abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:04:33 #201
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102661285
The Nord Face word door iedere dorpsgek gedragen Fjallraven daarin tegen zie je meer bij boswachters of wandelaren, heb zelf de Nordli
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_102697505
heb zelf ook een fjallraven jas alleen dan de "Atmosphere"

Vind Fjallraven wel een leuk merk helemaal omdat het onder de casuals nog niet zo heel erg in is!! En kwalitatief zeer goed wat ikzelf erg belangrijk vind...

Northface is overigens ook gewoon een goed kwalitatief merk alleen daar loopt idd de halve wereld al in, moet wel zeggen dat toen ik "net kwam kijken" ik zelf ook een northface jas heb gehad totdat ik de juiste adresjes had gevonden voor het betere werk :)

en om dit topic een beetje levend te maken:

Wat vinden jullie tegenwoordig nog van Stone Island??

Uiteraard is er met het merk op zich niks mis, alleen vanwege de overkill op het moment koop ik al een tijdje geen SI meer... de kleding die ik nog heb zal ik uiteraard gewoon blijven dragen want het is en blijft mooie kleding maar voorlopig geen nieuwe badges voor mij!

Hoe denken jullie hierover? Kopen en dragen jullie het nog? En met badge of alleen de knoopjes?

Voor mij persoonlijk zijn dit tegenwoordig de favo merken:

Henri Lloyd - Vooral de jassen en truien
Paul & Shark - Polo's en blouses maar vind absoluut niet alles mooi
CP Company - Alles wel vet
Hackett - Me NR1 polo merk

uiteraard draag ik nog wel wat merken maar dit zijn momenteel me favorieten en heb ik nu het meest van...

Ben nog op zoek naar iets van "one true saxon" en ook van "victorinox" beide zeer mooie spulletjes van gezien alleen nog nooit in real life tegen gekomen...

Cheers
Stand Out From The Crowd !!
pi_102707742
Ik weet niet waar je woont maar ga anders eens naar de outlet in Roermond. Daar hebben recentelijk een Victorinox winkel geopend. Heb er zelf een parka van (vorig jaar gehaald in de VS) en ben zeer te spreken over de kwaliteit en exclusiviteit. Zeker het bekijken waard.

Misschien dat je ook kan kijken naar de merken APC, Barbour en Universal Works.

Over je Stone Island vraag: Ik ben nu meer geneigd naar de meer exclusievere stukken te kopen. Ik heb net mijn SI Raso Gommato Multipocket verkocht en ga er een Shimmer jacket voor terug halen.
We are all undesirables
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:16:24 #204
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102708326
Wat modjopower zegt exclusievere stukken, ben net pas begonnen met een bijbaantje dus heb nog niet genoeg geld.

Barbour is inderdaad een fijn merk vind de Centaur Jacket heel mooi.

Heb zelf een winterjas van Farah Vintage.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:17:01 #205
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_102708364
Stone Island ga ik echt niet meer dragen. Iedereen ziet je dan als een wanna-be hooligan en ik zou al helemaal niet het logo er af gaan trekken, dat vind ik helemaal belachelijk.Maar tegenwoordig loopt iedere kneus in Stone Island
pi_102708693
Maar heb je er dan zó veel last van ZuidGrens? Ik draag mijn knits nog gewoon en krijg soms alleen vragen wáár ik iets gekocht heb.

Kom uit Brabant trouwens.
We are all undesirables
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:34:50 #207
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_102709460
Nah ik heb er niet echt last van maar je weet gewoon dat mensen dat denken, en tegenwoordig lopen er zoveel gasten in rond die de hooligan uit willen hangen. Niet meer mijn ding zeg maar.
pi_102709532
Fair enough. Morgen mijn SI shimmer bestellen uit England!
We are all undesirables
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:34:47 #209
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102719471
Is trouwens die casuals hyves nog wat of ook de moeite niet meer waard?
pi_102728047
Ik ken de nieuwe beheerders persoonlijk en ze zijn erg streng geworden. Er komen meer sales op en onzinkrabbels worden meteen verwijderd.

Nieuwe aanmeldingen worden ook beter gefilterd.

Het gaat de goeie kant op en het is wel interessant om heel af en toe op te kijken.
We are all undesirables
pi_102737508
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef FineYoungCasual het volgende:
heb zelf ook een fjallraven jas alleen dan de "Atmosphere"

Vind Fjallraven wel een leuk merk helemaal omdat het onder de casuals nog niet zo heel erg in is!! En kwalitatief zeer goed wat ikzelf erg belangrijk vind...

Northface is overigens ook gewoon een goed kwalitatief merk alleen daar loopt idd de halve wereld al in, moet wel zeggen dat toen ik "net kwam kijken" ik zelf ook een northface jas heb gehad totdat ik de juiste adresjes had gevonden voor het betere werk :)

en om dit topic een beetje levend te maken:

Wat vinden jullie tegenwoordig nog van Stone Island??

Uiteraard is er met het merk op zich niks mis, alleen vanwege de overkill op het moment koop ik al een tijdje geen SI meer... de kleding die ik nog heb zal ik uiteraard gewoon blijven dragen want het is en blijft mooie kleding maar voorlopig geen nieuwe badges voor mij!

Hoe denken jullie hierover? Kopen en dragen jullie het nog? En met badge of alleen de knoopjes?

Voor mij persoonlijk zijn dit tegenwoordig de favo merken:

Henri Lloyd - Vooral de jassen en truien
Paul & Shark - Polo's en blouses maar vind absoluut niet alles mooi
CP Company - Alles wel vet
Hackett - Me NR1 polo merk

uiteraard draag ik nog wel wat merken maar dit zijn momenteel me favorieten en heb ik nu het meest van...

Ben nog op zoek naar iets van "one true saxon" en ook van "victorinox" beide zeer mooie spulletjes van gezien alleen nog nooit in real life tegen gekomen...

Cheers
Ik heb sinds zo'n twee jaar diverse Fred Perry sneakers. Daarvoor Lacoste. Dat was nog in de tijd dat bijna niemand ze had.

In mijn kast liggen voornamelijk polo's van Henri Lloyd, Lyle & Scott, Hackett en Ralph Lauren + nog een paar verdwaalde Lacoste's (de stretch O+ )

One True Saxon en C P ben ik Nederland nog niet tegengekomen, nu hebben we in het Noorden helaas vrij weinig keus qua casual clothing ;(
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_102739526
het is dat ik niet aan hyves, facebook en al die "show yourself to the whole wide world" sites doe anders was ik daar ook wel ff gaan kijken...

@ justmatie: ik heb ook wat polo's van henri lloyd maar ik vind de pasmaat belabberd, mijn maat valt een beetje tussen L en XL in maar de L is me te kort maar wel erg breed en de XL daar verzuip ik bij henri lloyd in. Heb jij daar last van? of heb ik gewoon een lange rug hehe

Hackett daarintegen heeft voor mij en wat mij betreft de beste "Fit" wat betreft polo's

One true saxon ben ik ook nog nooit tegen gekomen, CP kocht ik altijd bij the country house in rotjedam (niet dat ik daar uit de buurt kom maar daar ging ik wel een paar keer per jaar langs) dus misschien voor jou een optie...

verder vaak in de uk CP gekocht...
pi_102740160
over de maat gesproken...

het is me altijd opgevallen dat truien en vesten etc etc van SI zulke lange mouwen hebben, ik moet van bijna al me SI kleding me mouwen 1 slag oprollen terwijl hij voor de rest perfect zit! En blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem want ben het al op diverse foto's van andere lui tegen gekomen! Ik heb het boek "terrace leggends" thuis liggen waarop martin king en cass pennant op de cover staan en ook die hebben hun mouwen 1 slag opgerold...

somebody else?
pi_102740736
Och jonge ik heb verschillende maten van SPW. Van een M tot een XXL. Heb maar bij 1 item maar last van lange mouwen eigenlijk
We are all undesirables
pi_102747100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef FineYoungCasual het volgende:
het is dat ik niet aan hyves, facebook en al die "show yourself to the whole wide world" sites doe anders was ik daar ook wel ff gaan kijken...

@ justmatie: ik heb ook wat polo's van henri lloyd maar ik vind de pasmaat belabberd, mijn maat valt een beetje tussen L en XL in maar de L is me te kort maar wel erg breed en de XL daar verzuip ik bij henri lloyd in. Heb jij daar last van? of heb ik gewoon een lange rug hehe

Hackett daarintegen heeft voor mij en wat mij betreft de beste "Fit" wat betreft polo's

One true saxon ben ik ook nog nooit tegen gekomen, CP kocht ik altijd bij the country house in rotjedam (niet dat ik daar uit de buurt kom maar daar ging ik wel een paar keer per jaar langs) dus misschien voor jou een optie...

verder vaak in de uk CP gekocht...
HL maatje L valt altijd goed bij mij. Lyle & Scott maat L valt weer krap. Dat is een nadeel van online bestellen.

Hoe valt de CP dan?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_102781504
CP maatje L zit me aardig strak maar XL is weer te groot...

heb net me Henri Lloyd heavy optimum down parka binnen... Genieten!! hehe

Cheers
pi_102791029
Ben zelf nog op zoek naar een winterjas. Nog niet iets tegengekomen dus als iemand nog een tip heeft...

Casualfc.nl heeft trouwens nu een nieuwe eigenaar de site zou vandaag al online gaan maar op heden is dit nog niet gedaan. Maar ben wel benieuwd,de previews zagen er wel goed uit.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:19:41 #218
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102800261
Barbour Centaur jacket :p

Penfield heeft ook mooie winterjassen
pi_102853343
zit net op de volgens mij nieuwe casualsfc site te kijken maar ze zijn er wel op merken achteruit gegaan vind ik... geen victorinox, geen hackett wel jammer! Daarintegen wel veel barbour...
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:51:48 #220
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102860079
Achteruit gegaan is zacht uitgedrukt vind het eerder een grof schandaal om als casual verkoper merken als Vans, Weekend Offender en Franklin en Marshall op je website te zetten.

Paul en Shark ben ik geen fan van en Barbour tja die truien zijn daar erg overpriced en die jassen kon je al bij meerdere Nederlandse webshops kopen.

Tessuti heeft overigens een veel groter assortiment Barbour.
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:09:32 #221
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_102867341
Heb nog wat casual stuff te koop:
-80's casuals tee: fine young casuals size M
- 80's casuals tee: blauw met logo size M
-aquascutum barney cap
-fila tracktop white line size M

Alles nieuw en ongedragen met kaartjes er nog aan.
Tee's mogen weg voor ¤20 incl verzendkosten
Aqua cap: ¤20 incl verzendkosten
Fila tracktop: ¤32 incl verzendkosten
pi_102875236
Jammer ook van Casualfc dat ze prijzen na een dag 10 euro omhoog gooien. Zo was Vrijdag nacht lacsote pet 62 en nu 70 een lacoste vest geloof ik 130 en nu dik 150. Kijk voorlopig nog wel bij de buitenlandse webshops die vaak vele malen goedkoper zijn,alleen is het vaak zo'n gedoe met ruilen.

Ik ga weer verder met kijken voor een winterjas,wou eigenlijk een van Henri Lloyd maar nog niets moois daarvan tegengekomen. Alleen leuke jas van Fred Perry gezien.
pi_102875552
http://www.mydistrict.nl/(...)-p-16582cat=295.html

Dat is gewoon een winterjas neem ik aan ?
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:48:55 #224
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102877133
Ziet er meer uit als een zomerjack sneeuwvlok, sowieso bestel ik niks meer van FP aangezien het al 1,5 - 2 jaar idioot veel in NL word gedragen en ook bij de Score word verkocht.
pi_102878240
Ik ben over het algemeen ook niet zo'n fan van Fred Perry heb er zelf ook niets van. Alleen de jassen zijn wel ok en ik heb echt nog geen geschikte jas kunnen vinden. Wil eigenlijk jas van Henri Lloyd zo een die Danny Dyer ook heeft in Football Factory. Maar echt nog heel weinig tegen gekomen en wat een beetje betaalbaar is. Dus als iemand weet waar ik die jas kan kopen ? Zal wel moeilijk worden omdat die al van een oude collectie is. Hoopte dat er wat tussen zat voor mij op casualfc.nl maar dat is ook niet het geval. Mag wel opschieten want dat zomerjasje wordt zo langzamerhand best wel koud;)
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:21:41 #226
181274 mr-puta
pi_102878310
Zomerjas is inderdaad beetje laat;)
Ben zelf opzoek naar een winterjas, mocht iemand nog een Mille hebben XL;)
Fred Perry, ligt eraan wat en hoe het wordt gedragen.
Erg zonde dat het bij de Score ligt.
Iemand nog iets van de spullen die ik te koop heb?
Minder dan helft vd winkelprijs.
pi_102878564
Niet mijn stijl kleding die je verkoopt. Heb trouwens zelf nog L&S vest te koop van nieuwe collectie 1 keer gedragen maar valt mij iets te klein,maat L.
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:37:03 #228
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102878865
Die Fila jacket is wel vet wat je verkoopt alleen heb maat XL.

Pics van je L&S vest sneeuw?
pi_102879075
Kan niet zo snel een foto vinden op het internet,zou vd week wel even zelf een foto maken.
Maar het is een eenvoudig vest kraagje waar je capuchon uit kan halen,die zit in de kraag en kun je met rits open doen. Beetje lastig uitleggen haha. Ik wil vest ook wel ruilen tegen iets anders trouwens.
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:54:52 #230
181274 mr-puta
pi_102879436
@Chester,
Heb zelf ook XL.
En zit mij net te krap.
Kan 'm eventueel opmeten?
Valt namelijk zeker een stuk groter dan een M.
Net als de tee's overigens.
Zijn maat M british fit, dus maat L/XL in nederland.
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:28:47 #231
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102880592
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:43 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Kan niet zo snel een foto vinden op het internet,zou vd week wel even zelf een foto maken.
Maar het is een eenvoudig vest kraagje waar je capuchon uit kan halen,die zit in de kraag en kun je met rits open doen. Beetje lastig uitleggen haha. Ik wil vest ook wel ruilen tegen iets anders trouwens.
Kan je geen foto maken ben mss wel geintresseerd

@ mr puta meet maar eventjes op ja is handig als je wilt bij mij vallen die matchday jackets juist kleiner
pi_102880628
Ik zal vd week even een foto maken.
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:11:01 #233
181274 mr-puta
pi_102881873
oksel-oksel=55cm
schouder-onder=63 cm

Zit een flinke rek in het vest dus kan een paar cm groter.
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:00:53 #234
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102885736
Niet hooligans maar lifestyle? Hooligan is toch wel een lifestyle? Vooral wanneer je als een massa gaat kleden om niet gepakt te kunnen worden?
pi_102894623
Vroeger gingen ze zich casual kleden om niet op te vallen nu kan iedereen op een wedstrijddag zo de jongens aanwijzen juist door die casual kleding.
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:01:34 #236
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102894823
Bij Casuals draait het er juist om de massa voor te blijven, niet gepakt te worden was vroeger wat ik lees(kom zelf nooit in stadions) word je er sneller uitgepikt met een SI knit en een RL pet dan merkloze kleding.

De meeste casuals naja laat ik voor mezelf spreken willen helemaal niet aan hooligan gerelateerd worden.
pi_102896312
Maar de casual kleding wordt wel nog steeds gedraagd door groepen supporters/hooligans.
Kwam net deze jas tegn : http://www.mainlinemenswear.co.uk/product.php?xProd=22552

Maar hoe kun je nou zien of het een winterjas of zomerjas is bij sommige jassen is dit nogal moeilijk te zien.
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:46:12 #238
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102898131
Vaak de dikte en/of stof dit is een zomerjas
pi_102898371
Dacht al dat dat een winterjas is maar om via het internet te kunnen zien of het een winterjas is of zomerjas vindt ik erg lastig.

http://www.debijenkorf.nl(...)n=//catalog01/nl_NL/$s=Winterjas\u0020Fred\u0020Perry&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=search

Neem aan dat dit wel een winterjas is ?
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:51:50 #240
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102898496
Nee die korte jacks zijn imo allemaal zomerjacks :p
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:53:03 #241
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102898566

Kijk maar ik heb deze van wol en lang model is een echte winterjas.
pi_102898967
Nou dan is er nog maar zeer weinig keus voor mij over. Kan weinig vinden met wat ik mooi vindt. Dan maar ouderwets eens niet via het internet bestellen. Ik ben nog maar weinig winterjassen tegen gekomen van L&S Fred Perry Lacoste etc.
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:04:13 #243
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102899393
Kijk is naar wat exclusievere merken als fjallraven, universal works, ma strum, barbour daarvan heb ik al vele mooie jassen van gezien.

Om heel eerlijk te zijn L&S en fred perry zijn al een gehele tijd niet echt casual meer
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:05:14 #244
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102899466
Heb bij beide webshops nog nooit wat besteld maar ik hoor goede reviews en ik zie heel veel leuks jammer dat ik geen geld heb.

http://www.endclothing.co.uk/

http://www.oipolloi.com
pi_102900646
Het klopt dat Fred Perry totaal niet meer casual is L&S is dat nog wel vindt ik tenminsten hier in het noorden zie je het nog vrij weinig,alleen bij het voetbal. Fjallraven heeft zeker mooie jassen maar niet binnen mijn budget.
pi_102920657
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij Casuals draait het er juist om de massa voor te blijven, niet gepakt te worden was vroeger wat ik lees(kom zelf nooit in stadions) word je er sneller uitgepikt met een SI knit en een RL pet dan merkloze kleding.

De meeste casuals naja laat ik voor mezelf spreken willen helemaal niet aan hooligan gerelateerd worden.
ik gun ieder ze ding en ze beweegredenen om casual te dragen, jij loopt er casual bij maar bent geen hool/supporter en dat is jou goed recht, niks op tegen....

toch kunnen we er denk ik niet omheen dat de hele "casual scene" wel degelijk een voetbalgerelateerd ding is en eigenlijk zelfs een hooligan gerelateerd ding... ik denk dat voor jullie meeste de hele geschiedenis van de casuals wel bekend is (anders ff wikipedia kijken)

en natuurlijk is het tegenwoordig niet meer zo dat je door er casual bij te lopen niet meer als hool herkend word, integendeel! maar het is meer een dresscode onder supps/hools geworden gewoon omdat ze het mooi vinden!

wat me echter wel verbaasd is dat sommige mensen het schijnbaar vreemd vinden om als ze in de bekende casual merken lopen dat ze dan voor een hooligan aan gezien worden en daar dan over gaan huilen... dat soort typetjes slaan wat mij betreft de plank dan echt volledig mis want dat is in mijn ogen hetzelfde als in een australien gaan lopen met nike air max eronder en het dan gek vinden dat je voor gabber word aangezien... of een hanekam hebben en gescheurde kleding en een oude duitse legerjas en dan gek vinden dat je voor een punker word aangezien...

en hier bedoel ik niemand specifiek meer alleen ik lees wel eens dat soort reacties van mensen die compleet in casual lopen maar het gek vinden als ze er eens op aangesproken worden, dan moet je het gewoon niet dragen vind ik want of je het nu leuk vind of niet het is nou eenmaal een gegeven dat het oorspronkelijk een hoolie scene is...

mee eens?

op tegen?

Cheers
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:56:17 #247
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102922165
Mee eens, ik hou heel erg van voetbal ik kijk heel veel wedstrijden, alleen zit niet in het stadion.
pi_102933886
Jij zit in de kroeg met een SV ? ;)
Ook eens met Fine Young Casual.
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:04:14 #249
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102938688
hahaha neejoh gewoon thuis ook engeland, spanje etc
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:54:10 #250
181274 mr-puta
pi_103045739
Iemand die toevallig een paartje Adidas trainers wegdoet?

Heb nu:
- Adidas stockholm '08
- Adidas Ilie Nastase '05
- Adidas spezial '03 (deadstock cw)
- Adidas Beckenbauer
- Adidas London (bern cw)
- Adidas Samba bordeaux leer
- Adidas Samba wk 2010
- Adidas Spezial argie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: