Boksquote:
Ik sprong vorig jaar nog op de banken, maar dat mag niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik spring op mn kamer altijd als ik gek word te veel energieeee
En je bent 18, dus volwassen gewordenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Boks
[..]
Ik sprong vorig jaar nog op de banken, maar dat mag niet meer![]()
. We hebben sinds een paar maanden nieuwe banken.
Waarom zeggen sommige Turken dat Atatürk Grieks bloed heeft? Klopt dat volgens jou?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Zomaar negeer je mijn lijstje, Bilmi.
Maar even serieus. Het is hier echt saai geworden.
Het werkt niet als jij het doet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom zeggen sommige Turken dat Atatürk Grieks bloed heeft? Klopt dat volgens jou?
Maar dat is leuk. Van de ene bank naar de andere bank springen. Nu mis ik onze oude bankenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En je bent 18, dus volwassen geworden. Niet meer op banken springen dus.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom zeggen sommige Turken dat Atatürk Grieks bloed heeft? Klopt dat volgens jou? En nu Borte?
Turken zijn gewoon Grieken die faalden in het Griekszijn, dus besloten de échte grieken ze in de woestijn te dumpen.quote:
Nee huilen in bed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk ik ben heel boos
wat moet ik doen? iemand afmaken?
Maak je wiskunde eens af, je bent nog lang niet klaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eerst iemand afmaken daarna huilen
Tentamen - lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik red het toch niet meer..quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maak je wiskunde eens af, je bent nog lang niet klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |