abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84070598
Bedankt voor de antwoorden guys
pi_84075068
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nog zitten denken om een kaartje te kopen, maar ik vind de line up nogal teleurstellend.
Heb mijn kaartje ook al en ga met vrienden die mij helemaal gingen overtuigen dat het verleden jaar weergaloos was. Ik hoopte telkens of er nog boeiende namen komen voor dit jaar, maar vind het om eerlijk te zijn ook nog steeds behoorlijk teleurstellend. Ach met vrienden, goedkoop bier en lekker weer moet het wel goedkomen
pi_84079727
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:41 schreef Thijsssss het volgende:
Wij vertrekken waarschijnlijk de 7e en komen de 8e aan, waardoor we hopelijk nog een beetje keus hebben tussen campingplaatsjes Welke locatie op het eiland raden jullie aan om de tent neer te zetten?
*Ook benieuwd naar is
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:55:32 #104
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84079766
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:54 schreef Cyclonist het volgende:

[..]

*Ook benieuwd naar is

Onder een boom

Het best aan de rand van het eiland (niet aan de rivier) en liefst zover mogelijk van een podium want het gaat 24 uur per dag door.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:56:35 #105
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84079800
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:49 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Heb mijn kaartje ook al en ga met vrienden die mij helemaal gingen overtuigen dat het verleden jaar weergaloos was. Ik hoopte telkens of er nog boeiende namen komen voor dit jaar, maar vind het om eerlijk te zijn ook nog steeds behoorlijk teleurstellend. Ach met vrienden, goedkoop bier en lekker weer moet het wel goedkomen
Het is ook wel een geweldig festival. 60 podia prachtig weer en toffe mensen. Alleen toen ik er de tweede keer was was alles precies hetzelfde dat maakt het er minder leuk op
pi_84080821
Ik zag vorig jaar ook mensen die hun tent op 50 meter van de 24 uurs tent hadden gezet. Willen die nooit slapen ofzo
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_84083213
Zojuist Sziget kaartje verkocht via FOK!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84178061
Ik kreeg net een maıltje van Paylogıc met een gratıs e-tıcket als bedankje voor mıjn ınzet, maar ık heb geen ıdee waar dat over gaat? Het ıs ook geen kopıe van mıjn eıgen, gekochte, tıcket. Ik snap er even helemaal nıks van, heb ık nu 2 geldıge tıckets?
Is er mısschıen ıemand van de organısatıe hıer dıe daar ophelderıng over kan geven?
pi_84192742
Hé Merel, het kan aan mij liggen, maar er staan geen puntjes op alle i's in je post
pi_84192816
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:20 schreef Merel1808 het volgende:
Ik kreeg net een maıltje van Paylogıc met een gratıs e-tıcket als bedankje voor mıjn ınzet, maar ık heb geen ıdee waar dat over gaat? Het ıs ook geen kopıe van mıjn eıgen, gekochte, tıcket. Ik snap er even helemaal nıks van, heb ık nu 2 geldıge tıckets?
Is er mısschıen ıemand van de organısatıe hıer dıe daar ophelderıng over kan geven?
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:31 schreef Brammie1 het volgende:
Hé Merel, het kan aan mij liggen, maar er staan geen puntjes op alle i's in je post
Bij mij ook
Ik ben een meisje =)
pi_84195390
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:18 schreef single_queen het volgende:
ik zou met een vriendin gaan, maar die geweldige 'vriendin' heeft afgezegd uit geld-overwegingen (lees: we hebben het al vanaf december 2009 over Sziget en dat we daar dit jaar heen gaan).

NET NU WE TICKETS HEBBEN GEKOCHT! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

En we hebben zoveel mensen geprobeerd mee te krijgen - maar iedereen is aan het afstuderen of al op vakantie met partner... Ik kan nog maar 1 vriendin checken en anders moet ik het verkopen

(als iemand dus een e-ticket zonder camping voor de early bird prijs wil...)
Ik ga wel met je mee!:-)

pm me maar!
pi_84196712
Oeh het komt nu toch wel dicht bij. Behoorlijk veel zin in.

Eerst europatour met de trein, uitkomen op sziget en los, en dan weer naar huis.
pi_84238694
Ik doe met een stel vrienden tijdens een citytrip door Oost-Europa, ook Boedapest aan
Gelijk maar even een dagje Sziget meepakken. Veel over gehoord, en begin de festivalsfeer goed te pakken te krijgen, dus ben benieuwd!
pi_84270594
Lekker goedkoop bellen vanuit Sziget naar huis toe, altijd makkelijk :
quote:
Szigetfone from punk to hip hop – Sziget InfoSMS for festival-goers – tickets by the minute for day trippers – payment by card for a comfortable and safe festival experience

The hundreds of thousands of music and technology fans whose life revolves around being always connected will be the first people to try Szigetfone, especially developed for Sziget festival-goers, Sziget InfoSMS, a free text message service with useful information and updates and a top up card payment system. Everyone purchasing a one week or a one day pass will be eligible for a Szigetfone handset and will be able to communicate nationally and internationally at the extremely low VitaMAX Sziget tariff. The phone itself is entirely trendy and can be personalized according to musical styles.

Szigetfone released by Vodafone Hungary is the ideal companion for visitors to Central Europe’s most popular music festival. The handset is hardwearing, but its real beauty lies within: Szigetfone in conjunction with the Sziget tariff offers uniquely low call rates for music fans. Szigetfone users can call or text each other for as little as 10 HUF/minute. Since the festival has a large international audience including visitors from neighbouring countries as well as Germany, Holland and the UK, they can call their friends and relatives back home for only 100 HUF/minute and text their experiences for only 30 HUF/minute.

But the Sziget tariff is not just for festival-goers, all pay as you go Vodafone customers can take advantage of it. The tariff will be available guaranteed until 31 December 2010, the international phone call rates will remain at the uniquely low 100 HUF/minute until 31 August 2010.

The Szigetfone won’t put a huge dent in the festival-goers’ budget for beer and entertainment either: the Vodafone 248 handset that can be customised with numerous bolt-ons and comes topped up with 2000 HUF, will be available for one day pass holders for 4000 HUF and to weekly pass holders for only 2000 HUF. Thus the Sziget tariff provides 200 minutes of call time with other festival-goers, friends and family. Those desiring more than the basic handset can choose the beautifully designed Vodafone 736 for 19,900 HUF, which can send and receive emails. The most demanding customers can opt for the sophisticated Vodafone 845 Android handset for 30,990 HUF.

The Szigetfone that rocks – body painting for Szigetfone fans
Vodafone is preparing a special treat for those who are not satisfied with only customising their Vodafone 248 Szigetfones. They can get a punk, rock, hip hop, afro, disco or reggae style body paint at the Vodafone stand to further identify with their favourite musical style.

Vodafone Sziget InfoSMS – what’s up at Sziget?
The best known international and the best known Hungarian brands cooperating on developing and introducing mobile services are launching a mobile information service in English and Hungarian for Sziget festival-goers. Courtesy of Vodafone, Szigetfone owners and Vodafone customers get can get up-to-the- minute information on performers, changes in the schedule, weather and other relevant updates thanks to the free Sziget InfoSMS service.

With a pay by the minute ticket it’s worth visiting Sziget even for just one concert
Festival-goers can experience two brand new, cutting edge innovations, which will make their festival experience cheaper and more convenient. Vodafone customers who are only interested in specific concerts will welcome the ‘pay by the minute’ mobile payment service. The festival-goer will send a text message to a central number and receive a code. At the dedicated desk at the gate by the ‘K’ Bridge he or she will receive their wrist band and to avoid queuing ‘on the clock’ the organisers will install express gates for those using the mobile payment service. Customers can remain on the island for the duration of their favourite programme and the system will be deactivated when they exit.

Cashless Sziget
Another innovation is the payment by card system. Festival-goers receive a card for free, which they can top up at several points on the festival grounds making shopping more convenient. Payment in the VIP area will be by card only, and it will be optional in other shop units. As main organiser Károly Gerendai said “This system can make festivals more comfortable, cut down on queuing time, there is no time wasted by giving change.” Customers can register their card so should they lose it, it can be disabled, and if there is money left on it by the end of the festival they can retrieve it at one of the top up points.
pi_84287190
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:34 schreef Dupje het volgende:

[..]

[..]

Bij mij ook
Ik zıt ın Turkıje, vandaar

Ik kreeg trouwens een maıltje dat het verstuurde tıcket ongeldıg gemaakt was, omdat er een foutje bıj het versturen was geweest, helaas, helaas...
  woensdag 21 juli 2010 @ 02:34:56 #116
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84301613
Huh, komt er 13 Aug nog een naam bij op main stage?

http://www.szigetfestival.nl/programma/mainstage
pi_84301628
even meelezen
Jusqu'ici tout va bien...
pi_84307495
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 02:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Huh, komt er 13 Aug nog een naam bij op main stage?

http://www.szigetfestival.nl/programma/mainstage
Mika ( )
http://www.sziget.hu/festival_english/programs
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:46:32 #119
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84403731
Hele forse tegenvaller: mijn oma ligt op sterven. Is natuurlijk al zwaar klote maar als haar iets overkomt tijdens Sziget en ik terug kan komen... Bah.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 juli 2010 @ 16:47:19 #120
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_84403759
quote:
Keileuk Mika.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 26 juli 2010 @ 20:05:33 #121
311907 ZoRollenWij
Zo rol ik jonge
pi_84517858
Camping ticket en busticket in de pocket.

Iemand die weet hoe het zit met controles die kant op als je met de bus gaat? Honden en dergelijke?
Wanne homo joh!
pi_84517872
Voor mij is het de eerste keer, maar ik ben benieuwd... Ik heb veel leuke verhalen gehoord ;)
pi_84518137
Voor mensen die vliegen én kamperen, hoe nemen jullie je spullen + tent mee? Wat voor tas/koffer?
  maandag 26 juli 2010 @ 20:19:39 #124
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84518445
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef thettes het volgende:
Voor mensen die vliegen én kamperen, hoe nemen jullie je spullen + tent mee? Wat voor tas/koffer?
Ik had een grote tas die ik normaal gebruik voor te duiken. Daar deed ik mn kampeerspullen in en in m'n handbagage m'n kleding.
pi_84520667
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef thettes het volgende:
Ik heb een Flight bag gekocht, die om mijn backpack (waar mijn tent en matje aanhangen) heen kan zodra ik m'n bagage in ga checken. Zijn een euro of 15 bij kampeer/outdoor winkels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')