abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84862318
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef thettes het volgende:
decathlon? :P
Daar heb ik ook echt een onwijs goede tent gekocht: 4 persoons, staat binnen 2 seconden recht op en oogt van zeer goede kwaliteit te zijn.
pi_84862730
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar:

Hoe is het vervoer van het treinstation naar het terrein en omgekeerd? Worden er net als op lwl pendelbussen gebruikt? Ik zou ook graag prijzen en vertrektijden willen weten. Danku.
pi_84864563
Er zijn geen pendelbussen.

Uit een infomail:
From Nyugati Station: Take tram 4-6 in the direction of Moszkva Ter. Get out at the first stop at the Buda side of the bridge (Budai Hidfö), and change to the HEV metro. Get out at Filatori Gat.

Heb je een 'Transfer Ticket' voor nodig, kost ongeveer 500 forint.

Tijden voor de KinkFM trein zijn eindelijk bekend: pas om 00:15 uit Venlo :o Komen we ook laat pas aan in Budapest dus :(
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:40:44 #229
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84864863
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Brammie1 het volgende:
Take tram 4-6 in the direction of Moszkva Ter. Get out at the first stop at the Buda side of the bridge (Budai Hidfö), and change to the HEV metro.
moet je maar net weten dat dat station onder de brug is. staat niet aangegeven namelijk :{
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_84866096
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

From the airport: Take the bus 200 to Köbánya-Kispest. Take metro3. Change to metro 2 in the direction of Deli PU. Get out at Batthyányi Ter and change to the HEV metro. Get out at Filatori Gat.
Thanks. :)

Ik kom vrijdag aan, dus zal eerst nog wel ff op zoek moeten naar een hostel.
pi_84870851
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:56 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik moet nog even snel een tent zien te fixen. Heeft iemand tips waar ik een redelijk geprijsde tent in de buurt van Utrecht kan kopen?
Ik had er bij de Lidl een gekocht voor niet al te veel geld. Hij ziet er goed uit, hopelijk is hij dat ook. en anders kun je altijd Perry Sport nog proberen.
pi_84878935
Ik ben van plan gewoon 'de rest' te volgen vanuit het vliegveld, of zou iedereen zo denken :')
pi_84880015
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ik had er bij de Lidl een gekocht voor niet al te veel geld. Hij ziet er goed uit, hopelijk is hij dat ook. en anders kun je altijd Perry Sport nog proberen.
je kan misschien halfords proberen ik werk daar en zijn tentjes voor onder de 20 eurie , ik kan helaas niet in de voorraad van NL kijken voor ben al op vakantie dusja maar zeker de moeite waard prima tent voor weinig geld
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:57:26 #234
313103 ArtSailor.
góðan daginn
pi_84880089
Ik ga ook naar Sziget toe! :)

Ik denk dat ik echt 1,5 uur van tevoren op Amsterdam CS moet staan. De NS wil absoluut niet dat de trein met vertraging vertrekt, dus stipt op tijd zijn is wel belangrijk. Ik/we kom(en) voor het eerst op Sziget, dus dat maakt het allemaal wel erg spannend. Ben wel bang dat ik iets vergeet.. :')
Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ArtSailor. wel echt heel netjes vind. Daar kunnen sommige mannen nog wat van leren.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:09:08 #235
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84880479
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:57 schreef ArtSailor. het volgende:
Ik ga ook naar Sziget toe! :)

Ik denk dat ik echt 1,5 uur van tevoren op Amsterdam CS moet staan. De NS wil absoluut niet dat de trein met vertraging vertrekt, dus stipt op tijd zijn is wel belangrijk. Ik/we kom(en) voor het eerst op Sziget, dus dat maakt het allemaal wel erg spannend. Ben wel bang dat ik iets vergeet.. :')
Toen ik met de trein ging had ik heen 3 uur vertraging en terug nog meer (na een bommelding :') )
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 06:36:19 #236
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84883192
Ik heb vorig jaar voor lowlands een tent gekocht bij de bristol, voor 15 tot 20 euro.

Nu zo richting düsseldorf met de auto, en vanmiddag met het vliegtuig naar Boedapest *O*
heb er zin in!
pi_84891408
Voor de liefhebbers, ik heb een duits blokkenschema gevonden voor Sziget 2010:
http://www.2shared.com/do(...)etable_nach_Tag.html

Het is niet ideaal, maar wel printvriendelijk en het doet z'n werk...
pi_84893809
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef Cyclonist het volgende:
Ik ben van plan gewoon 'de rest' te volgen vanuit het vliegveld, of zou iedereen zo denken :')
Haha ja zoiets dacht ik ook. Hoe laat kom je aan?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:35:10 #239
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_84894425
tvp, wil misschien 1-2 dagen gaan
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_84897740
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef Cyclonist het volgende:
Haha dat ben ik ook van plan. Of een taxi, we zijn met z'n drieen dus dat moet te doen zijn qua geld.
Ik vertrek zondagochtend met de trein naar Keulen, verblijf daar een nachtje en vlieg maandagavond naar Budapest.
pi_84897848
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:16 schreef Bronvu het volgende:
Voor de liefhebbers, ik heb een duits blokkenschema gevonden voor Sziget 2010:
http://www.2shared.com/do(...)etable_nach_Tag.html

Het is niet ideaal, maar wel printvriendelijk en het doet z'n werk...
Kut, dat wordt dus kiezen tussen Kasabian en Monster Magnet..
Voor de rest overlapt er helemaal niks en ga ik lekker ronddwalen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_84898052
Morgen vliegen naar Boedapest! *O*
Ik ben een meisje =)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:37:10 #243
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_84898881
straks de camper van mijn ouders oppikken, snel volproppen met kleren en vrienden en dan morgen HUP naar sziget!

Weet iemand wat voor telefoon die szigetfone's zijn? of iig wat voor oplader er aan moet?
Want ik zie het al voor me dat iedereen met zo'n ding die alleen bij de oplaadstands kan opladen, terwijl t gewoon met usb in te t aansteker gat kan. :D
pi_84898921
Gezocht: mensen die net als mij maandag rond 19:45 aankomen om een taxi mee te delen. Ben geen vriendloos non-sociaal persoon maar mijn vrienden gaan met de trein.
pi_84899548
zoveel zin in :)

vandaag begonnen met spullen inslaan.
tot nu toe

anti muggen spul
zonnebrand
tentje
slaapzak
luchtbed
backpack
korte broeken
2 paar allstars
lange broek
shirts
zeeuwse vlag

dus als je die ziet kan je even gedag komen zeggen :P

zondag 8 uur gaat het feest beginnen in de trein :D ik geloof coupe 103 dat we zitten
nu maar eens me backpack volproppen :D
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_84902570
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef Ziewoarut het volgende:
Gezocht: mensen die net als mij maandag rond 19:45 aankomen om een taxi mee te delen. Ben geen vriendloos non-sociaal persoon maar mijn vrienden gaan met de trein.
Er zijn vast wel andere mensen die een taxi zoeken en waar jij nog bij in kan. De mensen die naar Sziget gaan zijn over het algemeen heel makkelijk te herkennen.
Wij waren vorig jaar ook met z'n zessen, toen hebben we er ook twee mensen bij gezocht zodat we twee taxi's vol hadden.
pi_84902993
Timo Maas vervangt Deadmau5. Iemand bekend met zijn act? Is het was?
pi_84904482
Is het een beetje makkelijk om iemand te vinden met een luchtpomp zodat je een dik luchtbed kan meenemen in plaats van zo'n klote matje? Ik ga zelf met het vliegtuig dus niet echt handig om allemaal mee te nemen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_84906019
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:34 schreef Shenky het volgende:

[..]

Er zijn vast wel andere mensen die een taxi zoeken en waar jij nog bij in kan. De mensen die naar Sziget gaan zijn over het algemeen heel makkelijk te herkennen.
Wij waren vorig jaar ook met z'n zessen, toen hebben we er ook twee mensen bij gezocht zodat we twee taxi's vol hadden.
Gelukkig. Met het OV duurt het dus ongeveer een uurtje naar Sziget zelf. Iemand die mij kan vertellen hoe lang dit met de taxi duurt?
pi_84906927
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:49 schreef Thijsssss het volgende:
Timo Maas vervangt Deadmau5. Iemand bekend met zijn act? Is het was?
Hell yes!

- To Get Down

- Ubik

Geweldig :)
"Somebody help me! I'm being spontaneous ! "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')