Wel hoor, hoe kunnen wij er dan op vertrouwen dat je niet per ongeluk het verkeerde vierkantje aankruist?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Pff, ik maak die fout heel vaak, maar dat is geen sterk argument
!
Hoe volgzamer het volk, hoe beter ik mijzelf over hun rug kan verrijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
Sowieso mensen met een mening.![]()
Luister gewoon naar mij dan komt alles goed.
Ik mag dan niet sterk zijn in taal, maar dit kan ik dan nog welquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel hoor, hoe kunnen wij er dan op vertrouwen dat je niet per ongeluk het verkeerde vierkantje aankruist?
Dictator.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe volgzamer het volk, hoe beter ik mijzelf over hun rug kan verrijken.
D66.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan maar op één partij stemmen(echt waar) ! Welke van de twee ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
Stem AYCA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Çitrusvrucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Natuurlijk ga ik stemmen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar je gaat wel stemmen toch :p ? Maar je weet het dus op dit moment niet...![]()
O nee nu ga ik niet stemmen.quote:AMSTERDAM - Moslims moeten niet gaan stemmen. Dat vindt de radicale islamitische groepering Hizb ut-Tahrir. De groepering is een campagne begonnen waarin ze in Nederland wonende moslims oproept op 9 juni niet naar de stembus te gaan.![]()
![]()
Wie de fuck zijn die pipo'squote:? En waarom denken ze dat niet stemmen moslims in Nederland ten goede komt
?
Cool story, Hansel.![]()
Geen idee.
Schijnt dat ze deze oproep tijdens de vorige verkiezingen ook hebben gedaan.
quote:Negatieve reacties
Ook andere moslimsorganisaties hebben woensdag negatief gereageerd op de actie van Hizb ut-Tahrir. ‘Het is een marginale organisatie die niet echt serieus te nemen is’, zei voorzitter Rasit Bal van het Contactorgaan Moslims en Overheid. ‘Het is in ons belang dat de achterban volop meedoet aan de verkiezingen. Wij zouden heel erg blij zijn als die massaal naar de stembus gaat en zijn stem laat horen’, aldus Bal.
De unie van Marokkaanse moskeeën in Nederland Ummon verwerpt de oproep van de radicale groepering. ‘Wij hebben iedereen opgeroepen deze oproep, die nergens op slaat, te negeren’, zei een woordvoerder.![]()
Debielen dus.quote:Hizb ut-Tahrir (HT of HUT) (Nederlands: Partij van de bevrijding) is een internationale, Soennitisch-islamitische politieke organisatie die als doel heeft alle moslimlanden te verenigen in één islamitische staat of kalifaat, die wordt geregeld door een islamitische wetgeving, gebaseerd op de Sharia, en wordt geleid door een verkiesbaar hoofd of kalief.[1][2][3]
Lol, nu weet ik ook opeens waar hizbollah (Hizb-Allah) nou precies voor staat. Partij van Allah.Cool story, Hansel.![]()
Omdat het democratie helpt en zij meer een fan van een dictatuur-achtig iets zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
Hebben ze ook een reden?waarom zouden we niet moeten stemmen?
Cool story, Hansel.![]()
Oh okequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat het democratie helpt en zij meer een fan van een dictatuur-achtig iets zijn?
![]()
![]()
Ik heb er vandaag ook al 4 uitgetrokken. Godver.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zit net mn haar te spelen ipv wis maken
vind ik een zoveelste grijze haar..
![]()
maar jij bent al oud.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag ook al 4 uitgetrokken. Godver.
Ik ben een pure Turk.![]()
een chinese jongen van onze school heeft er superveel. Zegt ie tegen mij: Emel je grijze haar glanst in de zon, terwijl ik er toen maar 1 had...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
Nu je het zegt, ik zag laatst een chinees meisje met 1 grijze haar
![]()
![]()
![]()
Na je 18e gaat het alleen maar bergafwaarts. Ik ben nu dus nog op het hoogtepunt van mijn leven.Cool story, Hansel.![]()
21 heur.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Na je 18e gaat het alleen maar bergafwaarts. Ik ben nu dus nog op het hoogtepunt van mijn leven.
![]()
Nog één maand en 4 dagen en dan gaat het bij mij ook alleen maar slechter worden.quote:Cool story, Hansel.![]()
Borte zou jij met je Turkse vlag tussen de palestijnse gaan zwaaien?
(wil gwn weten hoe andere turken erover denken)Ik ben een pure Turk.![]()
Gelukkig, dan heb ik nog wel even de tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, je lichaam gaat pas na je 21ste bergafwaarts.Cool story, Hansel.![]()
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
(wil gwn weten hoe andere turken erover denken)
Ik zou daar helemaal niet tussen gaan staan.![]()
okquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou daar helemaal niet tussen gaan staan.
met welke reden?
Wat een vraagquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
(wil gwn weten hoe andere turken erover denken)...
Cool story, Hansel.![]()
Ik weet wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2010 22:20:12 ]![]()
gad
sfd
sf
adsf
ads
fad
sf
adsf
ads
fadsfadsf
ads
fa
sdf
adsf
ads
f
adsf
ads
fad
sf
ads
fad
sf
adsf
ads
fad
sf
adsf
ads
fad
sfadsfadsfadsfads
f
asdf
adsfadsfadsfadsf
ads
fadsf
adsfadsfadsfadsf
a
sdf
adsf
adsf
ads
fad
sf
adsf
ads
fad
sf
ads
f
adsf
ads
fasd
f
adsf
asd
fa
dsf
asdf
ad
sf
adsfad
sf
ads
fad
sf
asdf
asd
fa
sdf
ads
fad
sf
adsf
ads
fad
sf
ads
fad
sf
adsf
ad
sf
asIk ben een pure Turk.![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bbbbbbbbbbbbbbbbbbb
ccccccccccccccccccc
dddddddddddddddddddddddddd
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeIk ben een pure Turk.![]()
Dankjequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef Ayca het volgende:
Heel goed het alfabet gaat je al prima af, nu je wiskunde nog
. Ik heb mijn wiskunde hw al af. En quoten jij
!
![]()
ALSOF DAT MIJ NOG GAAT LUKKEN
IJ HEB SLAAP
m'n wiskunde leraar is dikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk omg i kga hem slachten
dan ook geen wiskunde
Je heb uuurrreeen de tijd gehad!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
ALSOF DAT MIJ NOG GAAT LUKKEN
IJ HEB SLAAP
m'n wiskunde leraar is dikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk omg i kga hem slachten
dan ook geen wiskunde
![]()
![]()
- Bolletje met kaasquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laten we het over iets leuks hebben.Wat hebben jullie vandaag gegeten?
- Aardappelen uit de oven
- Krentenbol
- Zure matten (snoep)
- Beetje koekjesdeeg
En dat was het.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: