Net of stone island niet duur is.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dan noem je het kakker, wat een non-redenatie.
LOL!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Net of stone island niet duur is.
Wel pats.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
LOL!
Als iets duur is, dan is iets gelijk kak?

Ik ben het met je eens dat het écht onzin is om daarover ruzie te zoeken. Moet zeggen dat ik de laatste jaren meer een dresser ben geworden i.v.m school en werk maar krijg toch geregeld de vraag voor welke club etc.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dit vind ik zo'n bullshit he, die hele scene.![]()
Ik draag gewoon kleding die ik mooi vind, en heb al een aantal keer gezeur gehad met 'casuals' omdat ik 'hun' kleding droegvragen voor welke voetbal club ik ben en zo. Doe normaal. [ afbeelding ]
Verder vind ik dat Lyle & Scott erg mooie kleding maakt, en de Stone Island jassen erg uniek en innovatief zijn.
Nog nooit last van gehad eigenlijk. Als ik al aangesproken wordt dan is het eigenlijk vanwege het SI filmpjequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het écht onzin is om daarover ruzie te zoeken. Moet zeggen dat ik de laatste jaren meer een dresser ben geworden i.v.m school en werk maar krijg toch geregeld de vraag voor welke club etc.
Waar woon je ongeveer?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad eigenlijk. Als ik al aangesproken wordt dan is het eigenlijk vanwege het SI filmpje
Is L&S nog enigzins Casual te noemen?quote:Verder vind ik dat Lyle & Scott erg mooie kleding maakt, en de Stone Island jassen erg uniek en innovatief zijn.
Frodo loopt er juist bij als een kneusje met zijn spijkerjackiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef Bonzai. het volgende:
TS bedoelt zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm, vind alleen Frodo er cool uitzien hier, ironisch genoeg de enige niet-hooligan. De rest is vrij pauper.
Fred Perry wel vet merk verder, maar niet echt casual.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef FineYoungCasual het volgende:
Hey bois, ga hier ook maar eens posten, loop al bijna 10 jaar in casual! Woensdag weer een mooie dag als ik me nieuwe Henri Lloyd optimum down parka uit de nieuwe collectie binnen krijg... dikke vette zware jas! dus als jullie binnekort iemand in de stadions als een "mannetje" zien rondlopen dan ben ik dat whehe... rustug
De echte Nederlandse casuals zitten tijdens wedstrijden in de kroeg met een stadionverbod.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef FineYoungCasual het volgende:
Hey bois, ga hier ook maar eens posten, loop al bijna 10 jaar in casual! Woensdag weer een mooie dag als ik me nieuwe Henri Lloyd optimum down parka uit de nieuwe collectie binnen krijg... dikke vette zware jas! dus als jullie binnekort iemand in de stadions als een "mannetje" zien rondlopen dan ben ik dat whehe... rustug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |