Ik laat je voor nu wel even in die waanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Het is dat bigamie is verboden anders had ik jullie alledrie nu geschaakt.
Dat wordt zeer gewaardeerd.quote:
krengetje, Samzz en mij......quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
krengetje, Samzz en mij......Oh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oe... daar ... en ik weet nog wel wat plekjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
I wanna have sex on the beach *tralalalala
Dan ben je trouwens wel echt een held, als je dat luktquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Ik ook wel, maar zo gaat dat liedjequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe... daar ... en ik weet nog wel wat plekjes
Daar was ik amper een uur geleden nog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
I wanna have sex on the beach *tralalalala
Oh... Ik was die blonde met dikke tietenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik amper een uur geleden nog.Maar ik heb je niet gezien.
Say what, Samzeltje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Willen en denken is wel iets anders, Stingeltje
I know...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar zo gaat dat liedje
En waar is Stingeltje dan?
Desondanks geniet ik denk ik meer van jullie dan van de bijbehorende heldenstatus, mocht het zover komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dan ben je trouwens wel echt een held, als je dat lukt
Kan een man niet ff rustig meer z'n tandenpoetsen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know...
weet ik veel.... misschien heeft ie hulp nodig?
Damn, gemist. Stomme laaghangende zon ook die alles verblindt.quote:
Ik hoop van wel. Al denk ik niet dat je ons aan kanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desondanks geniet ik denk ik meer van jullie dan van de bijbehorende heldenstatus, mocht het zover komen.
Moet je je zonnebril opzettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, gemist. Stomme laaghangende zon ook die alles verblindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |