Topic-reeksen die zo beladen zijn zijn meer gebaat bij een neutrale titel. Maar ik zal het hier niet bespreken, daar is een ander topic voor inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Druktemakers. Dit was gewoon het laatste nieuws. En het is geen feit, maar een citaat. Sla eens een krant open, daar kom je voortdurend dit soort koppen tegen.
Jij bent degene die het niet begrijpt. Ik kom met feiten, jij probeerde mijn feiten belachelijk te maken wat je niet is gelukt, je hebt me dus niet kunnen overtuigen omdat jij het bij het verkeerde eind had. Wie is dan degene die het niet begrijpt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Viajero het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Het is alleen zo spijtig dat noch jij, noch zij dat begrijpen.
Je hebt nog niet gereageerd op mijn vraag. Wat vind je van de blokkade als je vindt dat die drie Turken slecht bezig waren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
En met die helm van je zie je er geen barst van.
met wat heb ik ook alweer Israeliers besmeurd...?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ozo.. maar wel gelijk aangrijpen als het de Israëliërs besmeurt.
Lekker neutraal ben jij.
Jij zegt dat alle settlers van Gaza naar de Westbank zijn verplaatst. Ik laat zien dat dat niet zo is, dat maar een deel van die settlers naar de Westbank is verplaatst. Jij beschuldigt mij van Israelische propaganda.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Farang het volgende:
[..]
Jij bent degene die het niet begrijpt. Ik kom met feiten, jij probeerde mijn feiten belachelijk te maken wat je niet is gelukt, je hebt me dus niet kunnen overtuigen omdat jij het bij het verkeerde eind had. Wie is dan degene die het niet begrijpt?
Naja, laten we eens beginnen met wat jij als feit zietquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
En met die helm van je zie je er geen barst van.
Geheel terecht. Dat enteren ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef Farang het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gereageerd op mijn vraag. Wat vind je van de blokkade als je vindt dat die drie Turken slecht bezig waren.
Ik zal het voortaan over een deel van de settlers hebben om jou tevreden te stellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Jij zegt dat alle settlers van Gaza naar de Westbank zijn verplaatst. Ik laat zien dat dat niet zo is, dat maar een deel van die settlers naar de Westbank is verplaatst. Jij beschuldigt mij van Israelische propaganda.
En dat is slechts een van de zaken waar je over liegt, maar goed, met jou is duidelijk geen discussie te voeren.
De misdadige blokkade is dus terecht volgens jou. Discussieren heeft verder geen zin meer. Geen wonder dat mensen naar geweld grijpen in die regio.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Geheel terecht. Dat enteren ook.
Dat het op het dek uit de klauwen is gelopen met die doden, 9 ofzo, is spijtig. Maarja, dit soort confrontaties kunnen nu eenmaal slecht aflopen. Vooral met van die agressieve martelaars aan boord.
De blokkade ziet de VN als illegaal, dus de blokkade is al onterechtquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dat het op het dek uit de klauwen is gelopen met die doden, 9 ofzo, is spijtig. Maarja, dit soort confrontaties kunnen nu eenmaal slecht aflopen. Vooral met van die agressieve martelaars aan boord.
Daar is het israelische regime best goed in. Doen alsof ze meewerken, maar intussen nieuwe nederzettingen bouwen op de Jordaanoever. Hun hele modus operandi werkt op misleiding.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Farang het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan over een deel van de settlers hebben om jou tevreden te stellen.
Maar je bevestigt mijn punt alleen maar dat het ontmantelen van de nederzettingen in Gaza niets meer dan een PR-stunt van Israël was. Want waarom kolonisten wegtrappen uit Gaza om ze vervolgens een ander deel van het Palestijnse grondgebied te laten koloniseren?
of agressieve en verkeerd opgezette entering... dat moet dus nog maar blijkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Jij en zij. Proest.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Viajero het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Het is alleen zo spijtig dat noch jij, noch zij dat begrijpen.
Inderdaad. En de simpele zielen trappen in de Israëlische propaganda.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:44 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Daar is het israelische regime best goed in. Doen alsof ze meewerken, maar intussen nieuwe nederzettingen bouwen op de Jordaanoever. Hun hele modus operandi werkt op misleiding.
quote:
quote:
Ja nu zullen spotprenten zoals deze in het Midden-Oosten wel gewaardeerd worden, maar andersom...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Is wel goed. Blijft apart dat er altijd zo snel wat mee gedaan wordt.
Wat heeft israel met jou gedaan dat je een enorm blok emoties bent dat niet openstaat voor een andere kijk op de zaken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Farang het volgende:
[..]
In Israël zijn ze ook geschokt dat hun superieure commando's zulke klunzen zijn.
Het bewijst alleen maar dat jij feiten verdraait zodat ze nog negatiever lijken voor Israel, en je je daardoor ongeloofwaardig maakt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Farang het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan over een deel van de settlers hebben om jou tevreden te stellen.
Maar je bevestigt mijn punt alleen maar dat het ontmantelen van de nederzettingen in Gaza niets meer dan een PR-stunt van Israël was. Want waarom kolonisten wegtrappen uit Gaza om ze vervolgens een ander deel van het Palestijnse grondgebied te laten koloniseren als je oprecht naar vrede streeft?
nou ja, het soms ongeveer wel op dat het niet slim is om in je uppie af te dalen in een woedende menigte, dus lijkt me dat degene die deze order hebben gegeven ook wel moet denken... goh dat had toch anders gemoetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja nu zullen spotprenten zoals deze in het Midden-Oosten wel gewaardeerd worden, maar andersom...
Menig Jood zal krom liggen van het lachen, menig Israëli zal lopen stampvoetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja nu zullen spotprenten zoals deze in het Midden-Oosten wel gewaardeerd worden, maar andersom...
Lol, idd, ben benieuwd wat er met degene die de orders heeft gegeven om het zo aan te pakken gebeuren gaat. Lijkt me toch een gevalletje fail.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |