Tips waarvoor ?quote:
Wie gaat er dan ook in overpriced kleding lopen waarvan andere mensen ook nog eens het idee hebben dat ze met een hersenloze kwakzalver te maken hebben. Oja, het is mooiquote:
kijk en dat wist ik dan weer niet.bedankt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:06 schreef NoelGallagher het volgende:
www.stoneisland.co.uk
www.cpcompany.co.uk.
Zitten wel een paar toffe jassen bij de nieuwe zomercollectie.
Ik heb zelf een Stone Island jas en daar loop ik zeker niet mee te koop. Ik zocht een mooie simpele donkerblauwe casual jas die redelijk regenbestendig is. Heb em nu alweer 3 jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Het treurige alleen aan SI is dat je allemaal mensen ermee ziet pimpen. Voorbeelden zijn wel op de hyves van SI te vinden.
Explain yourself!quote:
Mag die even gaan uitleggen idd.quote:Op maandag 6 september 2010 00:48 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Explain yourself!
Zit ook op het Found-Nyc forum en op de casuals hyve. Hoop dat we hier ook een leuke serie van kunnen maken
Hehe klopt..quote:Op maandag 6 september 2010 16:54 schreef Modjopower het volgende:
Wannabees heb je altijd, op het found-nyc forum zijn strikte regels en betaalde lidmaatschap om ze tegen te gaan.
De mods op hyves doen hun werk wel goed, maar toch komen er altijd een paar funboys door.
Mijn main merken zijn: victorinox, hackett, aquascutum,ralph lauren en ben sherman.
Trainers zijn voornamelijk adidas.
Als je opzoek bent naar bijv addidas trainers, vanaf 10 sep(geloof ik) kun je weer Londons halen, gewoon in de winkel ook nog, zijn erg vette schoenen. Loop zelf nu op Dublins(erg trots op) en Spezials.quote:Op maandag 6 september 2010 18:42 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben nog opzoek naar vette trainers, iemand tips?
Thx , kan de OP helaas niet meer aanpassen, mocht een mod dit lezen, pas het dan aub even aan.quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Modjopower het volgende:
Leuke casuals informatie
http://www.countylads.com/
http://www.footballcasual.com/
http://www.casualco.com/
Nee helaas, deze week even op jacht!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:44 schreef Modjopower het volgende:
Iedereen al winterclobber klaarliggen?
pics?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef mr-puta het volgende:
Vandaag nog maar wat voor de winter gekocht:
SI jacket grijs
Fred Perry polo longsleeve blauw
quote:
Of dat je midden op straat wordt aangesproken dat je een of andere voetbal hooligan bent van FC Utrecht en een andere keer van NAC Breda. En maar vast blijven houden dat ik het wel was.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat was de eerste keer dat ik van stone island hoorde.... nu durf ik er niets van te kopen omdat k bang ben dat ik met die chappie vergeleken word.
Globe verkoopt wel leuke dingen inderdaad, maar het zijn wel aparte gasten die daar werken.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:30 schreef mr-puta het volgende:
@w00h00
ik ben juist van de streepjes op de mouw en kraag omdat je anders zo'n kale, lege polo hebt![]()
maargoed ieder z'n smaak.
Ik kom uit de buurt van Arnhem en the globe is inderdaad een goeie winkel
In Doetinchem heb je nog T-Time met o.a. SI en CP Company.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef mr-puta het volgende:
@w00h00 weet je trouwens nog meer winkels in de buurt van Arnhem-Nijmegen?
Arnhem Centrum
- Wil Klaasen (Jansbinnensingel 2a): Burberry, Lacoste, Paul&Shark, RL
-Witteveen (Bakkerstraat): Lacoste, RL (en volgens mij ook P&S)
-Globe: Fila, Stone Island, CP Company, Fred Perry, Lacoste, Adidas sneakers
Nijmegen:
Tijssen Mode ( bij de Dixons): Stone Island, Paul shark volgens mij
Naar welke merken ben je op zoek?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:07 schreef rn076 het volgende:
welke site's uit het buitenland zijn echt betrouwbaar?
koop normaal gewoon in breda bij exhibition en rotterdam country house.
later
Awaydaysquote:
Ja die ja, bedankt ouwe.. Aqua polo's vallen niet groot, beetje stretch modelletje. Ik heb zelf maatje 2 (zit wat strakker) of 3 van Lacoste en Aqua maat M is vergeleken daarbij imo.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef rn076 het volgende:
aquascutum hat : http://www.jethwas.co.uk/(...)e-Hat-ACGM613810526L deze bedoelde je toch?
hoe vallen trouwens die aquascutum polo's?
