Allemaal na 1990 of later geborenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Ayca het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Ay%C3%A7a
Pedoooooooo! Jezelf voordoen als twintiger, maar toch al bijna vijftiger zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb mijn intrede in de jaren 60-70 gedaan in Nederland.
Jij deed dit gedeelte toch wel gewoon goed, hè?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef PolkaDots het volgende:
Ok misschien een domme vraag.. Maar ik ben in de war door een situatie die zich bij bij het CBR in Barendrecht bevindt. Hier een plaatje:
Moet je alleen voor de eerste haaientanden stoppen als er een fietser aankomt, en zo niet, doorrijden tot de volgende haaientanden als er een auto aankomt, en anders gewoon over allebei de haaientanden doorrijden?
Echt hè..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom. En zo moeilijk zijn haaientanden toch ook weer niet? Alleen helemaal stoppen als er iemand op de kruisende weg langskomt.
Misschien zijn ze bang dat je in een gepimpte BMW de straten onvelig gaat maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt hè..
En toch gunnen ze mij geen rijbewijs
wat nog steeds?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je 'm nog steeds niet gehaald?
Klopt, racisten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat je in een gepimpte BMW de straten onvelig gaat maken.
Ik merk het.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat nog steeds?Alsof jij ooit iets post hier/ op de hoogte bent.
Moet je ook geen ribbeljas met nepbontkraag aandoen tijdens het examen. En niet tegen hem roepen van 'ewa wat kijk je kk kaas' als hij in zijn spiegeltjes checkt of jij wel genoeg in je spiegels kijkt.quote:
Kijk m gelijk stoer doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Statistiek leren.
Statistiek doe je en dan begrijp je het meteen. Weet je.
Die prinses van de Perzische prinsquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga nu chillen door Prince of Persia te gaan kijken. Leren doe ik later wel. Genoeg geleerd de afgelopen tijd.
Ja. Het is slecht voor je humeur.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, voor degenen die al in het bezit van een rijbewijs zijn is het makkelijk praten. Ik weet hoe het is om niet te slagen.
Toen ik zakte was het wel duidelijk waarom overigens, als je prima hebt gereden en ze je naaien met smoesjes zoals bij jou lijkt het me veel ergerquote:
Ik heb 'm ook pas in 2 keer gehaald hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, voor degenen die al in het bezit van een rijbewijs zijn is het makkelijk praten. Ik weet hoe het is om niet te slagen.
Waar gaat dat hfdstk over? is al een tijdje geleden namelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Lekkeer weeeer..en ik moet binnen zitten.
Ayca jij hebt hfd 7 al gehad, wat is beter als je niets weet?
1. alles maken
2. alleen de a-opgaven
3. d-toets
4. alles hierboven
pleonasmequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allemaal na 1990 of later geboren.
Bilmem waar het over gaat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar gaat dat hfdstk over? is al een tijdje geleden namelijk![]()
Maar ik doe altijd als ik de tijd heb gewoon alle opgaven en de d-toets, en als ik niet zoveel tijd heb de a-opgaven en de d-toets, als je heel weinig tijd hebt de d-toets doen en kijken of je het begrijpt en anders de theorie nog een keer doorlezen
Ik was vandaag bijna de hele dag buiten. Nu even binnen zitten. Hoezo heb jij nu al weekendquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik zit lekker in de tuinhet is weekend
![]()
voor mij dan
Ik zit net pas buiten, oh coolstory, kzat op school tot half 5 omdat ik naar strafklas moest maar de surveillant kon niet dus hadden ze klusjes bedacht voor ons (hij had voor mij speciaal een rustig klusjequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was vandaag bijna de hele dag buiten. Nu even binnen zitten. Hoezo heb jij nu al weekend? Zit je in Duitsland op school
?
Tantoe spangquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef Rookert het volgende:
Ik ga morgen naar Prince of Persia, hoe is de prinses dan?
Is eigenlijk best te doen, niet leuk, maar beter dan met kutweer leren. Gewoon je raam wagenwijd openzetten, rustgevend muziekje aan en gaan.quote:
quote:
Ik heb geen kingsize rustige boerderij in Drenthe bij de handquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is eigenlijk best te doen, niet leuk, maar beter dan met kutweer leren. Gewoon je raam wagenwijd openzetten, rustgevend muziekje aan en gaan.
Naar een strafklas? Wat had je gedaan danquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zit net pas buiten, oh coolstory, kzat op school tot half 5 omdat ik naar strafklas moest maar de surveillant kon niet dus hadden ze klusjes bedacht voor ons (hij had voor mij speciaal een rustig klusjehet blijft handig als je het goed kan vinden met de concierge
![]()
).
ik moest zo'n 100 stoelen afstoffen en in de gymzaal zettenen ze waren echt heel stoffig
maargoed toen ik klaar was, was de concierge al weg dus ging ik ook maar
terwijl de andere die ook strafklas hadden nog bezig waren
Nee ik zit in duitsland op schoolze gaan morgen en het hele weekend de UN simuleren bij ons op school (rare zin maar weet even niet hoe ik het anders moet formuleren
) dus zijn wij vrij
Ik doe het hier in mijn kamertje in een flat in de binnenstad van Rotterdam hoor, dus het kan welquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb geen kingsize rustige boerderij in Drenthe bij de hand
Ehm ik had wat uren gespijbeld, nu moet ik tot het eind van het jaar tot 5 uur op school blijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Naar een strafklas? Wat had je gedaan dan?
Hahaha. Mazzel. Hoewel, 100 stoelen afstoffen en in de zaal zetten is veel werk (denk ik)
.
Wat is UN?
Verenigde Naties.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehm ik had wat uren gespijbeld, nu moet ik tot het eind van het jaar tot 5 uur op school blijven![]()
Ja dat was het wel, mijn rechterarm is nu veel gespierder denk ik![]()
afstoffen met linkerarm (met een stoffer bedoel ik niet met mn arm
_!), naar de zaal brengen met rechterarm, na een tijdje kwam ik erachter dat ik ook gewoon in dat hokje het kon afstoffen en de stoelen opstapelen en naar de zaal brengen zodat ik minder hoefde te lopen mja
![]()
United Nationsdan komen leerlingen over de hele wereld naar onze school, wel gaaf
![]()
Oh, alweer terugquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe het hier in mijn kamertje in een flat in de binnenstad van Rotterdam hoor, dus het kan wel.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehm ik had wat uren gespijbeld, nu moet ik tot het eind van het jaar tot 5 uur op school blijven![]()
Ja dat was het wel, mijn rechterarm is nu veel gespierder denk ik :oafstoffen met linkerarm (met een stoffer bedoel ik niet met mn arm
_!), naar de zaal brengen met rechterarm, na een tijdje kwam ik erachter dat ik ook gewoon in dat hokje het kon afstoffen en de stoelen opstapelen en naar de zaal brengen zodat ik minder hoefde te lopen mja
![]()
United Nationsdan komen leerlingen over de hele wereld naar onze school, wel gaaf
![]()
Dus als ik Ayça boos maak dan moet ik uit de buurt blijven van haar rechterarmquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja dat was het wel, mijn rechterarm is nu veel gespierder denk ik![]()
afstoffen met linkerarm (met een stoffer bedoel ik niet met mn arm
![]()
![]()
Misschien staat het mooi op mijn grafsteen 'leende uit mededogen zijn hersenen uit aan een turk, helaas werd hem dit fataal', maar ik denk niet dat mijn toekomstige werkgever het nut ervan inziet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, weet je wat goed staat op je cv? Je hersenen voor een dag uitlenen.(aan een turk! extra goed voor je cv)
Haha sowieso!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Dus als ik Ayça boos maak dan moet ik uit de buurt blijven van haar rechterarm.
Klinkt gaaf.
Hoezo niet? Ik ga heel veel betekenen voor onze maatschappij..quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien staat het mooi op mijn grafsteen 'leende uit mededogen zijn hersenen uit aan een turk, helaas werd hem dit fataal', maar ik denk niet dat mijn toekomstige werkgever het nut ervan inziet.
Sowieso vechten met Ayça lijkt mij geen goed idee! Tough thought girlquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha sowieso!![]()
![]()
Is het ookik doe alleen niet mee
Ik betwijfel datquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ga heel veel betekenen voor onze maatschappij..
Wou je niet over een aantal jaar naar Turkije verhuizen? Dan heb je weinig te betekenen voor onze maatschappijquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ga heel veel betekenen voor onze maatschappij..
Er moet wel iets heel ergs aan de hand zijn dat ik ga vechtenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Sowieso vechten met Ayça lijkt mij geen goed idee! Tough thought girl!
Nee ik blijf hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wou je niet over een aantal jaar naar Turkije verhuizen? Dan heb je weinig te betekenen voor onze maatschappij.
Mijn hersenen ga ik gewoon voor ouderwets persoonlijk gewin gebruiken.
Een Nederlander die iets over Turken zegt bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel ergs aan de hand zijn dat ik ga vechten![]()
Nehquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Nederlander die iets over Turken zegt bijvoorbeeld?
Ik ben serieus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet liegen om van mijn intelligentie gebruik te kunnen maken.
Op wie moet ik stemmenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
Sowieso mensen met een mening.![]()
Luister gewoon naar mij dan komt alles goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinan abi wat moet ik nu doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
In sommige gevallen kan dat wel beter uitpakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
.quote:Deze zelfstandige studio komt beschikbaar per 08 juni a.s. en is 45,14 m2 groot. De woning is gelegen op de begane grond aan de achterzijde van het woongebouw. Huurtoeslag is mogelijk tot maximaal ¤ 132,04 per maand
Daarom mag je niet stemmen! Je schrijft e's te veel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik heb een Nederlandse paspoort + ik ben 18. #Feiten
ik kan niet lezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
.
Mijn droomkamer komt vrij. Jammer dat de locatie niet mooi is, anders was ik meteen verhuisd.
Oh okequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja ... maar als ik naar hem luister dan komt alles goed.
Pff, ik maak die fout heel vaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom mag je niet stemmen! Je schrijft e's te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |