Nee, falert.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Andersom falertPatat komt juist uit het zuiden.
En dat.quote:
Niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
in utrecht eten we anders patat het is maar net wat je het zuiden noemtquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Echt wel, de frituurvent in Panningen zei dat het patat was toen ik friet wilde bestellen!quote:
Wie woont er nou in Brabantquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Echt wel, de frituurvent in Panningen zei dat het patat was toen ik friet wilde bestellen!
Just trolling.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Echt wel, de frituurvent in Panningen zei dat het patat was toen ik friet wilde bestellen!
Bek dicht, Patat komt uit het zuiden. Ik hoor iedereen in het noorden altijd friet zeggen.quote:
Niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Bek dicht, Patat komt uit het zuiden. Ik hoor iedereen in het noorden altijd friet zeggen.
quote:
Ga alsjeblieft niet zo tering beweterig doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Bek dicht, Patat komt uit het zuiden. Ik hoor iedereen in het noorden altijd friet zeggen.
zuid afrika ligt ook in het noorden en de noordpool in het zuiden ze proberen ons gewoon scherp te houden in deze wereldquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tering betweterig? SG beweert dat het friet is, ik beweer dat het patat is en ik geef alleen een onderbouwend argument dicht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet zo tering beweterig doen.
Achterlijke grafjosti. Ik en SG wonen allebei in Brabant, dus ik denk dat wij dat wel iets beter weten, niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tering betweterig? SG beweert dat het friet is, ik beweer dat het patat is en ik geef alleen een onderbouwend argument dicht.
Houdt alsjeblieft je grote bek dicht als je niet tegen een discussie kan
Open nu een topic in KLB. Met de vraag. In welk deel van Nederland zeggen ze patat en in welk deel van Nederland zeggen ze friet. En je zult je antwoord zo krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tering betweterig? SG beweert dat het friet is, ik beweer dat het patat is en ik geef alleen een onderbouwend argument dicht.
Houdt alsjeblieft je grote bek dicht als je niet tegen een discussie kan
o my gawdquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Eén, twee, BANHAMMER.
De SC is vijf seconde dicht daar, en dan gebeurt er dat.quote:
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
`
[..]
Achterlijke grafjosti. Ik en SG wonen allebei in Brabant, dus ik denk dat wij dat wel iets beter weten, niet?
Dan is jouw familie kut, en geen echte Limburgse familie. En als je me niet gelooft zijn er maar wat graag duizenden Brabanders die het jou haarfijn uitleggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Neefijn dat jij friet zegt maar overal bij mijn familie in limburg zegt men patat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |