Ik geloof er de tiefes vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:59 schreef greavy het volgende:
DDZ wordt echt super, dat kan ik vertellen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding ... jah.
Geef mij ICM 4083 in originele vorm maar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:59 schreef greavy het volgende:
Tevens staat ICMm 4083 in de oude loods binnen voor OBIS en WiFi inbouw. Deze staat langer binnen als straks het geval is bij de al gemoderneriseerde stellen.
En om precies te zijn: vanaf spoor 1/2a. Seintje 36 is de uitrijder van 2c.quote:
Uit het raam kan je het zien liggen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En om precies te zijn: vanaf spoor 1/2a. Seintje 36 is de uitrijder van 2c.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gne? Dat ken ik niet als dienstregelpunt.
Bij ons heet die gewoon Hoornsche Diep. Brug 4152, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, het is niet officieel, maar die brug zou wel zo moeten heten
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij ons heet die gewoon Hoornsche Diep. Brug 4152, als ik me niet vergis.
Hoe waren ze toen dan? Nu openen we meestal na vertrek van 2a.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arriva heeft het openen van de brug wel makkelijker gemaakt door de treintijden van Leeuwarden - Groningen eind 2006 aan te passen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoe waren ze toen dan? Nu openen we meestal na vertrek van 2a.
Toevallig gisteren eind van de middag nog dienst gehad?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En om precies te zijn: vanaf spoor 1/2a. Seintje 36 is de uitrijder van 2c.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:26 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Toevallig gisteren eind van de middag nog dienst gehad?
Toffe AH to go hebben ze trouwens in Groningen, met een mooie oude spoorkaart op de muur:
[ link | afbeelding ]
Van wanneer zou dit ongeveer zijn? De Haarlemmermeerspoorlijnen staan er nog op, dus het moet van ergens tussen 1912 en 1935 zijn.
Ja, dat staat ook erbij in de legenda.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:39 schreef KapiteinT het volgende:
Wat ik mij trouwens ook af vraag is wat de dikke en niet-dikke lijnen betekenen. Ik zie d'r niet echt een logica in. Zijn alle lijnen van een bepaalde maatschappij dikgedrukt ofzo?
Ja, ik bediende gistermiddag en -avond station Groningen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:15 schreef KapiteinT het volgende:
Toen ben ik naar Groningen, Roodeschool en weer terug geweest. Is jouw gebied toch?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, ik bediende gistermiddag en -avond station Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |