Een Nederlander die iets over Turken zegt bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel ergs aan de hand zijn dat ik ga vechten![]()
Nehquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Nederlander die iets over Turken zegt bijvoorbeeld?
Ik ben serieus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet liegen om van mijn intelligentie gebruik te kunnen maken.
Op wie moet ik stemmenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
Sowieso mensen met een mening.![]()
Luister gewoon naar mij dan komt alles goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinan abi wat moet ik nu doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
In sommige gevallen kan dat wel beter uitpakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
.quote:Deze zelfstandige studio komt beschikbaar per 08 juni a.s. en is 45,14 m2 groot. De woning is gelegen op de begane grond aan de achterzijde van het woongebouw. Huurtoeslag is mogelijk tot maximaal ¤ 132,04 per maand
Daarom mag je niet stemmen! Je schrijft e's te veel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik heb een Nederlandse paspoort + ik ben 18. #Feiten
ik kan niet lezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
.
Mijn droomkamer komt vrij. Jammer dat de locatie niet mooi is, anders was ik meteen verhuisd.
Oh okequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja ... maar als ik naar hem luister dan komt alles goed.
Pff, ik maak die fout heel vaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom mag je niet stemmen! Je schrijft e's te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |