schreef WasMachinator het volgende:
we gaan volgende week met de trein, en dan snel onze tent opzetten op de vip campingen vooral genieten
.
wij zijn met ze 2e dus niet echt groot maar alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef WasMachinator het volgende:
haha, begin van de week nog ff vergadering met de rest van de groep over wat we meenemen etc en dan zijn we er klaar voor:). ook briljant, bij de xenos campingstoeltjes voor 6.95 euro meteen maar eentje gehaald:P.
waar de normale camping plaatsen zijn kun je hier zien: http://s.sziget.hu/terkep/terkep2010en.html
@theclansman
gaan jullie met een grote groep? en gelukkig nog meer nederlanders op de vip caming:P
quote:Last night, whilst performing onstage at the 9:30 club in Washington DC, deadmau5 collapsed, suffering exhaustion and vomiting. Medics at the venue took him directly to hospital where he is now under supervision
deadmau5 is sad to advise his fans that on the strict advice of the doctors, he now has no choice but to cancel the next 9 shows of his Summer tour schedule to allow for his recovery. The dates affected are listed below.
Deadmau5 hopes to reschedule appearing in these cities in due course but in the meantime thanks all his fans for their understanding and support.
Dates that have to be CANCELLED:
August 1st Osheaga Music & Arts Festival, Montreal Canada
August 7th Summersonic Osaka Japan
August 8th Summersonic Tokyo Japan
August 12th Cream at Amnesia Ibiza
August 13th Cocorico Riccione Italy
August 14th Papaya Summer Festival Croatia
August 15th Sziget Festival Budapest Hungary
August 17th Cavo Paradiso Mykonos Greece
August 18th Opium Mar Barcelona Spain
Ik ben met twee anderen te vinden in de KinkFM trein (slaapgedeelte)!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:56 schreef theclansman het volgende:
[..]
wij zijn met ze 2e dus niet echt groot maar alle beetjes helpen.
met welke trein ga jij wij gaan met kinkfm/hippie trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |