Wel hoor, hoe kunnen wij er dan op vertrouwen dat je niet per ongeluk het verkeerde vierkantje aankruist?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Pff, ik maak die fout heel vaak, maar dat is geen sterk argument
!
Hoe volgzamer het volk, hoe beter ik mijzelf over hun rug kan verrijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
Sowieso mensen met een mening.![]()
Luister gewoon naar mij dan komt alles goed.
Ik mag dan niet sterk zijn in taal, maar dit kan ik dan nog welquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel hoor, hoe kunnen wij er dan op vertrouwen dat je niet per ongeluk het verkeerde vierkantje aankruist?
Dictator.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe volgzamer het volk, hoe beter ik mijzelf over hun rug kan verrijken.
D66.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan maar op één partij stemmen(echt waar) ! Welke van de twee ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
Stem AYCA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Çitrusvrucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: