Ik neem ook een luchtbed mee, en ik zoek daar wel naar een pomp. Als ik er geen kan vinden dan koop ik daar wel een pomp, of ik blaas m op de ouderwetse manier op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
Is het een beetje makkelijk om iemand te vinden met een luchtpomp zodat je een dik luchtbed kan meenemen in plaats van zo'n klote matje? Ik ga zelf met het vliegtuig dus niet echt handig om allemaal mee te nemen.
Voor de hele week of een dag?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef thettes het volgende:
Heb nog een non-campingticket over, iemand interesse? tegen elk aannemelijk bod!
Er zijn een hoop badhuizen inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Van wat ik hoorde zijn er genoeg badhuizen te vinden in de stad. Lijkt me ook wel wat ja
Ik kwam vandaag een Wat & Hoe taalgids Hongaars tegen in de Ramsj van Selexyz, afgeprijsd van 5.95 naar 1,75, best leuk!
Daar was ik ook geweest, maar daar was toen zwemles en konden we maar in een klein badje ergens achteraan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:15 schreef Brammie1 het volgende:
ben zelf alleen in dat grote zwembad op het andere eiland geweest. Vet duur (4000 forint), maar wel leuk!
Ja ik ook. Alleen volgens mij tegen extra betaling.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef ChrisVanart het volgende:
[..]
Dat verschilt per vliegmaatschappij, bij die van mij (Wizzair) mag je 32 kilo bagage meenemen
32 kilo als je er voor betaalt wel hè, standaard is het 15 kilo bij Wizz.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef ChrisVanart het volgende:
[..]
Dat verschilt per vliegmaatschappij, bij die van mij (Wizzair) mag je 32 kilo bagage meenemen
WC-papier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef Kickanass het volgende:
Belangrijke dingen mee te nemen:
- tent
- matras
- slaapzak
- boxer, shirts, 1 jeans, 1 paar schoenen, shorts, zwembroek, slippers?
- tandenbortel + pasta
- oplader telefoon
- scheermes
- NL paspoort ( hoef niks te regelen toch?)
Nog iets vergeten?
Kan iemand hier over nog iets zeggen? Tips of zo?quote:Ik vertrek waarschijnlijk ook maandag. Ga vanavond boeken. Vrienden gaan met de auto. Is een 5-personen auto, maar is maar voor 4 personen verzekerd of zo. Hierdoor kan ik niet mee. Vetrekken er meer mensen maandag of dinsdag vanuit Eindhoven?
Aangezien ik met de vliegtuig ga, is het niet handiger om tent en luchtmatras daar te kopen? Wat doen jullie? Ik zat te denken om vandaag of morgen even langs de Action te gaan. Daar kun je voor 10 euro een tentje kopen en voor 10 euro een 2-persoons matras.
En wat betreft bagage. Heb thuis geen back pack. Dus zat te denken om een koffer op wieltjes te nemen + Eastpack rugtas. Wat denken jullie daarvan?
Zolang je Forinten hebt nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:18 schreef hallo-daar het volgende:
Je moet in Hongarije, in principe, minstens 18 zijn om alcohol te kopen. Helaas is iedereen in mijn groepje 17. Zijn ze daar streng wat betreft alcohol?
Nee. Was vorig jaar zelf 17 (zie er wel wat ouder uit) maar nooit naar ID oid gevraagd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:18 schreef hallo-daar het volgende:
Je moet in Hongarije, in principe, minstens 18 zijn om alcohol te kopen. Helaas is iedereen in mijn groepje 17. Zijn ze daar streng wat betreft alcohol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |