Allemaal na 1990 of later geborenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Ayca het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Ay%C3%A7a
Pedoooooooo! Jezelf voordoen als twintiger, maar toch al bijna vijftiger zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb mijn intrede in de jaren 60-70 gedaan in Nederland.
Jij deed dit gedeelte toch wel gewoon goed, hè?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef PolkaDots het volgende:
Ok misschien een domme vraag.. Maar ik ben in de war door een situatie die zich bij bij het CBR in Barendrecht bevindt. Hier een plaatje:
Moet je alleen voor de eerste haaientanden stoppen als er een fietser aankomt, en zo niet, doorrijden tot de volgende haaientanden als er een auto aankomt, en anders gewoon over allebei de haaientanden doorrijden?
Echt hè..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom. En zo moeilijk zijn haaientanden toch ook weer niet? Alleen helemaal stoppen als er iemand op de kruisende weg langskomt.
Misschien zijn ze bang dat je in een gepimpte BMW de straten onvelig gaat maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt hè..
En toch gunnen ze mij geen rijbewijs
wat nog steeds?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je 'm nog steeds niet gehaald?
Klopt, racisten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat je in een gepimpte BMW de straten onvelig gaat maken.
Ik merk het.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat nog steeds?Alsof jij ooit iets post hier/ op de hoogte bent.
Moet je ook geen ribbeljas met nepbontkraag aandoen tijdens het examen. En niet tegen hem roepen van 'ewa wat kijk je kk kaas' als hij in zijn spiegeltjes checkt of jij wel genoeg in je spiegels kijkt.quote:
Kijk m gelijk stoer doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Statistiek leren.
Statistiek doe je en dan begrijp je het meteen. Weet je.
Die prinses van de Perzische prinsquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga nu chillen door Prince of Persia te gaan kijken. Leren doe ik later wel. Genoeg geleerd de afgelopen tijd.
Ja. Het is slecht voor je humeur.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, voor degenen die al in het bezit van een rijbewijs zijn is het makkelijk praten. Ik weet hoe het is om niet te slagen.
Toen ik zakte was het wel duidelijk waarom overigens, als je prima hebt gereden en ze je naaien met smoesjes zoals bij jou lijkt het me veel ergerquote:
Ik heb 'm ook pas in 2 keer gehaald hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, voor degenen die al in het bezit van een rijbewijs zijn is het makkelijk praten. Ik weet hoe het is om niet te slagen.
Waar gaat dat hfdstk over? is al een tijdje geleden namelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Lekkeer weeeer..en ik moet binnen zitten.
Ayca jij hebt hfd 7 al gehad, wat is beter als je niets weet?
1. alles maken
2. alleen de a-opgaven
3. d-toets
4. alles hierboven
pleonasmequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allemaal na 1990 of later geboren.
Bilmem waar het over gaat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar gaat dat hfdstk over? is al een tijdje geleden namelijk![]()
Maar ik doe altijd als ik de tijd heb gewoon alle opgaven en de d-toets, en als ik niet zoveel tijd heb de a-opgaven en de d-toets, als je heel weinig tijd hebt de d-toets doen en kijken of je het begrijpt en anders de theorie nog een keer doorlezen
Ik was vandaag bijna de hele dag buiten. Nu even binnen zitten. Hoezo heb jij nu al weekendquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik zit lekker in de tuinhet is weekend
![]()
voor mij dan
Ik zit net pas buiten, oh coolstory, kzat op school tot half 5 omdat ik naar strafklas moest maar de surveillant kon niet dus hadden ze klusjes bedacht voor ons (hij had voor mij speciaal een rustig klusjequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was vandaag bijna de hele dag buiten. Nu even binnen zitten. Hoezo heb jij nu al weekend? Zit je in Duitsland op school
?
Tantoe spangquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef Rookert het volgende:
Ik ga morgen naar Prince of Persia, hoe is de prinses dan?
Is eigenlijk best te doen, niet leuk, maar beter dan met kutweer leren. Gewoon je raam wagenwijd openzetten, rustgevend muziekje aan en gaan.quote:
quote:
Ik heb geen kingsize rustige boerderij in Drenthe bij de handquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is eigenlijk best te doen, niet leuk, maar beter dan met kutweer leren. Gewoon je raam wagenwijd openzetten, rustgevend muziekje aan en gaan.
Naar een strafklas? Wat had je gedaan danquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zit net pas buiten, oh coolstory, kzat op school tot half 5 omdat ik naar strafklas moest maar de surveillant kon niet dus hadden ze klusjes bedacht voor ons (hij had voor mij speciaal een rustig klusjehet blijft handig als je het goed kan vinden met de concierge
![]()
).
ik moest zo'n 100 stoelen afstoffen en in de gymzaal zettenen ze waren echt heel stoffig
maargoed toen ik klaar was, was de concierge al weg dus ging ik ook maar
terwijl de andere die ook strafklas hadden nog bezig waren
Nee ik zit in duitsland op schoolze gaan morgen en het hele weekend de UN simuleren bij ons op school (rare zin maar weet even niet hoe ik het anders moet formuleren
) dus zijn wij vrij
Ik doe het hier in mijn kamertje in een flat in de binnenstad van Rotterdam hoor, dus het kan welquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb geen kingsize rustige boerderij in Drenthe bij de hand
Ehm ik had wat uren gespijbeld, nu moet ik tot het eind van het jaar tot 5 uur op school blijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Naar een strafklas? Wat had je gedaan dan?
Hahaha. Mazzel. Hoewel, 100 stoelen afstoffen en in de zaal zetten is veel werk (denk ik)
.
Wat is UN?
Verenigde Naties.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehm ik had wat uren gespijbeld, nu moet ik tot het eind van het jaar tot 5 uur op school blijven![]()
Ja dat was het wel, mijn rechterarm is nu veel gespierder denk ik![]()
afstoffen met linkerarm (met een stoffer bedoel ik niet met mn arm
_!), naar de zaal brengen met rechterarm, na een tijdje kwam ik erachter dat ik ook gewoon in dat hokje het kon afstoffen en de stoelen opstapelen en naar de zaal brengen zodat ik minder hoefde te lopen mja
![]()
United Nationsdan komen leerlingen over de hele wereld naar onze school, wel gaaf
![]()
Oh, alweer terugquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe het hier in mijn kamertje in een flat in de binnenstad van Rotterdam hoor, dus het kan wel.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehm ik had wat uren gespijbeld, nu moet ik tot het eind van het jaar tot 5 uur op school blijven![]()
Ja dat was het wel, mijn rechterarm is nu veel gespierder denk ik :oafstoffen met linkerarm (met een stoffer bedoel ik niet met mn arm
_!), naar de zaal brengen met rechterarm, na een tijdje kwam ik erachter dat ik ook gewoon in dat hokje het kon afstoffen en de stoelen opstapelen en naar de zaal brengen zodat ik minder hoefde te lopen mja
![]()
United Nationsdan komen leerlingen over de hele wereld naar onze school, wel gaaf
![]()
Dus als ik Ayça boos maak dan moet ik uit de buurt blijven van haar rechterarmquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja dat was het wel, mijn rechterarm is nu veel gespierder denk ik![]()
afstoffen met linkerarm (met een stoffer bedoel ik niet met mn arm
![]()
![]()
Misschien staat het mooi op mijn grafsteen 'leende uit mededogen zijn hersenen uit aan een turk, helaas werd hem dit fataal', maar ik denk niet dat mijn toekomstige werkgever het nut ervan inziet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, weet je wat goed staat op je cv? Je hersenen voor een dag uitlenen.(aan een turk! extra goed voor je cv)
Haha sowieso!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Dus als ik Ayça boos maak dan moet ik uit de buurt blijven van haar rechterarm.
Klinkt gaaf.
Hoezo niet? Ik ga heel veel betekenen voor onze maatschappij..quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien staat het mooi op mijn grafsteen 'leende uit mededogen zijn hersenen uit aan een turk, helaas werd hem dit fataal', maar ik denk niet dat mijn toekomstige werkgever het nut ervan inziet.
Sowieso vechten met Ayça lijkt mij geen goed idee! Tough thought girlquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha sowieso!![]()
![]()
Is het ookik doe alleen niet mee
Ik betwijfel datquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ga heel veel betekenen voor onze maatschappij..
Wou je niet over een aantal jaar naar Turkije verhuizen? Dan heb je weinig te betekenen voor onze maatschappijquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ga heel veel betekenen voor onze maatschappij..
Er moet wel iets heel ergs aan de hand zijn dat ik ga vechtenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Sowieso vechten met Ayça lijkt mij geen goed idee! Tough thought girl!
Nee ik blijf hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wou je niet over een aantal jaar naar Turkije verhuizen? Dan heb je weinig te betekenen voor onze maatschappij.
Mijn hersenen ga ik gewoon voor ouderwets persoonlijk gewin gebruiken.
Een Nederlander die iets over Turken zegt bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel ergs aan de hand zijn dat ik ga vechten![]()
Nehquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Nederlander die iets over Turken zegt bijvoorbeeld?
Ik ben serieus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet liegen om van mijn intelligentie gebruik te kunnen maken.
Op wie moet ik stemmenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
Sowieso mensen met een mening.![]()
Luister gewoon naar mij dan komt alles goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinan abi wat moet ik nu doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
In sommige gevallen kan dat wel beter uitpakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
.quote:Deze zelfstandige studio komt beschikbaar per 08 juni a.s. en is 45,14 m2 groot. De woning is gelegen op de begane grond aan de achterzijde van het woongebouw. Huurtoeslag is mogelijk tot maximaal ¤ 132,04 per maand
Daarom mag je niet stemmen! Je schrijft e's te veel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik heb een Nederlandse paspoort + ik ben 18. #Feiten
ik kan niet lezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
.
Mijn droomkamer komt vrij. Jammer dat de locatie niet mooi is, anders was ik meteen verhuisd.
Oh okequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja ... maar als ik naar hem luister dan komt alles goed.
Pff, ik maak die fout heel vaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom mag je niet stemmen! Je schrijft e's te veel.
Wel hoor, hoe kunnen wij er dan op vertrouwen dat je niet per ongeluk het verkeerde vierkantje aankruist?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Pff, ik maak die fout heel vaak, maar dat is geen sterk argument
!
Hoe volgzamer het volk, hoe beter ik mijzelf over hun rug kan verrijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
Ik mag dan niet sterk zijn in taal, maar dit kan ik dan nog welquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel hoor, hoe kunnen wij er dan op vertrouwen dat je niet per ongeluk het verkeerde vierkantje aankruist?
Dictator.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe volgzamer het volk, hoe beter ik mijzelf over hun rug kan verrijken.
D66.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan maar op één partij stemmen(echt waar) ! Welke van de twee ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
Stem AYCA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Çitrusvrucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Natuurlijk ga ik stemmen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar je gaat wel stemmen toch :p ? Maar je weet het dus op dit moment niet...![]()
O nee nu ga ik niet stemmen.quote:AMSTERDAM - Moslims moeten niet gaan stemmen. Dat vindt de radicale islamitische groepering Hizb ut-Tahrir. De groepering is een campagne begonnen waarin ze in Nederland wonende moslims oproept op 9 juni niet naar de stembus te gaan.![]()
![]()
Wie de fuck zijn die pipo'squote:? En waarom denken ze dat niet stemmen moslims in Nederland ten goede komt
?
Cool story, Hansel.![]()
Geen idee.
Schijnt dat ze deze oproep tijdens de vorige verkiezingen ook hebben gedaan.
quote:Negatieve reacties
Ook andere moslimsorganisaties hebben woensdag negatief gereageerd op de actie van Hizb ut-Tahrir. ‘Het is een marginale organisatie die niet echt serieus te nemen is’, zei voorzitter Rasit Bal van het Contactorgaan Moslims en Overheid. ‘Het is in ons belang dat de achterban volop meedoet aan de verkiezingen. Wij zouden heel erg blij zijn als die massaal naar de stembus gaat en zijn stem laat horen’, aldus Bal.
De unie van Marokkaanse moskeeën in Nederland Ummon verwerpt de oproep van de radicale groepering. ‘Wij hebben iedereen opgeroepen deze oproep, die nergens op slaat, te negeren’, zei een woordvoerder.![]()
Debielen dus.quote:Hizb ut-Tahrir (HT of HUT) (Nederlands: Partij van de bevrijding) is een internationale, Soennitisch-islamitische politieke organisatie die als doel heeft alle moslimlanden te verenigen in één islamitische staat of kalifaat, die wordt geregeld door een islamitische wetgeving, gebaseerd op de Sharia, en wordt geleid door een verkiesbaar hoofd of kalief.[1][2][3]
Lol, nu weet ik ook opeens waar hizbollah (Hizb-Allah) nou precies voor staat. Partij van Allah.Cool story, Hansel.![]()
Omdat het democratie helpt en zij meer een fan van een dictatuur-achtig iets zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
Hebben ze ook een reden?waarom zouden we niet moeten stemmen?
Cool story, Hansel.![]()
Oh okequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat het democratie helpt en zij meer een fan van een dictatuur-achtig iets zijn?
![]()
![]()
Ik heb er vandaag ook al 4 uitgetrokken. Godver.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zit net mn haar te spelen ipv wis maken
vind ik een zoveelste grijze haar..
![]()
maar jij bent al oud.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag ook al 4 uitgetrokken. Godver.
Ik ben een pure Turk.![]()
een chinese jongen van onze school heeft er superveel. Zegt ie tegen mij: Emel je grijze haar glanst in de zon, terwijl ik er toen maar 1 had...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
Nu je het zegt, ik zag laatst een chinees meisje met 1 grijze haar
![]()
![]()
![]()
Na je 18e gaat het alleen maar bergafwaarts. Ik ben nu dus nog op het hoogtepunt van mijn leven.Cool story, Hansel.![]()
21 heur.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Na je 18e gaat het alleen maar bergafwaarts. Ik ben nu dus nog op het hoogtepunt van mijn leven.
![]()
Nog één maand en 4 dagen en dan gaat het bij mij ook alleen maar slechter worden.quote:Cool story, Hansel.![]()
Borte zou jij met je Turkse vlag tussen de palestijnse gaan zwaaien?
(wil gwn weten hoe andere turken erover denken)Ik ben een pure Turk.![]()
Gelukkig, dan heb ik nog wel even de tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, je lichaam gaat pas na je 21ste bergafwaarts.Cool story, Hansel.![]()
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
(wil gwn weten hoe andere turken erover denken)
Ik zou daar helemaal niet tussen gaan staan.![]()
okquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou daar helemaal niet tussen gaan staan.
met welke reden?
Wat een vraagquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
(wil gwn weten hoe andere turken erover denken)...
Cool story, Hansel.![]()
Ik weet wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2010 22:20:12 ]![]()
gad
sfd
sf
adsf
ads
fad
sf
adsf
ads
fadsfadsf
ads
fa
sdf
adsf
ads
f
adsf
ads
fad
sf
ads
fad
sf
adsf
ads
fad
sf
adsf
ads
fad
sfadsfadsfadsfads
f
asdf
adsfadsfadsfadsf
ads
fadsf
adsfadsfadsfadsf
a
sdf
adsf
adsf
ads
fad
sf
adsf
ads
fad
sf
ads
f
adsf
ads
fasd
f
adsf
asd
fa
dsf
asdf
ad
sf
adsfad
sf
ads
fad
sf
asdf
asd
fa
sdf
ads
fad
sf
adsf
ads
fad
sf
ads
fad
sf
adsf
ad
sf
asIk ben een pure Turk.![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bbbbbbbbbbbbbbbbbbb
ccccccccccccccccccc
dddddddddddddddddddddddddd
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeIk ben een pure Turk.![]()
Dankjequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef Ayca het volgende:
Heel goed het alfabet gaat je al prima af, nu je wiskunde nog
. Ik heb mijn wiskunde hw al af. En quoten jij
!
![]()
ALSOF DAT MIJ NOG GAAT LUKKEN
IJ HEB SLAAP
m'n wiskunde leraar is dikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk omg i kga hem slachten
dan ook geen wiskunde
Je heb uuurrreeen de tijd gehad!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
ALSOF DAT MIJ NOG GAAT LUKKEN
IJ HEB SLAAP
m'n wiskunde leraar is dikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk omg i kga hem slachten
dan ook geen wiskunde
![]()
![]()
- Bolletje met kaasquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laten we het over iets leuks hebben.Wat hebben jullie vandaag gegeten?
- Aardappelen uit de oven
- Krentenbol
- Zure matten (snoep)
- Beetje koekjesdeeg
En dat was het.![]()
![]()
Boksquote:Ik sprong vorig jaar nog op de banken, maar dat mag niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik spring op mn kamer altijd als ik gek word te veel energieeee
![]()
. We hebben sinds een paar maanden nieuwe banken.
![]()
![]()
Ik wilde vragen of dat alles was voor de hele dag.. maar toen dacht ik: best logisch toch? Saai
En je bent 18, dus volwassen gewordenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Boks
[..]
Ik sprong vorig jaar nog op de banken, maar dat mag niet meer![]()
. We hebben sinds een paar maanden nieuwe banken.
. Niet meer op banken springen dus.
Cool story, Hansel.![]()
Waarom zeggen sommige Turken dat Atatürk Grieks bloed heeft? Klopt dat volgens jou?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Zomaar negeer je mijn lijstje, Bilmi.
Maar even serieus. Het is hier echt saai geworden.
![]()
Het werkt niet als jij het doet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom zeggen sommige Turken dat Atatürk Grieks bloed heeft? Klopt dat volgens jou?
![]()
![]()
Maar dat is leuk. Van de ene bank naar de andere bank springen. Nu mis ik onze oude bankenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En je bent 18, dus volwassen geworden. Niet meer op banken springen dus.
.
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom zeggen sommige Turken dat Atatürk Grieks bloed heeft? Klopt dat volgens jou? En nu Borte?
Turken zijn gewoon Grieken die faalden in het Griekszijn, dus besloten de échte grieken ze in de woestijn te dumpen.quote:Cool story, Hansel.![]()
Nee huilen in bed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk ik ben heel boos
wat moet ik doen? iemand afmaken?![]()
Maak je wiskunde eens af, je bent nog lang niet klaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eerst iemand afmaken daarna huilen
![]()
Tentamen - lerenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik red het toch niet meer..quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maak je wiskunde eens af, je bent nog lang niet klaar
meer water drinken..quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef Ayca het volgende:
Weet je wat vervelend is, als je wilt huilen maar het lukt nietvervelend joh..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Tentamen - lerenStil, vrouwmensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 1,5 uur goed bezig geweest, zo nog maar even![]()
VROUWMENS? STIL?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stil, vrouwmens![]()
Ik ben 1,5 uur goed bezig geweest, zo nog maar even
![]()
Oh, dan is het goed.
![]()
weet je wat lekker is? Je wekker op 5/6 uur zetten en dan tot 7 uur wakker liggen.
Weet je wat lekker is? met een goed gevoel aan een proefwerk beginnenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
weet je wat lekker is? Je wekker op 5/6 uur zetten en dan tot 7 uur wakker liggen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je een presentatie over winkel Blokker geven
wat een grap
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2010 22:51:09 ]![]()
volgende keer beterquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? met een goed gevoel aan een proefwerk beginnen
Dat is waarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? met een goed gevoel aan een proefwerk beginnen
.
![]()
Hahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Kubisme![]()
? Kubi - lay. hahaha. Snap je
?
ja laat ik het over jouw broertje hebben
![]()
![]()
Oh, is dit voor schoolquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaja laat ik het over jouw broertje hebben
? Voor welk vak?
![]()
Met een 3 en een 1 sta ik afgerond nog een 5 voor wis.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgende keer moet je het hele boek doen
En eco en gs danquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met een 3 en een 1 sta ik afgerond nog een 5 voor wis.
![]()
![]()
Jaaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, is dit voor school? Voor welk vak?
waar heb ik het nou al dagen over
![]()
engelsje krijgt eigenlijk al sowieso een goed cijfer als het over kunst gaat want dat vind de leraar geweldig
alleen is het niet zo heel boeiend voor mijn medeleerlingen ben ik bang
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis, jij lijkt me een vrouw vol discipline. Echt n voorbeeld..
Wat een eer. Ja, in de onderbouw had ik nog discipline
. Maar tegenwoordig lukt dat niet meer zo goed
. Ik word te snel afgeleid. Maaruhm uhm. Ik ben al een week goed bezig
.
![]()
Goed, zelf vind ik het ook niet zo boeiendquote:kubisme vind ik dan nog wel mooi dus dat moet dan maar
![]()
![]()
Maar je gaat toch over? Overgaan noem ik discipline.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat een eer. Ja, in de onderbouw had ik nog discipline
. Maar tegenwoordig lukt dat niet meer zo goed
. Ik word te snel afgeleid. Maaruhm uhm. Ik ben al een week goed bezig
.
(ok, probleemloos overgaan dan)
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar je gaat toch over? Overgaan noem ik discipline.(ok, probleemloos overgaan dan)
.
![]()
.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef Rookert het volgende:
Julis is gewoon een chick universalis
Wanneer neem je lenzen? Het is echt wauw
Dat valt wel mee.
Dat weet ik niet. Misschien neem ik geen lenzen (laseren).
![]()
weet ik niet..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef Thanaz het volgende:
[..]
senin avatar welke schilderij was dat??
ik kreeg die avatar van iemand toen ik op zoek was.. weet ik veel welke het is
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik kreeg die avatar van iemand toen ik op zoek was.. weet ik veel welke het is
cikacak kus cikacak..
![]()
![]()
Bilmi is 17 jaar. Super geliefd in haar omgeving. Donker haar en donkere ogen, klein, maar fijn. Ze houdt van lezen en muziek. Ze is een pure Turk. Ze heeft 1 broer en 1 zusje. En een vader en moeder, wat niet voor iedereen vanzelfsprekend is. In haar vrije tijd fokt ze graag. Op fok heeft ze Ayca leren kennen en ze wil haar graag in het echt ontmoeten om samen naar de schoonheidsspecialist te gaan, want Emel wil dat ?gewoon?Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bilmi is 17 jaar. Super geliefd in haar omgeving. Donker haar en donkere ogen, klein, maar fijn. Ze houdt van lezen en muziek. Ze is een pure Turk. Ze heeft 1 broer en 1 zusje. En een vader en moeder, wat niet voor iedereen vanzelfsprekend is. In haar vrije tijd fokt ze graag. Op fok heeft ze Ayca leren kennen en ze wil haar graag in het echt ontmoeten om samen naar de schoonheidsspecialist te gaan, want Emel wil dat ?gewoon?
oke ik ga
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bilmi is 17 jaar. Super geliefd in haar omgeving. Donker grijs haar en donkere ogen, klein, maar fijn. Ze houdt van lezen en muziek. Ze is een pure Turk. Ze heeft 1 broer en 1 zusje. En een vader en moeder, wat niet voor iedereen vanzelfsprekend is. In haar vrije tijd fokt ze graag. Op fok heeft ze Ayca leren kennen en ze wil haar graag in het echt ontmoeten om samen naar de schoonheidsspecialist te gaan, want Emel wil dat ?gewoon?Cool story, Hansel.![]()
wat doe je? Straks denkt Ayca nog dat ik een bejaarde lesbien ben die haar wil ontvoeren..quote:Ik ben een pure Turk.![]()
We gaan samen naar de ssquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je weg of gaan we een keer samen naar de schoonheidsspecialistE?
(nou dat woord kan je ook al niet afkorten zeg
)
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat doe je? Straks denkt Ayca nog dat ik een bejaarde lesbien ben die haar wil ontvoeren..
![]()
![]()
![]()
in de fokmoskee kom je als chick alleen binnen als je voor de imam gepaaldanst hebtquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
abow waarom word ik nooit uitgenodigd in die fokmoskee van je??
![]()
![]()
Jij vuile ss'er..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
We gaan samen naar de ss(nou dat woord kan je ook al niet afkorten zeg
)
Lesbienne is het woord dat je zocht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat doe je? Straks denkt Ayca nog dat ik een bejaarde lesbien ben die haar wil ontvoeren..Cool story, Hansel.![]()
Ik ben alleen maar op zoek naar jou wik..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lesbienne is het woord dat je zocht.
Ik ben een pure Turk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: