Ja, want Israel fanboys veroordelen deze actie, veroordelen de nederzettingen, veroordelen de macht die religieuze extremisten hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Farang het volgende:
[..]
Jij en zij. Proest.
Ik schaar jou net zo goed onder Israël-fanboys, dus hoezo "zij".
Neuh. Het staat wel vast dat die soldaatjes van het touw naar beneden gleden en direct tot appelmoes geslagen werden,quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:44 schreef Re het volgende:
[..]
of agressieve en verkeerd opgezette entering... dat moet dus nog maar blijken
Nou nou, verdraaienquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het bewijst alleen maar dat jij feiten verdraait zodat ze nog negatiever lijken voor Israel, en je je daardoor ongeloofwaardig maakt.
En voor de duidelijkheid, ja, ik vind het belachelijk dat er nog nederzettingen op de Westbank zijn. Ik vind het belachelijk dat de Israelische regering mensen subsidieert om daar te wonen. Ik vind het belachelijk dat de radicale settlers zoveel invloed hebben in de Israelische regering.
Moeten ze maar niet een schip illegaal proberen te enteren, dan hebben de passagiers het volle recht in de aanval te gaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:55 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Neuh. Het staat wel vast dat die soldaatjes van het touw naar beneden gleden en direct tot appelmoes geslagen werden,
Israël pleegt misdaden en vervolgens praten ze hun misdaden goed dmv propaganda.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat heeft israel met jou gedaan dat je een enorm blok emoties bent dat niet openstaat voor een andere kijk op de zaken?
Alle Marokkanen zijn straattuig. Een deel van de Marokkanen zijn straattuig. Geen enkel verschil inderdaad, en helemaal niet stemmingmakend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef Farang het volgende:
[..]
Nou nou, verdraaienIk zei "alle" ipv "een deel", the horror!
Ik ben niet degene die Israël een slechte naam bezorgt, ik benoem de misdaden, Israël pleegt de misdaden en is zelf verantwoordelijk voor het feit dat mensen negatief tegen die terreurstaat aankijken.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:44 schreef Re het volgende:
of agressieve en verkeerd opgezette entering... dat moet dus nog maar blijken
Dat dus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet een schip illegaal proberen te enteren, dan hebben de passagiers het volle recht in de aanval te gaan
Ach, geloof toch niet alles wat de VN zegt joh. Als ze Israël de hand boven het hoofd houden geloof je ze ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet een schip illegaal proberen te enteren, dan hebben de passagiers het volle recht in de aanval te gaan
Dat in het bold, nog een keer dan maar : dat is standaard nooduitrusting op een schip, flares in rood en blauw voor het seinen van je locatie over water en rook om je beter zichtbaar te maken vanaf de lucht ..quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja want een foto staat gelijk aan de inhoud van alle schepen. Jij ontkent dus de flits en rook (en brand?) bommen die gevonden zijn en de katapulten, messen en puntige staven?
Waar zijn dan die bommen en wapens van de 'terroristen'? Ik heb het helemaal gekeken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dat zijn dus die beelden waarvan Re en HAKIM zeiden dat die niet bestonden.
Snap jij het?
Kolonisten met Marokkanen vergelijken? Kromme vergelijking want in het geval van de kolonisten zijn ze inderdaad allemaal tuig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef Viajero het volgende:
[..]
Alle Marokkanen zijn straattuig. Een deel van de Marokkanen zijn straattuig. Geen enkel verschil inderdaad, en helemaal niet stemmingmakend.
Inderdaad. Hier ben ik het helemaal mee eens. Als die douane ambtenaren vervolgens worden aangevallen dan kan je hardere maatregelen nemen, maar je moet niet beginnen met commandos te sturen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef svann het volgende:
[..]
Als het er om ging het konvooi op wapens te controleren, had men toch ook een team douane-ambtenaren kunnen sturen?
Met wat diplomatie was dat haalbaar geweest.
Dan hadden ze pas mogen controleren bij de 24 mijls zone.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef svann het volgende:
[..]
Als het er om ging het konvooi op wapens te controleren, had men toch ook een team douane-ambtenaren kunnen sturen?
Zo te lezen wel ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef Viajero het volgende:
[..]
In jouw definitie is iedereen die niet pleit voor het einde van Israel een Israel fanboy?
Dat heeft Israel dus herhaaldelijk geprobeerd sinds het bekend worden van die actie, maar de actievoerders hebben hieraan in geen geval willen meewerken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef svann het volgende:
[..]
die discussie is al geweest, gebleken dat dit niet op het IDF filmpje te zien was maar wel gecommuniceerd als zijnde wapens gebruikt tegen de commando's en met voorbedachte rade meegenomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat in het bold, nog een keer dan maar : dat is standaard nooduitrusting op een schip, flares in rood en blauw voor het seinen van je locatie over water en rook om je beter zichtbaar te maken vanaf de lucht ..
Ik was al tot die conclusie gekomen voordat de VN dat deed.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ach, geloof toch niet alles wat de VN zegt joh. Als ze Israël de hand boven het hoofd houden geloof je ze ook niet.
En vervolgens hebben die commando's alle recht zichzelf te verdedigen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Israel heeft juist gehandeld. Punt uit.
precies, en zoals hierboven aangegeven met douane beambten, in dialoog. Mensen beschuldigen van terrorisme en op voorhand te handelen alsof het zo is, vervolgens vreemd opkijken als ze op tegenstand stuiten en toch besluiten om de mariniers 1 voor 1 naar beneden te sturen. Wie heeft nu wie uitgelokt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dan hadden ze pas mogen controleren bij de 24 mijls zone.
nogmaals in de herhaling dan... was dit de gehele enteringsactie of maar een fractie daarvan...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:55 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Neuh. Het staat wel vast dat die soldaatjes van het touw naar beneden gleden en direct tot appelmoes geslagen werden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |