Hoe later het wordt hoe kutter het is hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Naja, heel soms gaan we naar Hilversum wat tot 3 uur open is.
Bij mij hangt het meestal van de hele avond af hoe laat ik het weer voor gezien heb
Hehe, In Haarlem ga ik vaak tot 3 uur, ook eigenlijk nooit tot 4 uur (sluitingstijd daar)quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe later het wordt hoe kutter het is hier.
Dan doe jij te moelijk. Maargoed. Wat jij wiltttt. Ik ga.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan ga ik toch niet tot 11 uur werken waarna ik eerst nog 30 min naar huis moet fietsen om me op te frissen en dan weer 30 min terug? Of desnoods ter plaatse ergens op frissen maar dan ban ik er nog steeds niet voor twaalven
Tschüssquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan doe jij te moelijk. Maargoed. Wat jij wiltttt. Ik ga.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan doe jij te moelijk. Maargoed. Wat jij wiltttt. Ik ga.
same here!quote:
Wanneer heb jij mij voor het laatst gezien met een baard die ik een week niet geschoren hebquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
same here!
maar die paar haartjes van jou....
Maar ze zijn wel foetsie!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
same here!
maar die paar haartjes van jou....
Ik vind het wel grappig, hoe snel ze daar op stang zijnquote:
toen je een foto liet zien....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij voor het laatst gezien met een baard die ik een week niet geschoren heb?
Dat kan je ook heul niet zien met een webcamquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen je een foto liet zien....
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Kijk het gaan
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze die nieuwe ONZ sc weer dichtgegooid?
Echt terechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja
SWJ en murp hebben de grootste lol
En nu nog een keer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef RoBro het volgende:
bij onz moet ik altijd aan eindbazen als eminich denken die ze belachelijk maken maar volgens mij ziet 90 procent daar er net zo uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |