En hier maar zeuren dat elke kwartier een intercity niet past!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:26 schreef dennistd het volgende:
Bij de Gelderlander zijn ze ook nog niet echt wakker:
Het aantal goederentreinen tussen Elst en Zutphen stijgt explosief, naar veertig tot zestig per uur.
http://www.gelderlander.n(...)aat-fors-groeien.ece
Dan kunnen ze er beter één lange trein van maken. Eer de eerste goederentrein gepasseerdis is er een minuut voorbij en is de volgende er al.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:26 schreef dennistd het volgende:
Bij de Gelderlander zijn ze ook nog niet echt wakker:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)aat-fors-groeien.ece
Groningenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:53 schreef KapiteinT het volgende:
Gisteren weer eens ouderwets een rondje door Nederland gemaakt. Op welk station heb ik deze foto genomen?
[ afbeelding ]
Bij een ijsbaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:03 schreef KapiteinT het volgende:
Niet eerlijk, jullie komen uit de buurt.![]()
Wat moeilijker dan maar! Waar is dit?
[ afbeelding ]
Heerenveen IJsstadionquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:03 schreef KapiteinT het volgende:
Wat moeilijker dan maar! Waar is dit?
[ afbeelding ]
Niet richting Harlingen in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:02 schreef Igen het volgende:
Ziet eruit als ergens in het westen van Friesland, zo richting Harlingen of Stavoren?
Haha, met deze foto moet het wel lukken denk ik:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:21 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij heb ik alle diesellijntjes van Nederland bekeken met Google maps, maar ik kan hem niet vinden
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ff zo een vraag tussen door he..welke loc kan een SGMm trekken? Of moet er dan een goederenwagon tussen?
Oke bedankt !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met een juiste koppeling vele. Binnen Nederland worden er vaak andere treinstellen ingezet om eentje te trekken. Maar naar bijvoorbeeld Randers ging het loc + koppelwagen + SGM(m) + koppelwagen.
Ik geloof er de tiefes vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:59 schreef greavy het volgende:
DDZ wordt echt super, dat kan ik vertellen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding ... jah.
Geef mij ICM 4083 in originele vorm maar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:59 schreef greavy het volgende:
Tevens staat ICMm 4083 in de oude loods binnen voor OBIS en WiFi inbouw. Deze staat langer binnen als straks het geval is bij de al gemoderneriseerde stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |