ben vorige week maandag in de sloot gefietst en wacht nog steeds op telefoon fuckin auslanders lichten me weer op ben ik bangquote:
Kut is dat hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je altijd zonder interpunctie typt?
He, dat is jammer zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
als ik wist dat ik niet gebanned zou worden zou ik het je kunnen uitleggen maar de naam yvonne nog 1x en ik ben tantoe dood
Oh, lekker slimquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben vorige week maandag in de sloot gefietst en wacht nog steeds op telefoon fuckin auslanders lichten me weer op ben ik bang
Ik hoef me nooit te concentreren als ik iets lees, en nu welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut is dat he. Maar dat doet hij al drie jaar
.
Ja, wantquote:
ja had ook net mn jas gestoomd en nieuwe schoenen aan lekker fucked up maar goede les om voortaan recht te fietsen ook in het donkerquote:
quote:
Moet ook wel als je journalistiek doet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef Hyman het volgende:
Eigenlijk is Robin heel goed in interpunctie en de Nederlandse taal, maar op fok houdt ie er niet zo van
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
Haha, ik moest keihard lachen
Vraag aan marianne thieme.
[..]
Niet alleen in het donkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja had ook net mn jas gestoomd en nieuwe schoenen aan lekker fucked up maar goede les om voortaan recht te fietsen ook in het donker
Patat was haar antwoordquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef -SG- het volgende:
Haha, ik moest keihard lachen
Vraag aan marianne thieme.
[..]
Andersom falertquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
friet is voor mensen die bavaria drinken en carnaval vieren
Hee, doe ik allebei.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
friet is voor mensen die bavaria drinken en carnaval vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |