niet als ie gemist wordt ....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef STING het volgende:
[..]
Kan een man niet ff rustig meer z'n tandenpoetsen?
In het ergste geval ga ik er aan dood. En daar kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop van wel. Al denk ik niet dat je ons aan kan
Als je dood bent leef je heel niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval ga ik er aan dood. En daar kan ik wel mee leven.
Mijn woordspeling, wat doe je?quote:
Sorryquote:
Blij zijn.quote:
Krengs!quote:
Ah, dat maakt mijn kans op overleven ook alleen maar groter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik heb EHBO, dus dat komt wel goed. *reanimeert woordspeling*
Ik ga mij klaarmaken om zo te gaan slapen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Wat is iedereen toch aan het doenPosten op Fok! zou hoogste prioriteit moeten hebben zo laat 's avonds
Mocht je het begeven, dan jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat maakt mijn kans op overleven ook alleen maar groter.
Hmmmquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga mij klaarmaken om zo te gaan slapen.
Ik heb er volledig vertrouwen in!quote:
Dexter aan het kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
Wat is iedereen toch aan het doenPosten op Fok! zou hoogste prioriteit moeten hebben zo laat 's avonds
Ben zelfs uit verveling Twin Peaks vanaf het begin gaan kijkenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
Ben zelfs uit verveling Twin Peaks vanaf het begin gaan kijken![]()
Jij moet nodig meer posten op Fok.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben zelfs uit verveling Twin Peaks vanaf het begin gaan kijken![]()
quote:
daar moeten we ff een referendum over houden hoorquote:
Een fan?quote:
Kom je even trollen?quote:
Nee, dan zeg ik alleen maar rare dingenquote:
Nee, vandaag niet...quote:
Neuj, veel te soft voor Burton. En de personages komen niet helemaal lekker uit de verf. En beetje kinderlijk verhaal.quote:
Doe ik ook zo vaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dan zeg ik alleen maar rare dingen
Grappigquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet...
dus over een uur pas
Dat dacht ik al... Burton hoort duister. Dan nog, wil ik hem graaaag zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, veel te soft voor Burton. En de personages komen niet helemaal lekker uit de verf. En beetje kinderlijk verhaal.
Maar goed, moet wel op dvd hebben natuurlijk.
Yups, twee weken geleden beide seizoenen weer gekeken. David Lynch is een sowieso een held, de soundtrack is geweldig. En de serie is een leuke mix van absurditeiten, humor en een goed verhaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
Een fan?
Openings liedje is al magisch. Het mooie is ook: Ik weet me god niet wie Laura Palmer vermoord heeft. Ben pas bij aflevering 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
Matenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Joolien, bijna 24 uit Uitgeest. Need to know more?
hi mr.Boxquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef mrbox het volgende:
*zucht* wie overtuigt me ff dat ik nog opstap ga
nope, bedankt voor de info, ga maar weer zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
ja....NOT!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, twee weken geleden beide seizoenen weer gekeken. David Lynch is een sowieso een held, de soundtrack is geweldig. En de serie is een leuke mix van absurditeiten, humor en een goed verhaal.
De moordenaar is...De Butler met de kandelaar in de bibliotheek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
natuurlijk.... hobby's.... etc. etc.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Ja zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi mr.Box![]()
StappenBier drinken
vrouwen scoren
![]()
zo??
Ja, waarom doe je mij aan iemand denken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Jaa...kweet niet. Een tijdje terug stond er een recensie in de krant, die zei ongeveer het volgende: de film is aardig, ziet er heel mooi uit en vermaakt uitstekend. Maar je mist het feit dat Burton het kleed onverwachts onder je vandaan trekt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al... Burton hoort duister. Dan nog, wil ik hem graaaag zien
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yups, twee weken geleden beide seizoenen weer gekeken. David Lynch is een sowieso een held, de soundtrack is geweldig. En de serie is een leuke mix van absurditeiten, humor en een goed verhaal.
De moordenaar is...Dit is ook zoooooooooo'n mooi nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Je weet die van mij niet eensquote:
hou je ook zo van treinen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Ik heb Lquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet die van mij niet eens
Wat een rare criteria hebben jullie ineens
quote:
Je foto's uit KPD liet weinig te raden overquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet die van mij niet eens
Wat een rare criteria hebben jullie ineens
Misschien doet RZ weer een aandachtsonderzoek met een vrouwelijke kloonquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je mij aan iemand denken?
Ja, ik snap hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je mij aan iemand denken?
[..]
Jaa...kweet niet. Een tijdje terug stond er een recensie in de krant, die zei ongeveer het volgende: de film is aardig, ziet er heel mooi uit en vermaakt uitstekend. Maar je mist het feit dat Burton het kleed onverwachts onder je vandaan trekt.
Zoiets dus. Snap je?
quote:
Paarden meisjequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Joolien het volgende:
Hallo!!!![]()
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je foto's uit KPD liet weinig te raden over
I knowquote:
Pssst, kapsalon is van oorsprong Rotterdams.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef -Engel- het volgende:
en lekkere muziek.... ff een frisse neus halen....
Den Haag he>>>> als beloning een kapsalon halen
OMG Je maakt een grapje hopelijk over die treinen ....quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef Joolien het volgende:
Ik hou van treinen
Venco da week nie heah!
Hobbies: Paard pesten, riedeltje zingen, zwemmen, harde feestjes. Zoiets.
Maten, slank, weinig tiet maar dat is al besproken, ook dubbel D en gespierd.
Bluesquote:
SInds ie haar UI heeft gezienquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Misschien doet RZ weer een aandachtsonderzoek met een vrouwelijke kloon
Solios ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
OMG Je maakt een grapje hopelijk over die treinen ....(je weet het maar nooit hier met die bus en trein fetisjistisch hiero)
wat voor riedeltje zingen en wat voor harde feestjes?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef Joolien het volgende:
Ik hou van treinen
Venco da week nie heah!
Laat ik het uitleggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef Joolien het volgende:
Ik hou van treinen
Venco da week nie heah!
jij zit echt 24/7 hier te F5'en hequote:
Paarden niet zo, paarde meisjes welquote:
Schijn bedriegt vaakquote:
Heb ik liever hockey meisjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Paarden niet zo, paarde meisjes welhoewel ik nog nooit op een paard heb gezeten dus ik heb geen oordeel over paarden eigenlijk.
mij best.....ik kan het nu ook in A'foort kopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pssst, kapsalon is van oorsprong Rotterdams.
mietjequote:
Nu nog kabeltvquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mij best.....ik kan het nu ook in A'foort kopen
Maar ik had het over een kutquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie wel een lul op tv. Hans Kraay jr.
Riedeltjes van alles, zat in een coverband.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat voor riedeltje zingen en wat voor harde feestjes?
Tijd voor een nieuwe calorieėnbom.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef -Engel- het volgende:
mij best.....ik kan het nu ook in A'foort kopen
Tja, Paay of Brard zie ik zo gauw niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik had het over een kut
En Hans Kraay jr. vind ik ook niet cool
Nee, bahquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, Paay of Brard zie ik zo gauw niet.
Volg jij geen ATWT?
Dus.... Wordt een beetje bang van je...quote:
Het verkeerde pilletje gehad vandaag?quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:13 schreef Joolien het volgende:
[..]
Dus.... Wordt een beetje bang van je...