Frodo loopt er juist bij als een kneusje met zijn spijkerjackiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef Bonzai. het volgende:
TS bedoelt zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm, vind alleen Frodo er cool uitzien hier, ironisch genoeg de enige niet-hooligan. De rest is vrij pauper.
Fred Perry wel vet merk verder, maar niet echt casual.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef FineYoungCasual het volgende:
Hey bois, ga hier ook maar eens posten, loop al bijna 10 jaar in casual! Woensdag weer een mooie dag als ik me nieuwe Henri Lloyd optimum down parka uit de nieuwe collectie binnen krijg... dikke vette zware jas! dus als jullie binnekort iemand in de stadions als een "mannetje" zien rondlopen dan ben ik dat whehe... rustug
De echte Nederlandse casuals zitten tijdens wedstrijden in de kroeg met een stadionverbod.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef FineYoungCasual het volgende:
Hey bois, ga hier ook maar eens posten, loop al bijna 10 jaar in casual! Woensdag weer een mooie dag als ik me nieuwe Henri Lloyd optimum down parka uit de nieuwe collectie binnen krijg... dikke vette zware jas! dus als jullie binnekort iemand in de stadions als een "mannetje" zien rondlopen dan ben ik dat whehe... rustug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |