..daar ging je al in de fout. Kutnewbie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Graseter het volgende:
Oh, ik dacht
Ja maar dan moet ik zonder jou enzoquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik zonder jou enzo
WTF je bent net terug van vakantiequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef stbabylon het volgende:
Je zult toch morgen na het werk na Ameland gaan
Dat bedoel ik.quote:
gezelligquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef Cue_ het volgende:
Morgen alleen met een seniele senior op kantoor
Weekendje. Surffestivalquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF je bent net terug van vakantie![]()
"Haal jij zo even koffie, ik heb net gehaald" x12quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef Cue_ het volgende:
Morgen alleen met een seniele senior op kantoor
Surf up dudequote:
Dat doet ie uit zichzelf al, ik hoef namelijk nooit watquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Haal jij zo even koffie, ik heb net gehaald" x12
Das balen.. maar troost je.. alleen morgen nog en dan weekendquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Not really.. en kan niet eens vrij nemen
Meh..quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet ie uit zichzelf al, ik hoef namelijk nooit wat
En het is lekker weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
Das balen.. maar troost je.. alleen morgen nog en dan weekend
Owja.. daar heb ik zin inquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
Das balen.. maar troost je.. alleen morgen nog en dan weekend
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jazaterdag eerst wat spullen brengen naar FF en daarna met mn luie reet op het balkon liggen
okayquote:
Mwah..quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Eens kijken wat ik ga doen komend weekend. Nog geen plannen. Afgezien van dat mijn zusje zaterdag komt eten
Van een bruiloft komt een bruiloftquote:
Je kan op de terugweg stoppen voor een biertje bij mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah..deed liever iets anders hoor
Maar leuk dat je zusje komt eten
hahaha nee mn collega gaat mee en ze wilt op tijd thuis zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan op de terugweg stoppen voor een biertje bij mij![]()
Ja alleen ze heeft wel aanhang bij
TT's zijn heul belangrijk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je je daar iets van aantrekt.. is er iets mis met je
Nee iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog terug rijden dus damagnie, hč.
Andere keer dan maar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha nee mn collega gaat mee en ze wilt op tijd thuis zijn
Dat is waar.. en mijn gastenlijst zou uit zeer weinig fokkers bestaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent heul niet de enige inwoner van Enschede.
Nietquote:
Zeg maar wanneer jij tijd hebtquote:
IoMquote:
ow? daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef stbabylon het volgende:
Waaaaaaaa vette nieuwe remake van Focus - Hocus Pocus
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ow? daar ben ik ook wel benieuwd naar
Voor zover ik weet is mijn stiefbroer geen FOK!ker en zijn a.s vrouw ook niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar.. en mijn gastenlijst zou uit zeer weinig fokkers bestaan
[..]
Ik heb ook een levenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Das goedZal wel pas juli worden want ik zit in juni al helemaal volgeboekt ieder weekend
Vergeet het dan maar Tijn, die smoes heb ik ook al eens gehoord.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Das goedZal wel pas juli worden want ik zit in juni al helemaal volgeboekt ieder weekend
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof Liam Howlett het heeft geremixed
Jawel je broer is Schenkstroopquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is mijn stiefbroer geen FOK!ker en zijn a.s vrouw ook niet.
Ik nog nooitquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vergeet het dan maar Tijn, die smoes heb ik ook al eens gehoord.
helaas is het geen smoesquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vergeet het dan maar Tijn, die smoes heb ik ook al eens gehoord.
Ik vind het juistquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je hetvindt, had je het nie tmoeten inplannen.
Jij denkt dat schenkstroop echt is? Ik denk dat het een kloon van iemand is.quote:
quote:
Ik vrees echt dat hij echt is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt dat schenkstroop echt is? Ik denk dat het een kloon van iemand is.
[..]
![]()
Dus dat zijn smoesen
Damn dat is ergquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat hij echt is.![]()
Nee, geen smoesen, maar smoezen.
Lekker tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier is het nog maar 15 graden, dat noem ik niet warm.
Wel als je in de stralende zon loopt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef RealZeus het volgende:
Hier is het nog maar 15 graden, dat noem ik niet warm.
Wat voor een workshop?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef -Engel- het volgende:
Hoi lieve [Singles]![]()
![]()
Ik heb vandaag een workshop gehad
Engelquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef -Engel- het volgende:
Hoi lieve [Singles]![]()
![]()
Ik heb vandaag een workshop gehad
Dat is cool!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi tijntje![]()
[..]
Hi krengetje![]()
![]()
Buikdansenshake that ass
![]()
Hoiquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi tijntje![]()
[..]
Hi krengetje![]()
![]()
Buikdansenshake that ass
![]()
Nou tijnbrein>>> eigenlijk moet je dus je hele lijf gebruikenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Met buikdansen beweeg je toch je buik en niet je kont?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik, Ik had 2 weken geleden een workshop lapdancen
Op elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>>> op wie mochten jullie oefenen?
Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn daar beelden vanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou tijnbrein>>> eigenlijk moet je dus je hele lijf gebruiken![]()
En mag je ook met je kont schudden en je tieten ook![]()
Als je nog eens wilt oefenen je weet mij te vindenquote:
Geloof me, ik kreeg het ook niet voor elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn daar beelden van![]()
[..]
Als je nog eens wilt oefenen je weet mij te vinden
hahahahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Als je nog eens wilt oefenen je weet mij te vinden
*bied zich aan*quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan leuk zijn...maar een lekkere vent is ook niet verkeerd
Met een stel vriendinnen is het ook leuk hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan leuk zijn...maar een lekkere vent is ook niet verkeerd
Ik had geen slagroom hequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geloof me, ik kreeg het ook niet voor elkaar
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn daar beelden van![]()
Nee, je bent gewoon full of shitquote:
Toevallig heb ik dat nog in de koelkast staan. Zullen we?quote:
je ligt in ieder geval dubbel van het lachen .....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Met een stel vriendinnen is het ook leuk hoor
heb je ook Nivea?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat nog in de koelkast staan. Zullen we?
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je ligt in ieder geval dubbel van het lachen .....
Als jij daarmee wil doen dat ik denk dat je wil doen, dan zijn daar betere smeerseltjes voor.quote:
Beidequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor die lapdance of een showtje buikdansen
wat klinkt dat weer lekker subtielquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij daarmee wil doen dat ik denk dat je wil doen, dan zijn daar betere smeerseltjes voor.Als dat niet het geval is, dan heb ik het sowieso niet.
En wat denk jij dat ik wil dat ik ga doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij daarmee wil doen dat ik denk dat je wil doen, dan zijn daar betere smeerseltjes voor.Als dat niet het geval is, dan heb ik het sowieso niet.
Subtiel is voor metromannen en zeikwijven.quote:
Iets anders dan ik, gezien je reactie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef krengetje het volgende:
En wat denk jij dat ik wil dat ik ga doen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel is voor metromannen en zeikwijven.
Ik had het nog over een lapdancequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets anders dan ik, gezien je reactie.
Ja, daar kan jij nog een voorbeeld aan nemen!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar kan jij nog een voorbeeld aan nemen!
eens kijken... wandelen, bootje, eten, zingen>>>> waar zie je buikdansen of lapdance staan?quote:
Dat is nog wel te combineren met wat ik in gedachten heb.quote:
Hoi Samzzquote:
Wat heb jij dan in gedachte?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog wel te combineren met wat ik in gedachten heb.
Ik had het over zeikwijven. En die staan, bij mij i.i.g., niet synoniem voor vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Komt mama aanOf ik niet eens wat minder moet drinken
Euh... zingen? Daar heb je me heul niks over gezegdquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
eens kijken... wandelen, bootje, eten, zingen>>>> waar zie je buikdansen of lapdance staan?
OOOOOOOOOOOOOOOOO je bedoelt nadat ik ontslagen ben van mijn plichten als Dame van de goede zorg....
Mwah.. ben ik een zeikwijf dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over zeikwijven. En die staan, bij mij i.i.g., niet synoniem voor vrouwen.
Voor zover mijn kennis reikt niet. Maar jij kwam in enen met het 'ja maar ik ben een vrouw' argument aanzetten.quote:
Dat is dus een jaquote:
Dan bedenk ik de beelden zelf welquote:
Een krat per dag is ook gewoon te veel jonge damequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Komt mama aanOf ik niet eens wat minder moet drinken
Jij hebt last van tunnelvisie atm. Dus niet relevantquote:
Klopt.. en meestal zeiken vrouwen altijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt niet. Maar jij kwam in enen met het 'ja maar ik ben een vrouw' argument aanzetten.
Mijn kennis wel, weet waar ik over praatquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt niet. Maar jij kwam in enen met het 'ja maar ik ben een vrouw' argument aanzetten.
Ik drink toch ook geen krat. Dat slikt niet lekker wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dus een ja![]()
[..]
Dan bedenk ik de beelden zelf wel![]()
[..]
Een krat per dag is ook gewoon te veel jonge dame
gedraag je eens volwassenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn kennis wel, weet waar ik over praat
Iets zegt mij dat je emotionele staat je objectiviteit enigszins vertroebelt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn kennis wel, weet waar ik over praat
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink toch ook geen krat. Dat slikt niet lekker weg
Tot zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga even wassen en lenzen uit doen en zo. Tot zo in het nieuwe topic
quote:
Ben er al weer. Lenzen uit doen is ook niet zoveel werk hequote:
Moet je dr van stotteren schattekequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
gg--g-g-goed. met jou?
Toebet lekker uiteten geweest en lig nu ff lekker te luieren op de bank
o niet gezegd....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... zingen? Daar heb je me heul niks over gezegd![]()
Maar inderdaad, als de avond echt gaan beginnen
Willen en denken is wel iets anders, Stingeltjequote:
neuh het ging over buikdansen>Lapdancen>Slagroom>nivea>vrouwen zijn geen zeikwijven etc....quote:
Alleen als een lapdance te combineren is met seks. Anders niet.quote:
Seks dus!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
neuh het ging over buikdansen>Lapdancen>Slagroom>nivea>vrouwen zijn geen zeikwijven etc....
en uiteten gaan
dat kan ....dat kan helemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als een lapdance te combineren is met seks. Anders niet.
Ik vind lapdance en dan seks een uitstekende combiquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als een lapdance te combineren is met seks. Anders niet.
Ik laat je voor nu wel even in die waanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Het is dat bigamie is verboden anders had ik jullie alledrie nu geschaakt.
Dat wordt zeer gewaardeerd.quote:
krengetje, Samzz en mij......quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
krengetje, Samzz en mij......Oh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oe... daar ... en ik weet nog wel wat plekjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
I wanna have sex on the beach *tralalalala
Dan ben je trouwens wel echt een held, als je dat luktquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Ik ook wel, maar zo gaat dat liedjequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe... daar ... en ik weet nog wel wat plekjes
Daar was ik amper een uur geleden nog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
I wanna have sex on the beach *tralalalala
Oh... Ik was die blonde met dikke tietenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik amper een uur geleden nog.Maar ik heb je niet gezien.
Say what, Samzeltje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Willen en denken is wel iets anders, Stingeltje
I know...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar zo gaat dat liedje
En waar is Stingeltje dan?
Desondanks geniet ik denk ik meer van jullie dan van de bijbehorende heldenstatus, mocht het zover komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dan ben je trouwens wel echt een held, als je dat lukt
Kan een man niet ff rustig meer z'n tandenpoetsen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know...
weet ik veel.... misschien heeft ie hulp nodig?
Damn, gemist. Stomme laaghangende zon ook die alles verblindt.quote:
Ik hoop van wel. Al denk ik niet dat je ons aan kanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desondanks geniet ik denk ik meer van jullie dan van de bijbehorende heldenstatus, mocht het zover komen.
Moet je je zonnebril opzettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, gemist. Stomme laaghangende zon ook die alles verblindt.
niet als ie gemist wordt ....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef STING het volgende:
[..]
Kan een man niet ff rustig meer z'n tandenpoetsen?
In het ergste geval ga ik er aan dood. En daar kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop van wel. Al denk ik niet dat je ons aan kan
Als je dood bent leef je heel niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval ga ik er aan dood. En daar kan ik wel mee leven.
Mijn woordspeling, wat doe je?quote:
Sorryquote:
Blij zijn.quote:
Krengs!quote:
Ah, dat maakt mijn kans op overleven ook alleen maar groter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik heb EHBO, dus dat komt wel goed. *reanimeert woordspeling*
Ik ga mij klaarmaken om zo te gaan slapen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Wat is iedereen toch aan het doenPosten op Fok! zou hoogste prioriteit moeten hebben zo laat 's avonds
Mocht je het begeven, dan jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat maakt mijn kans op overleven ook alleen maar groter.
Hmmmquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga mij klaarmaken om zo te gaan slapen.
Ik heb er volledig vertrouwen in!quote:
Dexter aan het kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Wat is iedereen toch aan het doenPosten op Fok! zou hoogste prioriteit moeten hebben zo laat 's avonds
Ben zelfs uit verveling Twin Peaks vanaf het begin gaan kijkenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
Ben zelfs uit verveling Twin Peaks vanaf het begin gaan kijken![]()
Jij moet nodig meer posten op Fok.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben zelfs uit verveling Twin Peaks vanaf het begin gaan kijken![]()
quote:
daar moeten we ff een referendum over houden hoorquote:
Een fan?quote:
Kom je even trollen?quote:
Nee, dan zeg ik alleen maar rare dingenquote:
Nee, vandaag niet...quote:
Neuj, veel te soft voor Burton. En de personages komen niet helemaal lekker uit de verf. En beetje kinderlijk verhaal.quote:
Doe ik ook zo vaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dan zeg ik alleen maar rare dingen
Grappigquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet...
dus over een uur pas
Dat dacht ik al... Burton hoort duister. Dan nog, wil ik hem graaaag zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, veel te soft voor Burton. En de personages komen niet helemaal lekker uit de verf. En beetje kinderlijk verhaal.
Maar goed, moet wel op dvd hebben natuurlijk.
Yups, twee weken geleden beide seizoenen weer gekeken. David Lynch is een sowieso een held, de soundtrack is geweldig. En de serie is een leuke mix van absurditeiten, humor en een goed verhaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
Een fan?
Openings liedje is al magisch. Het mooie is ook: Ik weet me god niet wie Laura Palmer vermoord heeft. Ben pas bij aflevering 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
Matenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Joolien, bijna 24 uit Uitgeest. Need to know more?
hi mr.Boxquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef mrbox het volgende:
*zucht* wie overtuigt me ff dat ik nog opstap ga
nope, bedankt voor de info, ga maar weer zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
ja....NOT!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, twee weken geleden beide seizoenen weer gekeken. David Lynch is een sowieso een held, de soundtrack is geweldig. En de serie is een leuke mix van absurditeiten, humor en een goed verhaal.
De moordenaar is...De Butler met de kandelaar in de bibliotheek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
natuurlijk.... hobby's.... etc. etc.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Ja zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi mr.Box![]()
StappenBier drinken
vrouwen scoren
![]()
zo??
Ja, waarom doe je mij aan iemand denken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Jaa...kweet niet. Een tijdje terug stond er een recensie in de krant, die zei ongeveer het volgende: de film is aardig, ziet er heel mooi uit en vermaakt uitstekend. Maar je mist het feit dat Burton het kleed onverwachts onder je vandaan trekt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al... Burton hoort duister. Dan nog, wil ik hem graaaag zien
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, twee weken geleden beide seizoenen weer gekeken. David Lynch is een sowieso een held, de soundtrack is geweldig. En de serie is een leuke mix van absurditeiten, humor en een goed verhaal.
De moordenaar is...Dit is ook zoooooooooo'n mooi nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Je weet die van mij niet eensquote:
hou je ook zo van treinen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Ik heb Lquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet die van mij niet eens
Wat een rare criteria hebben jullie ineens
quote:
Je foto's uit KPD liet weinig te raden overquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet die van mij niet eens
Wat een rare criteria hebben jullie ineens
Misschien doet RZ weer een aandachtsonderzoek met een vrouwelijke kloonquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je mij aan iemand denken?
Ja, ik snap hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je mij aan iemand denken?
[..]
Jaa...kweet niet. Een tijdje terug stond er een recensie in de krant, die zei ongeveer het volgende: de film is aardig, ziet er heel mooi uit en vermaakt uitstekend. Maar je mist het feit dat Burton het kleed onverwachts onder je vandaan trekt.
Zoiets dus. Snap je?
quote:
Paarden meisjequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je foto's uit KPD liet weinig te raden over
I knowquote:
Pssst, kapsalon is van oorsprong Rotterdams.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef -Engel- het volgende:
en lekkere muziek.... ff een frisse neus halen....
Den Haag he>>>> als beloning een kapsalon halen
OMG Je maakt een grapje hopelijk over die treinen ....quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef Joolien het volgende:
Ik hou van treinen
Venco da week nie heah!
Hobbies: Paard pesten, riedeltje zingen, zwemmen, harde feestjes. Zoiets.
Maten, slank, weinig tiet maar dat is al besproken, ook dubbel D en gespierd.
Bluesquote:
SInds ie haar UI heeft gezienquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Misschien doet RZ weer een aandachtsonderzoek met een vrouwelijke kloon
Solios ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
OMG Je maakt een grapje hopelijk over die treinen ....(je weet het maar nooit hier met die bus en trein fetisjistisch hiero)
wat voor riedeltje zingen en wat voor harde feestjes?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef Joolien het volgende:
Ik hou van treinen
Venco da week nie heah!
Laat ik het uitleggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef Joolien het volgende:
Ik hou van treinen
Venco da week nie heah!
jij zit echt 24/7 hier te F5'en hequote:
Paarden niet zo, paarde meisjes welquote:
Schijn bedriegt vaakquote:
Heb ik liever hockey meisjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Paarden niet zo, paarde meisjes welhoewel ik nog nooit op een paard heb gezeten dus ik heb geen oordeel over paarden eigenlijk.
mij best.....ik kan het nu ook in A'foort kopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pssst, kapsalon is van oorsprong Rotterdams.
mietjequote:
Nu nog kabeltvquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mij best.....ik kan het nu ook in A'foort kopen
Maar ik had het over een kutquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie wel een lul op tv. Hans Kraay jr.
Riedeltjes van alles, zat in een coverband.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat voor riedeltje zingen en wat voor harde feestjes?
Tijd voor een nieuwe calorieėnbom.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef -Engel- het volgende:
mij best.....ik kan het nu ook in A'foort kopen
Tja, Paay of Brard zie ik zo gauw niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik had het over een kut
En Hans Kraay jr. vind ik ook niet cool
Nee, bahquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, Paay of Brard zie ik zo gauw niet.
Volg jij geen ATWT?
Dus.... Wordt een beetje bang van je...quote:
Het verkeerde pilletje gehad vandaag?quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:13 schreef Joolien het volgende:
[..]
Dus.... Wordt een beetje bang van je...