Zo dat is een fijne site, kende die nog niet. Goeiequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:16 schreef Steve-O het volgende:
http://www.triads.co.uk/
Hier staat ook wel leuk spul op voor de "casuals" (stone island fred perry etc
Toevallig laatst een parka besteld
Op Yoox waren er een paar,quote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef rn076 het volgende:
si bodywarmer iemand idee waar te koop?
kwanta kostaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:42 schreef mr-puta het volgende:
als iemand anders ze ook wil, ff laten weten, scheelt verzendkosten;)
Als je dat veel vind, dan zou ik verder kijken als ik jou was. Alleen als je veel mazzel hebt tijdens uitverkoop kun je voor een schappelijke prijs SI halen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef whissle het volgende:
Boavista en Image vind ik zelf wel leuke winkels om te kijken voor SI of dergelijke merken.
Maar toch vind ik de prijs af en toe nog onaanvaardbaar. ¤500 voor een jas gaat mij toch iets te ver.
Heeft iemand anders misschien een leuke winkel of website waar de prijzen niet al te hoog liggen?
Mvg
kan je hem even opmeten?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:10 schreef Intermec het volgende:
PS is volgens mij een beetje een tussenjas, kom ik op terug.
Aqua is maat M (zie fotos...) en 75 inc
aquaquote:
Ik ga een HL riem bestellenquote:
Picsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:59 schreef rn076 het volgende:
Iemand intresse in stone island heat reactive jacket maat l ??
Hoor het wel!
Mvg
quote:Alleen omdat er een idioot zo mee op youtube staat.. nee hoor, weerhoud me totaal niet. Koop het omdat ik bepaalde truien en jassen mooi vind van dat merk. Heb er een bokhekel aan dat mensen je meteen weer in een hokje plaatsen als ze de badge zien.. "kijk een hooligan". Beetje zelfde idee wat je ziet als vrouwen op high heels lopen dat ze al snel als sletje worden gezien. Bekrompenheid ten top hier in NL. Zelf pas een CP Milli Miliga aangeschaft, heerlijke jas voor de winter. Super kwaliteit.Op dinsdag 5 oktober 2010 19:37 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dat jullie nog met dat merk durven te lopen.
Net of stone island niet duur is.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dan noem je het kakker, wat een non-redenatie.
LOL!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Net of stone island niet duur is.
Wel pats.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
LOL!
Als iets duur is, dan is iets gelijk kak?

Ik ben het met je eens dat het écht onzin is om daarover ruzie te zoeken. Moet zeggen dat ik de laatste jaren meer een dresser ben geworden i.v.m school en werk maar krijg toch geregeld de vraag voor welke club etc.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dit vind ik zo'n bullshit he, die hele scene.![]()
Ik draag gewoon kleding die ik mooi vind, en heb al een aantal keer gezeur gehad met 'casuals' omdat ik 'hun' kleding droegvragen voor welke voetbal club ik ben en zo. Doe normaal. [ afbeelding ]
Verder vind ik dat Lyle & Scott erg mooie kleding maakt, en de Stone Island jassen erg uniek en innovatief zijn.
Nog nooit last van gehad eigenlijk. Als ik al aangesproken wordt dan is het eigenlijk vanwege het SI filmpjequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het écht onzin is om daarover ruzie te zoeken. Moet zeggen dat ik de laatste jaren meer een dresser ben geworden i.v.m school en werk maar krijg toch geregeld de vraag voor welke club etc.
Waar woon je ongeveer?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad eigenlijk. Als ik al aangesproken wordt dan is het eigenlijk vanwege het SI filmpje
Is L&S nog enigzins Casual te noemen?quote:Verder vind ik dat Lyle & Scott erg mooie kleding maakt, en de Stone Island jassen erg uniek en innovatief zijn.
Frodo loopt er juist bij als een kneusje met zijn spijkerjackiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef Bonzai. het volgende:
TS bedoelt zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm, vind alleen Frodo er cool uitzien hier, ironisch genoeg de enige niet-hooligan. De rest is vrij pauper.
Fred Perry wel vet merk verder, maar niet echt casual.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef FineYoungCasual het volgende:
Hey bois, ga hier ook maar eens posten, loop al bijna 10 jaar in casual! Woensdag weer een mooie dag als ik me nieuwe Henri Lloyd optimum down parka uit de nieuwe collectie binnen krijg... dikke vette zware jas! dus als jullie binnekort iemand in de stadions als een "mannetje" zien rondlopen dan ben ik dat whehe... rustug
De echte Nederlandse casuals zitten tijdens wedstrijden in de kroeg met een stadionverbod.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef FineYoungCasual het volgende:
Hey bois, ga hier ook maar eens posten, loop al bijna 10 jaar in casual! Woensdag weer een mooie dag als ik me nieuwe Henri Lloyd optimum down parka uit de nieuwe collectie binnen krijg... dikke vette zware jas! dus als jullie binnekort iemand in de stadions als een "mannetje" zien rondlopen dan ben ik dat whehe... rustug
Ik heb sinds zo'n twee jaar diverse Fred Perry sneakers. Daarvoor Lacoste. Dat was nog in de tijd dat bijna niemand ze had.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef FineYoungCasual het volgende:
heb zelf ook een fjallraven jas alleen dan de "Atmosphere"
Vind Fjallraven wel een leuk merk helemaal omdat het onder de casuals nog niet zo heel erg in is!! En kwalitatief zeer goed wat ikzelf erg belangrijk vind...
Northface is overigens ook gewoon een goed kwalitatief merk alleen daar loopt idd de halve wereld al in, moet wel zeggen dat toen ik "net kwam kijken" ik zelf ook een northface jas heb gehad totdat ik de juiste adresjes had gevonden voor het betere werk![]()
en om dit topic een beetje levend te maken:
Wat vinden jullie tegenwoordig nog van Stone Island??
Uiteraard is er met het merk op zich niks mis, alleen vanwege de overkill op het moment koop ik al een tijdje geen SI meer... de kleding die ik nog heb zal ik uiteraard gewoon blijven dragen want het is en blijft mooie kleding maar voorlopig geen nieuwe badges voor mij!
Hoe denken jullie hierover? Kopen en dragen jullie het nog? En met badge of alleen de knoopjes?
Voor mij persoonlijk zijn dit tegenwoordig de favo merken:
Henri Lloyd - Vooral de jassen en truien
Paul & Shark - Polo's en blouses maar vind absoluut niet alles mooi
CP Company - Alles wel vet
Hackett - Me NR1 polo merk
uiteraard draag ik nog wel wat merken maar dit zijn momenteel me favorieten en heb ik nu het meest van...
Ben nog op zoek naar iets van "one true saxon" en ook van "victorinox" beide zeer mooie spulletjes van gezien alleen nog nooit in real life tegen gekomen...
Cheers
HL maatje L valt altijd goed bij mij. Lyle & Scott maat L valt weer krap. Dat is een nadeel van online bestellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef FineYoungCasual het volgende:
het is dat ik niet aan hyves, facebook en al die "show yourself to the whole wide world" sites doe anders was ik daar ook wel ff gaan kijken...
@ justmatie: ik heb ook wat polo's van henri lloyd maar ik vind de pasmaat belabberd, mijn maat valt een beetje tussen L en XL in maar de L is me te kort maar wel erg breed en de XL daar verzuip ik bij henri lloyd in. Heb jij daar last van? of heb ik gewoon een lange rug hehe
Hackett daarintegen heeft voor mij en wat mij betreft de beste "Fit" wat betreft polo's
One true saxon ben ik ook nog nooit tegen gekomen, CP kocht ik altijd bij the country house in rotjedam (niet dat ik daar uit de buurt kom maar daar ging ik wel een paar keer per jaar langs) dus misschien voor jou een optie...
verder vaak in de uk CP gekocht...
Kan je geen foto maken ben mss wel geintresseerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:43 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Kan niet zo snel een foto vinden op het internet,zou vd week wel even zelf een foto maken.
Maar het is een eenvoudig vest kraagje waar je capuchon uit kan halen,die zit in de kraag en kun je met rits open doen. Beetje lastig uitleggen haha. Ik wil vest ook wel ruilen tegen iets anders trouwens.
ik gun ieder ze ding en ze beweegredenen om casual te dragen, jij loopt er casual bij maar bent geen hool/supporter en dat is jou goed recht, niks op tegen....quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij Casuals draait het er juist om de massa voor te blijven, niet gepakt te worden was vroeger wat ik lees(kom zelf nooit in stadions) word je er sneller uitgepikt met een SI knit en een RL pet dan merkloze kleding.
De meeste casuals naja laat ik voor mezelf spreken willen helemaal niet aan hooligan gerelateerd worden.
Ik zie bij Cambuur nog steeds erg weinig L&S, gelukkigquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:29 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Het klopt dat Fred Perry totaal niet meer casual is L&S is dat nog wel vindt ik tenminsten hier in het noorden zie je het nog vrij weinig,alleen bij het voetbal. Fjallraven heeft zeker mooie jassen maar niet binnen mijn budget.
Zo duur was de mijne ook;)quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef Wunny het volgende:
Ik zoek een Acquascutum check scarf, nu kwam ik deze tegen op eBay, echt of nep?
Ondanks dat de verkoper 100% feedback twijfel ik nog steeds, 60 euro is namelijk niet duur voor zo'n sjaal.
http://tinyurl.com/43otye4
Nog steeds te koopquote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Intermec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |