@thettes: Backpack dus, ken alles is en geen gesleep met tassen of koffers!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb een Flight bag gekocht, die om mijn backpack (waar mijn tent en matje aanhangen) heen kan zodra ik m'n bagage in ga checken. Zijn een euro of 15 bij kampeer/outdoor winkels.
Linkje naar plattegrond?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef Shenky het volgende:
Nee! Ik keek net op de plattegrond en wat blijkt... De HVG-bar is weg!Hier was het altijd zeer goed vertoeven 's avonds voordat we naar de 24uurs-tent gingen.
Nu staat de Pringles-Bar er, ik hoop dat dit alleen maar een nieuwe sponsor is en dat het idee hetzelfde blijft...
Was dat die cocktailbar met autobanden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef Shenky het volgende:
Nee! Ik keek net op de plattegrond en wat blijkt... De HVG-bar is weg!Hier was het altijd zeer goed vertoeven 's avonds voordat we naar de 24uurs-tent gingen.
Nu staat de Pringles-Bar er, ik hoop dat dit alleen maar een nieuwe sponsor is en dat het idee hetzelfde blijft...
Inderdaad de bar met de autobanden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:39 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Was dat die cocktailbar met autobanden?
En waar is de Chuck Norris barDat was onze meetingpoint!
quote:Prijslijst Sziget is bekend! 1,77 voor 0,5L bier, 1,27 voor 0,5L fris, 2,80 voor shotjes, 16 euro fles champagne! http://bit.ly/cLLQfU (xls)
Nou wees blijquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
God, weer Dreherkut bier
Trouwens, wel grappig. 2008 voor 0,6 liter bier 370 forint, vorig jaar voor 0,5 liter 450 forint, nu 500 forint.
denk het wel toch? Het zit gewoon allemaal in die flightbag gemieterd... Ik doe wel een slotje aan die flightbag, misschien een beetje paranoide, maar ik ben bang dat mensen er drugs ofzo bij stoppen als ik even niet opletquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:27 schreef leonie-89 het volgende:
Ik neem ook een backpack mee incl. flight bag. Alleen past mijn tent er niet in/aan/onder/op. Mijn idee was om die tent dan 'los' bij de backpack in de flightbag te doen. Mag dat eigenlijk wel?
Whoehoe ik vertrek zondag al
Je kan blik kopen, maar die is wat duurder (100 forint geloof ik).quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Nou wees blijOp Lowlands/Pinkpop betaal je voor de helft slechts ¤2.50.
Zijn er trouwens alleen maar halve liters? of heb je ook 'normale' bekers?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen die dat überhaupt overwegen![]()
![]()
Ga dan niet!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij wou met de trein naar het vliegveld?
Maar de koers van de forint is nu wat gunstiger dan vorig jaar. Toen was 1 euro ongeveer 250 forint, nu is een euro ongeveer 280 forint. Omgerekend in euro's is het bier dus zelfs ietsje goedkoper geworden!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
Trouwens, wel grappig. 2008 voor 0,6 liter bier 370 forint, vorig jaar voor 0,5 liter 450 forint, nu 500 forint.
Halve liters zijn normaal in Hongarijequote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef leonie-89 het volgende:
Zijn er trouwens alleen maar halve liters? of heb je ook 'normale' bekers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |