Tips waarvoor ?quote:
Wie gaat er dan ook in overpriced kleding lopen waarvan andere mensen ook nog eens het idee hebben dat ze met een hersenloze kwakzalver te maken hebben. Oja, het is mooiquote:
kijk en dat wist ik dan weer niet.bedankt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:06 schreef NoelGallagher het volgende:
www.stoneisland.co.uk
www.cpcompany.co.uk.
Zitten wel een paar toffe jassen bij de nieuwe zomercollectie.
Ik heb zelf een Stone Island jas en daar loop ik zeker niet mee te koop. Ik zocht een mooie simpele donkerblauwe casual jas die redelijk regenbestendig is. Heb em nu alweer 3 jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Het treurige alleen aan SI is dat je allemaal mensen ermee ziet pimpen. Voorbeelden zijn wel op de hyves van SI te vinden.
Explain yourself!quote:
Mag die even gaan uitleggen idd.quote:Op maandag 6 september 2010 00:48 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Explain yourself!
Zit ook op het Found-Nyc forum en op de casuals hyve. Hoop dat we hier ook een leuke serie van kunnen maken
Hehe klopt..quote:Op maandag 6 september 2010 16:54 schreef Modjopower het volgende:
Wannabees heb je altijd, op het found-nyc forum zijn strikte regels en betaalde lidmaatschap om ze tegen te gaan.
De mods op hyves doen hun werk wel goed, maar toch komen er altijd een paar funboys door.
Mijn main merken zijn: victorinox, hackett, aquascutum,ralph lauren en ben sherman.
Trainers zijn voornamelijk adidas.
Als je opzoek bent naar bijv addidas trainers, vanaf 10 sep(geloof ik) kun je weer Londons halen, gewoon in de winkel ook nog, zijn erg vette schoenen. Loop zelf nu op Dublins(erg trots op) en Spezials.quote:Op maandag 6 september 2010 18:42 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben nog opzoek naar vette trainers, iemand tips?
Thx , kan de OP helaas niet meer aanpassen, mocht een mod dit lezen, pas het dan aub even aan.quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Modjopower het volgende:
Leuke casuals informatie
http://www.countylads.com/
http://www.footballcasual.com/
http://www.casualco.com/
Nee helaas, deze week even op jacht!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:44 schreef Modjopower het volgende:
Iedereen al winterclobber klaarliggen?
pics?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef mr-puta het volgende:
Vandaag nog maar wat voor de winter gekocht:
SI jacket grijs
Fred Perry polo longsleeve blauw
quote:
Of dat je midden op straat wordt aangesproken dat je een of andere voetbal hooligan bent van FC Utrecht en een andere keer van NAC Breda. En maar vast blijven houden dat ik het wel was.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat was de eerste keer dat ik van stone island hoorde.... nu durf ik er niets van te kopen omdat k bang ben dat ik met die chappie vergeleken word.
Globe verkoopt wel leuke dingen inderdaad, maar het zijn wel aparte gasten die daar werken.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:30 schreef mr-puta het volgende:
@w00h00
ik ben juist van de streepjes op de mouw en kraag omdat je anders zo'n kale, lege polo hebt![]()
maargoed ieder z'n smaak.
Ik kom uit de buurt van Arnhem en the globe is inderdaad een goeie winkel
In Doetinchem heb je nog T-Time met o.a. SI en CP Company.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef mr-puta het volgende:
@w00h00 weet je trouwens nog meer winkels in de buurt van Arnhem-Nijmegen?
Arnhem Centrum
- Wil Klaasen (Jansbinnensingel 2a): Burberry, Lacoste, Paul&Shark, RL
-Witteveen (Bakkerstraat): Lacoste, RL (en volgens mij ook P&S)
-Globe: Fila, Stone Island, CP Company, Fred Perry, Lacoste, Adidas sneakers
Nijmegen:
Tijssen Mode ( bij de Dixons): Stone Island, Paul shark volgens mij
Naar welke merken ben je op zoek?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:07 schreef rn076 het volgende:
welke site's uit het buitenland zijn echt betrouwbaar?
koop normaal gewoon in breda bij exhibition en rotterdam country house.
later
Awaydaysquote:
Ja die ja, bedankt ouwe.. Aqua polo's vallen niet groot, beetje stretch modelletje. Ik heb zelf maatje 2 (zit wat strakker) of 3 van Lacoste en Aqua maat M is vergeleken daarbij imo.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef rn076 het volgende:
aquascutum hat : http://www.jethwas.co.uk/(...)e-Hat-ACGM613810526L deze bedoelde je toch?
hoe vallen trouwens die aquascutum polo's?
Zo dat is een fijne site, kende die nog niet. Goeiequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:16 schreef Steve-O het volgende:
http://www.triads.co.uk/
Hier staat ook wel leuk spul op voor de "casuals" (stone island fred perry etc
Toevallig laatst een parka besteld
Op Yoox waren er een paar,quote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef rn076 het volgende:
si bodywarmer iemand idee waar te koop?
kwanta kostaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:42 schreef mr-puta het volgende:
als iemand anders ze ook wil, ff laten weten, scheelt verzendkosten;)
Als je dat veel vind, dan zou ik verder kijken als ik jou was. Alleen als je veel mazzel hebt tijdens uitverkoop kun je voor een schappelijke prijs SI halen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef whissle het volgende:
Boavista en Image vind ik zelf wel leuke winkels om te kijken voor SI of dergelijke merken.
Maar toch vind ik de prijs af en toe nog onaanvaardbaar. ¤500 voor een jas gaat mij toch iets te ver.
Heeft iemand anders misschien een leuke winkel of website waar de prijzen niet al te hoog liggen?
Mvg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |