Geloof me, ik kreeg het ook niet voor elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn daar beelden van![]()
[..]
Als je nog eens wilt oefenen je weet mij te vinden
hahahahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Als je nog eens wilt oefenen je weet mij te vinden
*bied zich aan*quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan leuk zijn...maar een lekkere vent is ook niet verkeerd
Met een stel vriendinnen is het ook leuk hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan leuk zijn...maar een lekkere vent is ook niet verkeerd
Ik had geen slagroom hequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geloof me, ik kreeg het ook niet voor elkaar
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn daar beelden van![]()
Nee, je bent gewoon full of shitquote:
Toevallig heb ik dat nog in de koelkast staan. Zullen we?quote:
je ligt in ieder geval dubbel van het lachen .....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Met een stel vriendinnen is het ook leuk hoor
heb je ook Nivea?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat nog in de koelkast staan. Zullen we?
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je ligt in ieder geval dubbel van het lachen .....
Als jij daarmee wil doen dat ik denk dat je wil doen, dan zijn daar betere smeerseltjes voor.quote:
Beidequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor die lapdance of een showtje buikdansen
wat klinkt dat weer lekker subtielquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij daarmee wil doen dat ik denk dat je wil doen, dan zijn daar betere smeerseltjes voor.Als dat niet het geval is, dan heb ik het sowieso niet.
En wat denk jij dat ik wil dat ik ga doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij daarmee wil doen dat ik denk dat je wil doen, dan zijn daar betere smeerseltjes voor.Als dat niet het geval is, dan heb ik het sowieso niet.
Subtiel is voor metromannen en zeikwijven.quote:
Iets anders dan ik, gezien je reactie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef krengetje het volgende:
En wat denk jij dat ik wil dat ik ga doen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel is voor metromannen en zeikwijven.
Ik had het nog over een lapdancequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets anders dan ik, gezien je reactie.
Ja, daar kan jij nog een voorbeeld aan nemen!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar kan jij nog een voorbeeld aan nemen!
eens kijken... wandelen, bootje, eten, zingen>>>> waar zie je buikdansen of lapdance staan?quote:
Dat is nog wel te combineren met wat ik in gedachten heb.quote:
Hoi Samzzquote:
Wat heb jij dan in gedachte?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog wel te combineren met wat ik in gedachten heb.
Ik had het over zeikwijven. En die staan, bij mij i.i.g., niet synoniem voor vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Komt mama aanOf ik niet eens wat minder moet drinken
Euh... zingen? Daar heb je me heul niks over gezegdquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
eens kijken... wandelen, bootje, eten, zingen>>>> waar zie je buikdansen of lapdance staan?
OOOOOOOOOOOOOOOOO je bedoelt nadat ik ontslagen ben van mijn plichten als Dame van de goede zorg....
Mwah.. ben ik een zeikwijf dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over zeikwijven. En die staan, bij mij i.i.g., niet synoniem voor vrouwen.
Voor zover mijn kennis reikt niet. Maar jij kwam in enen met het 'ja maar ik ben een vrouw' argument aanzetten.quote:
Dat is dus een jaquote:
Dan bedenk ik de beelden zelf welquote:
Een krat per dag is ook gewoon te veel jonge damequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Komt mama aanOf ik niet eens wat minder moet drinken
Jij hebt last van tunnelvisie atm. Dus niet relevantquote:
Klopt.. en meestal zeiken vrouwen altijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt niet. Maar jij kwam in enen met het 'ja maar ik ben een vrouw' argument aanzetten.
Mijn kennis wel, weet waar ik over praatquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt niet. Maar jij kwam in enen met het 'ja maar ik ben een vrouw' argument aanzetten.
Ik drink toch ook geen krat. Dat slikt niet lekker wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dus een ja![]()
[..]
Dan bedenk ik de beelden zelf wel![]()
[..]
Een krat per dag is ook gewoon te veel jonge dame
gedraag je eens volwassenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn kennis wel, weet waar ik over praat
Iets zegt mij dat je emotionele staat je objectiviteit enigszins vertroebelt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn kennis wel, weet waar ik over praat
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink toch ook geen krat. Dat slikt niet lekker weg
Tot zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga even wassen en lenzen uit doen en zo. Tot zo in het nieuwe topic
quote:
Ben er al weer. Lenzen uit doen is ook niet zoveel werk hequote:
Moet je dr van stotteren schattekequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
gg--g-g-goed. met jou?
Toebet lekker uiteten geweest en lig nu ff lekker te luieren op de bank
o niet gezegd....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... zingen? Daar heb je me heul niks over gezegd![]()
Maar inderdaad, als de avond echt gaan beginnen
Willen en denken is wel iets anders, Stingeltjequote:
neuh het ging over buikdansen>Lapdancen>Slagroom>nivea>vrouwen zijn geen zeikwijven etc....quote:
Alleen als een lapdance te combineren is met seks. Anders niet.quote:
Seks dus!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
neuh het ging over buikdansen>Lapdancen>Slagroom>nivea>vrouwen zijn geen zeikwijven etc....
en uiteten gaan
dat kan ....dat kan helemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als een lapdance te combineren is met seks. Anders niet.
Ik vind lapdance en dan seks een uitstekende combiquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als een lapdance te combineren is met seks. Anders niet.
Ik laat je voor nu wel even in die waanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Het is dat bigamie is verboden anders had ik jullie alledrie nu geschaakt.
Dat wordt zeer gewaardeerd.quote:
krengetje, Samzz en mij......quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
krengetje, Samzz en mij......Oh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oe... daar ... en ik weet nog wel wat plekjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
I wanna have sex on the beach *tralalalala
Dan ben je trouwens wel echt een held, als je dat luktquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Ik ook wel, maar zo gaat dat liedjequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe... daar ... en ik weet nog wel wat plekjes
Daar was ik amper een uur geleden nog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
I wanna have sex on the beach *tralalalala
Oh... Ik was die blonde met dikke tietenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik amper een uur geleden nog.Maar ik heb je niet gezien.
Say what, Samzeltje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Willen en denken is wel iets anders, Stingeltje
I know...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar zo gaat dat liedje
En waar is Stingeltje dan?
Desondanks geniet ik denk ik meer van jullie dan van de bijbehorende heldenstatus, mocht het zover komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dan ben je trouwens wel echt een held, als je dat lukt
Kan een man niet ff rustig meer z'n tandenpoetsen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know...
weet ik veel.... misschien heeft ie hulp nodig?
Damn, gemist. Stomme laaghangende zon ook die alles verblindt.quote:
Ik hoop van wel. Al denk ik niet dat je ons aan kanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desondanks geniet ik denk ik meer van jullie dan van de bijbehorende heldenstatus, mocht het zover komen.
Moet je je zonnebril opzettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, gemist. Stomme laaghangende zon ook die alles verblindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |