Klopt.. en meestal zeiken vrouwen altijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt niet. Maar jij kwam in enen met het 'ja maar ik ben een vrouw' argument aanzetten.
Mijn kennis wel, weet waar ik over praatquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt niet. Maar jij kwam in enen met het 'ja maar ik ben een vrouw' argument aanzetten.
Ik drink toch ook geen krat. Dat slikt niet lekker wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dus een ja![]()
[..]
Dan bedenk ik de beelden zelf wel![]()
[..]
Een krat per dag is ook gewoon te veel jonge dame
gedraag je eens volwassenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn kennis wel, weet waar ik over praat
Iets zegt mij dat je emotionele staat je objectiviteit enigszins vertroebelt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn kennis wel, weet waar ik over praat
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink toch ook geen krat. Dat slikt niet lekker weg
Tot zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga even wassen en lenzen uit doen en zo. Tot zo in het nieuwe topic
quote:
Ben er al weer. Lenzen uit doen is ook niet zoveel werk hequote:
Moet je dr van stotteren schattekequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
gg--g-g-goed. met jou?
Toebet lekker uiteten geweest en lig nu ff lekker te luieren op de bank
o niet gezegd....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... zingen? Daar heb je me heul niks over gezegd![]()
Maar inderdaad, als de avond echt gaan beginnen
Willen en denken is wel iets anders, Stingeltjequote:
neuh het ging over buikdansen>Lapdancen>Slagroom>nivea>vrouwen zijn geen zeikwijven etc....quote:
Alleen als een lapdance te combineren is met seks. Anders niet.quote:
Seks dus!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
neuh het ging over buikdansen>Lapdancen>Slagroom>nivea>vrouwen zijn geen zeikwijven etc....
en uiteten gaan
dat kan ....dat kan helemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als een lapdance te combineren is met seks. Anders niet.
Ik vind lapdance en dan seks een uitstekende combiquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als een lapdance te combineren is met seks. Anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |