Ik heb sinds zo'n twee jaar diverse Fred Perry sneakers. Daarvoor Lacoste. Dat was nog in de tijd dat bijna niemand ze had.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef FineYoungCasual het volgende:
heb zelf ook een fjallraven jas alleen dan de "Atmosphere"
Vind Fjallraven wel een leuk merk helemaal omdat het onder de casuals nog niet zo heel erg in is!! En kwalitatief zeer goed wat ikzelf erg belangrijk vind...
Northface is overigens ook gewoon een goed kwalitatief merk alleen daar loopt idd de halve wereld al in, moet wel zeggen dat toen ik "net kwam kijken" ik zelf ook een northface jas heb gehad totdat ik de juiste adresjes had gevonden voor het betere werk![]()
en om dit topic een beetje levend te maken:
Wat vinden jullie tegenwoordig nog van Stone Island??
Uiteraard is er met het merk op zich niks mis, alleen vanwege de overkill op het moment koop ik al een tijdje geen SI meer... de kleding die ik nog heb zal ik uiteraard gewoon blijven dragen want het is en blijft mooie kleding maar voorlopig geen nieuwe badges voor mij!
Hoe denken jullie hierover? Kopen en dragen jullie het nog? En met badge of alleen de knoopjes?
Voor mij persoonlijk zijn dit tegenwoordig de favo merken:
Henri Lloyd - Vooral de jassen en truien
Paul & Shark - Polo's en blouses maar vind absoluut niet alles mooi
CP Company - Alles wel vet
Hackett - Me NR1 polo merk
uiteraard draag ik nog wel wat merken maar dit zijn momenteel me favorieten en heb ik nu het meest van...
Ben nog op zoek naar iets van "one true saxon" en ook van "victorinox" beide zeer mooie spulletjes van gezien alleen nog nooit in real life tegen gekomen...
Cheers
HL maatje L valt altijd goed bij mij. Lyle & Scott maat L valt weer krap. Dat is een nadeel van online bestellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef FineYoungCasual het volgende:
het is dat ik niet aan hyves, facebook en al die "show yourself to the whole wide world" sites doe anders was ik daar ook wel ff gaan kijken...
@ justmatie: ik heb ook wat polo's van henri lloyd maar ik vind de pasmaat belabberd, mijn maat valt een beetje tussen L en XL in maar de L is me te kort maar wel erg breed en de XL daar verzuip ik bij henri lloyd in. Heb jij daar last van? of heb ik gewoon een lange rug hehe
Hackett daarintegen heeft voor mij en wat mij betreft de beste "Fit" wat betreft polo's
One true saxon ben ik ook nog nooit tegen gekomen, CP kocht ik altijd bij the country house in rotjedam (niet dat ik daar uit de buurt kom maar daar ging ik wel een paar keer per jaar langs) dus misschien voor jou een optie...
verder vaak in de uk CP gekocht...
Kan je geen foto maken ben mss wel geintresseerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:43 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Kan niet zo snel een foto vinden op het internet,zou vd week wel even zelf een foto maken.
Maar het is een eenvoudig vest kraagje waar je capuchon uit kan halen,die zit in de kraag en kun je met rits open doen. Beetje lastig uitleggen haha. Ik wil vest ook wel ruilen tegen iets anders trouwens.
ik gun ieder ze ding en ze beweegredenen om casual te dragen, jij loopt er casual bij maar bent geen hool/supporter en dat is jou goed recht, niks op tegen....quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij Casuals draait het er juist om de massa voor te blijven, niet gepakt te worden was vroeger wat ik lees(kom zelf nooit in stadions) word je er sneller uitgepikt met een SI knit en een RL pet dan merkloze kleding.
De meeste casuals naja laat ik voor mezelf spreken willen helemaal niet aan hooligan gerelateerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |