Geloof me, ik kreeg het ook niet voor elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn daar beelden van![]()
[..]
Als je nog eens wilt oefenen je weet mij te vinden
hahahahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Als je nog eens wilt oefenen je weet mij te vinden
*bied zich aan*quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan leuk zijn...maar een lekkere vent is ook niet verkeerd
Met een stel vriendinnen is het ook leuk hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan leuk zijn...maar een lekkere vent is ook niet verkeerd
Ik had geen slagroom hequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geloof me, ik kreeg het ook niet voor elkaar
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn daar beelden van![]()
Nee, je bent gewoon full of shitquote:
Toevallig heb ik dat nog in de koelkast staan. Zullen we?quote:
je ligt in ieder geval dubbel van het lachen .....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Met een stel vriendinnen is het ook leuk hoor
heb je ook Nivea?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat nog in de koelkast staan. Zullen we?
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je ligt in ieder geval dubbel van het lachen .....
Als jij daarmee wil doen dat ik denk dat je wil doen, dan zijn daar betere smeerseltjes voor.quote:
Beidequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor die lapdance of een showtje buikdansen
wat klinkt dat weer lekker subtielquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij daarmee wil doen dat ik denk dat je wil doen, dan zijn daar betere smeerseltjes voor.Als dat niet het geval is, dan heb ik het sowieso niet.
En wat denk jij dat ik wil dat ik ga doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij daarmee wil doen dat ik denk dat je wil doen, dan zijn daar betere smeerseltjes voor.Als dat niet het geval is, dan heb ik het sowieso niet.
Subtiel is voor metromannen en zeikwijven.quote:
Iets anders dan ik, gezien je reactie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef krengetje het volgende:
En wat denk jij dat ik wil dat ik ga doen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel is voor metromannen en zeikwijven.
Ik had het nog over een lapdancequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets anders dan ik, gezien je reactie.
Ja, daar kan jij nog een voorbeeld aan nemen!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar kan jij nog een voorbeeld aan nemen!
eens kijken... wandelen, bootje, eten, zingen>>>> waar zie je buikdansen of lapdance staan?quote:
Dat is nog wel te combineren met wat ik in gedachten heb.quote:
Hoi Samzzquote:
Wat heb jij dan in gedachte?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog wel te combineren met wat ik in gedachten heb.
Ik had het over zeikwijven. En die staan, bij mij i.i.g., niet synoniem voor vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Komt mama aanOf ik niet eens wat minder moet drinken
Euh... zingen? Daar heb je me heul niks over gezegdquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
eens kijken... wandelen, bootje, eten, zingen>>>> waar zie je buikdansen of lapdance staan?
OOOOOOOOOOOOOOOOO je bedoelt nadat ik ontslagen ben van mijn plichten als Dame van de goede zorg....
Mwah.. ben ik een zeikwijf dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over zeikwijven. En die staan, bij mij i.i.g., niet synoniem voor vrouwen.
Voor zover mijn kennis reikt niet. Maar jij kwam in enen met het 'ja maar ik ben een vrouw' argument aanzetten.quote:
Dat is dus een jaquote:
Dan bedenk ik de beelden zelf welquote:
Een krat per dag is ook gewoon te veel jonge damequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Komt mama aanOf ik niet eens wat minder moet drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |