Hoe later het wordt hoe kutter het is hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Naja, heel soms gaan we naar Hilversum wat tot 3 uur open is.
Bij mij hangt het meestal van de hele avond af hoe laat ik het weer voor gezien heb
Hehe, In Haarlem ga ik vaak tot 3 uur, ook eigenlijk nooit tot 4 uur (sluitingstijd daar)quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe later het wordt hoe kutter het is hier.
Dan doe jij te moelijk. Maargoed. Wat jij wiltttt. Ik ga.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan ga ik toch niet tot 11 uur werken waarna ik eerst nog 30 min naar huis moet fietsen om me op te frissen en dan weer 30 min terug? Of desnoods ter plaatse ergens op frissen maar dan ban ik er nog steeds niet voor twaalven
Tschüssquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan doe jij te moelijk. Maargoed. Wat jij wiltttt. Ik ga.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan doe jij te moelijk. Maargoed. Wat jij wiltttt. Ik ga.
same here!quote:
Wanneer heb jij mij voor het laatst gezien met een baard die ik een week niet geschoren hebquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
same here!
maar die paar haartjes van jou....
Maar ze zijn wel foetsie!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
same here!
maar die paar haartjes van jou....
Ik vind het wel grappig, hoe snel ze daar op stang zijnquote:
toen je een foto liet zien....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij voor het laatst gezien met een baard die ik een week niet geschoren heb?
Dat kan je ook heul niet zien met een webcamquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen je een foto liet zien....
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Kijk het gaan
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze die nieuwe ONZ sc weer dichtgegooid?
Echt terechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja
SWJ en murp hebben de grootste lol
En nu nog een keer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef RoBro het volgende:
bij onz moet ik altijd aan eindbazen als eminich denken die ze belachelijk maken maar volgens mij ziet 90 procent daar er net zo uit
Als hij aan ONZ denkt, denkt hij aan de mensen die Emimich belachelijk maken, maar hij denkt dat 90% van ONZ er zelf ook zo uitziet.quote:
niet spotten met eminich hij zet je zo schaakmat jochiequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Autisten houden niet zo van verandering.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
niet spotten met eminich hij zet je zo schaakmat jochie
Gelukkig, ik ben geen autistquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Autisten houden niet zo van verandering.
Dankjequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als hij aan ONZ denkt, denkt hij aan de mensen die Emimich belachelijk maken, maar hij denkt dat 90% van ONZ er zelf ook zo uitziet.
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
zijn ze er ondertussen al uit wie krentenbol is
Ik suggereer ook niet dat jij suggereert dat ik een autist ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik suggereer ook niet dat jij een autist bent...
Maar je roept zo van: MAAR IK BEN ER GEEN HOOR!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik suggereer ook niet dat jij suggereert dat ik een autist ben.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou geniaal als nijnja in een keer toegeeft dat hij het en dan zegt youve been pwnijnjaed
Huh, echt nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je roept zo van: MAAR IK BEN ER GEEN HOOR!![]()
Nah, was Nijn niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou geniaal als nijnja in een keer toegeeft dat hij het en dan zegt youve been pwnijnjaed
Hoe denk jij dat ie blauw is geworden dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
Oh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh, echt niet
Was meer zo van...
Ah, ik dus niet.
Hoezo heb je geen tel; meer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef RoBro het volgende:
morgen afspraak in stad maar ik heb geen telefoon meer hoe fuckin falend is dat zeg back to the eeties
als ik wist dat ik niet gebanned zou worden zou ik het je kunnen uitleggen maar de naam yvonne nog 1x en ik ben tantoe doodquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat ie blauw is geworden dan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
niet spotten met eminich hij zet je zo schaakmat jochie
Mag ik vragen waarom je altijd zonder interpunctie typt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef RoBro het volgende:
morgen afspraak in stad maar ik heb geen telefoon meer hoe fuckin falend is dat zeg back to the eeties
Ik heb hem de hele dag op stil gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef RoBro het volgende:
ben vorige week maandag in de sloot gefietst en wacht nog steeds op telefoon fuckin auslanders lichten me weer op ben ik bangquote:
Kut is dat hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je altijd zonder interpunctie typt?
He, dat is jammer zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
als ik wist dat ik niet gebanned zou worden zou ik het je kunnen uitleggen maar de naam yvonne nog 1x en ik ben tantoe dood
Oh, lekker slimquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben vorige week maandag in de sloot gefietst en wacht nog steeds op telefoon fuckin auslanders lichten me weer op ben ik bang
Ik hoef me nooit te concentreren als ik iets lees, en nu welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut is dat he. Maar dat doet hij al drie jaar
.
Ja, wantquote:
ja had ook net mn jas gestoomd en nieuwe schoenen aan lekker fucked up maar goede les om voortaan recht te fietsen ook in het donkerquote:
quote:
Moet ook wel als je journalistiek doet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef Hyman het volgende:
Eigenlijk is Robin heel goed in interpunctie en de Nederlandse taal, maar op fok houdt ie er niet zo van
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
Haha, ik moest keihard lachen
Vraag aan marianne thieme.
[..]
Niet alleen in het donkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja had ook net mn jas gestoomd en nieuwe schoenen aan lekker fucked up maar goede les om voortaan recht te fietsen ook in het donker
Patat was haar antwoordquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
Haha, ik moest keihard lachen
Vraag aan marianne thieme.
[..]
Andersom falertquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
friet is voor mensen die bavaria drinken en carnaval vieren
Hee, doe ik allebei.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
friet is voor mensen die bavaria drinken en carnaval vieren
Nee, falert.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Andersom falertPatat komt juist uit het zuiden.
En dat.quote:
Niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
in utrecht eten we anders patat het is maar net wat je het zuiden noemtquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Echt wel, de frituurvent in Panningen zei dat het patat was toen ik friet wilde bestellen!quote:
Wie woont er nou in Brabantquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Echt wel, de frituurvent in Panningen zei dat het patat was toen ik friet wilde bestellen!
Just trolling.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Echt wel, de frituurvent in Panningen zei dat het patat was toen ik friet wilde bestellen!
Bek dicht, Patat komt uit het zuiden. Ik hoor iedereen in het noorden altijd friet zeggen.quote:
Niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Bek dicht, Patat komt uit het zuiden. Ik hoor iedereen in het noorden altijd friet zeggen.
quote:
Ga alsjeblieft niet zo tering beweterig doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Bek dicht, Patat komt uit het zuiden. Ik hoor iedereen in het noorden altijd friet zeggen.
zuid afrika ligt ook in het noorden en de noordpool in het zuiden ze proberen ons gewoon scherp te houden in deze wereldquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tering betweterig? SG beweert dat het friet is, ik beweer dat het patat is en ik geef alleen een onderbouwend argument dicht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet zo tering beweterig doen.
Achterlijke grafjosti. Ik en SG wonen allebei in Brabant, dus ik denk dat wij dat wel iets beter weten, niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tering betweterig? SG beweert dat het friet is, ik beweer dat het patat is en ik geef alleen een onderbouwend argument dicht.
Houdt alsjeblieft je grote bek dicht als je niet tegen een discussie kan
Open nu een topic in KLB. Met de vraag. In welk deel van Nederland zeggen ze patat en in welk deel van Nederland zeggen ze friet. En je zult je antwoord zo krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tering betweterig? SG beweert dat het friet is, ik beweer dat het patat is en ik geef alleen een onderbouwend argument dicht.
Houdt alsjeblieft je grote bek dicht als je niet tegen een discussie kan
o my gawdquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Eén, twee, BANHAMMER.
De SC is vijf seconde dicht daar, en dan gebeurt er dat.quote:
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
`
[..]
Achterlijke grafjosti. Ik en SG wonen allebei in Brabant, dus ik denk dat wij dat wel iets beter weten, niet?
Dan is jouw familie kut, en geen echte Limburgse familie. En als je me niet gelooft zijn er maar wat graag duizenden Brabanders die het jou haarfijn uitleggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Neefijn dat jij friet zegt maar overal bij mijn familie in limburg zegt men patat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |