niet als ie gemist wordt ....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef STING het volgende:
[..]
Kan een man niet ff rustig meer z'n tandenpoetsen?
In het ergste geval ga ik er aan dood. En daar kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop van wel. Al denk ik niet dat je ons aan kan
Als je dood bent leef je heel niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval ga ik er aan dood. En daar kan ik wel mee leven.
Mijn woordspeling, wat doe je?quote:
Sorryquote:
Blij zijn.quote:
Krengs!quote:
Ah, dat maakt mijn kans op overleven ook alleen maar groter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik heb EHBO, dus dat komt wel goed. *reanimeert woordspeling*
Ik ga mij klaarmaken om zo te gaan slapen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Wat is iedereen toch aan het doenPosten op Fok! zou hoogste prioriteit moeten hebben zo laat 's avonds
Mocht je het begeven, dan jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat maakt mijn kans op overleven ook alleen maar groter.
Hmmmquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga mij klaarmaken om zo te gaan slapen.
Ik heb er volledig vertrouwen in!quote:
Dexter aan het kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Wat is iedereen toch aan het doenPosten op Fok! zou hoogste prioriteit moeten hebben zo laat 's avonds
Ben zelfs uit verveling Twin Peaks vanaf het begin gaan kijkenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
Ben zelfs uit verveling Twin Peaks vanaf het begin gaan kijken![]()
Jij moet nodig meer posten op Fok.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben zelfs uit verveling Twin Peaks vanaf het begin gaan kijken![]()
quote:
daar moeten we ff een referendum over houden hoorquote:
Een fan?quote:
Kom je even trollen?quote:
Nee, dan zeg ik alleen maar rare dingenquote:
Nee, vandaag niet...quote:
Neuj, veel te soft voor Burton. En de personages komen niet helemaal lekker uit de verf. En beetje kinderlijk verhaal.quote:
Doe ik ook zo vaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dan zeg ik alleen maar rare dingen
Grappigquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet...
dus over een uur pas
Dat dacht ik al... Burton hoort duister. Dan nog, wil ik hem graaaag zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, veel te soft voor Burton. En de personages komen niet helemaal lekker uit de verf. En beetje kinderlijk verhaal.
Maar goed, moet wel op dvd hebben natuurlijk.
Yups, twee weken geleden beide seizoenen weer gekeken. David Lynch is een sowieso een held, de soundtrack is geweldig. En de serie is een leuke mix van absurditeiten, humor en een goed verhaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
Een fan?
Openings liedje is al magisch. Het mooie is ook: Ik weet me god niet wie Laura Palmer vermoord heeft. Ben pas bij aflevering 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
Matenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Joolien, bijna 24 uit Uitgeest. Need to know more?
hi mr.Boxquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef mrbox het volgende:
*zucht* wie overtuigt me ff dat ik nog opstap ga
nope, bedankt voor de info, ga maar weer zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Joolien, bijna 24 uit Uitgeest. Need to know more?
ja....NOT!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, twee weken geleden beide seizoenen weer gekeken. David Lynch is een sowieso een held, de soundtrack is geweldig. En de serie is een leuke mix van absurditeiten, humor en een goed verhaal.
De moordenaar is...De Butler met de kandelaar in de bibliotheek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |