Als hij aan ONZ denkt, denkt hij aan de mensen die Emimich belachelijk maken, maar hij denkt dat 90% van ONZ er zelf ook zo uitziet.quote:
niet spotten met eminich hij zet je zo schaakmat jochiequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Autisten houden niet zo van verandering.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
niet spotten met eminich hij zet je zo schaakmat jochie
Gelukkig, ik ben geen autistquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Autisten houden niet zo van verandering.
Dankjequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als hij aan ONZ denkt, denkt hij aan de mensen die Emimich belachelijk maken, maar hij denkt dat 90% van ONZ er zelf ook zo uitziet.
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
zijn ze er ondertussen al uit wie krentenbol is
Ik suggereer ook niet dat jij suggereert dat ik een autist ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik suggereer ook niet dat jij een autist bent...
Maar je roept zo van: MAAR IK BEN ER GEEN HOOR!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik suggereer ook niet dat jij suggereert dat ik een autist ben.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou geniaal als nijnja in een keer toegeeft dat hij het en dan zegt youve been pwnijnjaed
Huh, echt nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je roept zo van: MAAR IK BEN ER GEEN HOOR!![]()
Nah, was Nijn niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou geniaal als nijnja in een keer toegeeft dat hij het en dan zegt youve been pwnijnjaed
Hoe denk jij dat ie blauw is geworden dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
Oh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh, echt niet
Was meer zo van...
Ah, ik dus niet.
Hoezo heb je geen tel; meer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef RoBro het volgende:
morgen afspraak in stad maar ik heb geen telefoon meer hoe fuckin falend is dat zeg back to the eeties
als ik wist dat ik niet gebanned zou worden zou ik het je kunnen uitleggen maar de naam yvonne nog 1x en ik ben tantoe doodquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat ie blauw is geworden dan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
niet spotten met eminich hij zet je zo schaakmat jochie
Mag ik vragen waarom je altijd zonder interpunctie typt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef RoBro het volgende:
morgen afspraak in stad maar ik heb geen telefoon meer hoe fuckin falend is dat zeg back to the eeties
Ik heb hem de hele dag op stil gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef RoBro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |