Je kopieert de namen, en maakt het karakter dat jij toffer vindt vetgedruktquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Muridae het volgende:
Is er een handleiding?![]()
Ik snap dit spel niet echt.
Op elke regel staan twee personages tegenover elkaar. Degene die jij het tofst vind maak je telkens vetgedrukt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Muridae het volgende:
Is er een handleiding?![]()
Ik snap dit spel niet echt.
Beter/toffer maakt in mijn woordenboek weinig uit. Ik ben meer van het toffe, vandaar ook jovatovquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Symer het volgende:
Oh, gaat het om de tofste? Ik heb de beste gedaan.
Zo vind ik Christian toffer dan Faraday, maar ik vind Faraday een beter personage.
Gelijk weer op academisch niveau denkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Symer het volgende:
Oh, gaat het om de tofste? Ik heb de beste gedaan.
Zo vind ik Christian toffer dan Faraday, maar ik vind Faraday een beter personage.
Ben je deze vergeten of heb je gewoon geen voorkeur?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mikhail Bakunin - Tom Friendly
Paulo - Shannon Rutherford
Oké, in dat geval wil ik mijn stem voor Faraday, Carmen en Sun veranderen naar een stem voor Christian, Steve en Minkowski.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Beter/toffer maakt in mijn woordenboek weinig uit. Ik ben meer van het toffe, vandaar ook jovatov
Geen voorkeurquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben je deze vergeten of heb je gewoon geen voorkeur?
Wat jij wilquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Oké, in dat geval wil ik mijn stem voor Faraday, Carmen en Sun veranderen naar een stem voor Christian, Steve en Minkowski.
(heb m'n post aangepast)
Dat is hem dan, jammer dat er al een aantal belangrijkere rollen tegenover elkaar zijn weggespeeld. Penny vs Juliet.quote:Dogen - Jack Shephard
Ethan Rom - Danny Pickett
Jacob - Charlotte Lewis
Cindy Chandler - Karl Martin
Charles Widmore - Man in Black
Jin Kwon - Hugo 'Hurley' Reyes
Walt Lloyd - Boone Carlyle
Juliet Burke - Penelope 'Penny' Widmore
Charlie Pace - Sayid Jarrah
Bernard Nadler - Dr. Pierre Chang
Desmond Hume - Miles Straume
Ben Linus - Leslie Arzt
Phil - Frank Lapidus
Marshal Edward Mars - Nadia
Llana - Aaron
Neil 'Frogurt' - Alex Rousseau
James 'Sawyer' Ford - Rose Nadler
Michael Dawson - Anthony Cooper
Stuart Radzinsky - Danielle Rousseau
Kate Austen - Mr. Eko
Martin Keamy - Ana Lucia Cortez
Eloise Hawking - Naomi Dorrit
Daniel Faraday - Christian Shephard
Richard Alpert - Claire Littleton
Omar - John Locke
Carmen Reyes - Steve Jenkins
Horace Goodspeed - Vincent the Dog
Libby Smith - Roger Linus
Sun Kwon - George Minkowski
Zoe - Nikki Fernandez
En Charlie en Sayid.quote:Dat is hem dan, jammer dat er al een aantal belangrijkere rollen tegenover elkaar zijn weggespeeld. Penny vs Juliet.
Terwijl Kate weer eens voor Sawyer ging terwijl ze toch eigenlijk Jack wilde (quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen die Mr Eko beter / leuker vinden dan Katevoor dat halve seizoen dat Eko erin zat, en zelfs in die tijd vond ik m oersaai met al dat bijbelgedoe
Kate heeft de MIB vermoord. Punt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Terwijl Kate weer eens voor Sawyer ging terwijl ze toch eigenlijk Jack wilde (), sloeg Mr Eko links en rechts Others dood met z'n blote handen (
).
Ja, dáárom kies jij voor Kate hè.quote:
Kate is gewoon een personage dat thuis hoort in As the World Turns of Days of our Lives of zoiets (Ik wil Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer ... en ze zou dan ook geregeld nog eens brand stichten, een moordje plegen, een bank overvallen... hoe ongeloofwaardig wil je 't eigenlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen die Mr Eko beter / leuker vinden dan Katevoor dat halve seizoen dat Eko erin zat, en zelfs in die tijd vond ik m oersaai met al dat bijbelgedoe
Dat heb ik dan weer met Jacob - Charlotte Lewisquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef TC03 het volgende:
Daniel Faraday - Christian Shephard is wat mij betreft een no-brainer eigenlijk...
Dat was voor mij ook een no-brainer (Charlotte).quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met Jacob - Charlotte Lewis
Ik mag Kate ook niet, maar Lost zonder Kate is ook weer geen Lost.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kate is gewoon een personage dat thuis hoort in As the World Turns of Days of our Lives of zoiets (Ik wil Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer ... en ze zou dan ook geregeld nog eens brand stichten, een moordje plegen, een bank overvallen... hoe ongeloofwaardig wil je 't eigenlijk).
Alleen de stok van Eko is al boeiender.
Desmond, Hurley.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef MikeyMo het volgende:
we weten toch wel dat de top uiteindelijk zal uitkomen op locke, lapidus, miles
Ik denk dat Miles in de eerste ronde al wordt uitgeschakeld door Desmond.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef MikeyMo het volgende:
we weten toch wel dat de top uiteindelijk zal uitkomen op locke, lapidus, miles
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook een no-brainer (Charlotte).
Het enige waar Jacob goed in is is het verbergen van zijn trisomie, en zelfs dat lukt hem meestal niet.
Ja, en dan Zoe - Nikki Fernandezquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat Miles in de eerste ronde al wordt uitgeschakeld door Desmond.
Gewoon 2 goede karakters waarvan er eentje dus al in de eerste ronde komt te vervallen.
Die pullde een Artzt dit seizoen.quote:Dat viel nog mee, de meeste personages kende ik nog (na opzoeken).
Wie is Llana
Ik zeg ook niet voor niets ; vond ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kate is gewoon een personage dat thuis hoort in As the World Turns of Days of our Lives of zoiets (Ik wil Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer ... en ze zou dan ook geregeld nog eens brand stichten, een moordje plegen, een bank overvallen... hoe ongeloofwaardig wil je 't eigenlijk).
Alleen de stok van Eko is al boeiender.
Je bent de een na laatste vergeten.quote:
Verkies jij Rose boven Sawyer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:28 schreef Deceit het volgende:
Dogen - Jack Shephard
Jacob - Charlotte Lewis
Charles Widmore - Man in Black (moeilijke keuze )
Charlie Pace - Sayid Jarrah (moeilijke keuze )
Ben Linus - Leslie Arzt
Phil - Frank Lapidus
Llana - Aaron
Kate Austen - Mr. Eko (Kate gaat dit dus verliezen )
Omar - John Locke
Zoe - Nikki Fernandez
ff snel, komt later
Tja, dat krijg je als je 'm gewoon door de randomizer gooitquote:Op maandag 7 juni 2010 11:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal een zwaar onevenwichtige loting. Eerst 4 "top"-duels en daarna 5 flutduels. Nou ja, zo top zijn Alex en Libby nu ook weer niet, maar toch interessanter dan wat volgt.
Tot nu toe ben je de enige die Lapidus toffer vind, dus zo vreemd zal het niet zijn hequote:Op maandag 7 juni 2010 12:40 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe kan iemand Hurley toffer vinden dan Lapidus?![]()
Maak je Jack dan nog even bold?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:17 schreef WheeleE het volgende:
Jack Shephard - Martin Keamy Lastig. Toch Jack, omdat ie meer is uitgediept.
Een mede-fan!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef Karina het volgende:
...
Jacob - Mikhail Bukanin
...Mikhail vanwege zijn rol als The Wishmaster
En dat heeft met zijn rol in Lost te maken...hoe?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef Karina het volgende:
Mikhail vanwege zijn rol als The Wishmaster
Dat wilde ik net zeggen!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dat heeft met zijn rol in Lost te maken...hoe?
Ik zag hetquote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef krioro het volgende:
De eerste ronde is al voorbij, Sitethief en clumsy_clown.
Desmond.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef YellowBlacks het volgende:
Heeft er al iemand een favoriete personage?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag het. Hij is al aangepast.
Na 6 seizoenen al?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef YellowBlacks het volgende:
Charlie. En Sunquote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef YellowBlacks het volgende:
Gastquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Bertje_NL het volgende:
Dogen - Jack Shephard
Jacob - Charlotte Lewis
Charles Widmore - Man in Black
Charlie Pace - Sayid Jarrah
Ben Linus - Leslie Arzt
Phil - Frank Lapidus
Llana - Aaron
Kate Austen - Mr. Eko
Omar - John Locke
Zoe - Nikki Fernandez
quote:
Helden.quote:
Na afloop van het tournament het tournament nog eens opnieuw doen? Waarom zouden er dan grote verschillen zijn?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Timm-E het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de afloop van zo'n tournament zou zijn als je het na afloop nog es opnieuw zou doen. Kijken of er grote verschillen zijn.
Mjah, eigenlijk vind ik ze gelijkwaardig, maar Hurley zal sowieso wel doorgaan dus dan maar Frankquote:
Nou nietquote:Op maandag 7 juni 2010 15:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dat heeft met zijn rol in Lost te maken...hoe?
Naja de grote favorieten halen toch de laatste rondes wel, maar nu zal bijvoorbeeld Alpert of Sawyer er al uitvliegen. Met een andere loting hadden ze waarschijnlijk wel verder gekomen. Maar dat is natuurlijk de hele grap van een tournament.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Na afloop van het tournament het tournament nog eens opnieuw doen? Waarom zouden er dan grote verschillen zijn?
die had natuurlijk tegenover ben moeten staan, en we weten wie dat gewonnen heeftquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Naja de grote favorieten halen toch de laatste rondes wel, maar nu zal bijvoorbeeld Alpert of Sawyer er al uitvliegen. Met een andere loting hadden ze waarschijnlijk wel verder gekomen. Maar dat is natuurlijk de hele grap van een tournament.
Vincent the Dog gaat winnen , hij heeft zulke geweldige one linersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef skittelman het volgende:
Waarom dit tournament? Desmond wint toch
vooral in het einde van seizoen 1: "waf rrr waf waf"quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vincent the Dog gaat winnen , hij heeft zulke geweldige one liners
Zo danquote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef krioro het volgende:
De eerste ronde is al voorbij, Sitethief en clumsy_clown.
Omdat die van Mikhail en Charlotte gewonnen heeftquote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef tralalala het volgende:
Waarom zit die faalhaas van een Jacob er nog in?
Of wordt hier niet gediscussieerd?
Eigenlijk zijn alleen Duels 5 en 8 spannend. De rest kiest (bijna) iedereen hetzelfde.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ethan Rom vs Desmond Hume
Kate Austen vs Hugo 'Hurley' Reyes
John Locke vs Sayid Jarrah
Danielle Rousseau vs Jack Shephard
Daniel Faraday vs Jacob
Man in Black vs Ben Linus
James 'Sawyer' Ford vs Eloise Hawking
Vincent the Dog vs Sun Kwon
8 spannende duels.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen Duels 5 en 8 spannend. De rest kiest (bijna) iedereen hetzelfde.
Ik stem niet op Vincent om leuk te doen hoor. Sun-afleveringen waren altijd tergend slecht en ik had met dat hele personage verder niks. Als Vincent daarentegen in beeld verscheen zat ik altijd te juichen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die zijn ook niet spannend, ik denk dat iedereen Jacob nu wel beu is en dat de "Hehe, we stemmen op de hond" gimmick ook wel aan het uitdoven is.
Precies, zo dacht ik ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik stem niet op Vincent om leuk te doen hoor. Sun-afleveringen waren altijd tergend slecht en ik had met dat hele personage verder niks. Als Vincent daarentegen in beeld verscheen zat ik altijd te juichen.
Sun's dood deed mij minder dan die scène waar Vincent achter de raft aanzwemt omdat ie bij Walt wil blijven.
Verder is Vincent een instrument van MiB geweest en daardoor een stuk mysterieuzer en intrigerender dan Sun die 3 kwart van de serie op zoek was naar Jin.
Inderdaad. Al vond ik hun dood, net als Patch, wel zielig. Zijn ze eindelijk samen....quote:Op maandag 14 juni 2010 08:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik stem niet op Vincent om leuk te doen hoor. Sun-afleveringen waren altijd tergend slecht en ik had met dat hele personage verder niks. Als Vincent daarentegen in beeld verscheen zat ik altijd te juichen.
Sun's dood deed mij minder dan die scène waar Vincent achter de raft aanzwemt omdat ie bij Walt wil blijven.
Verder is Vincent een instrument van MiB geweest en daardoor een stuk mysterieuzer en intrigerender dan Sun die 3 kwart van de serie op zoek was naar Jin.
Sawyer vs Desmond is de finale. Ook al komen deze al tegen elkaar in een ronde voor de eigenlijke finale.quote:
haterquote:Op maandag 14 juni 2010 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mocht Vincent ook deze ronde doorkomen, zet m dan aub tegenover Desmond, dan weten we in elk geval zeker dat de dog deruit gaat
Lijkt mij dat je dat voor jezelf mag uitmaken.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:23 schreef mediaconsument het volgende:
Het lijkt me daarom handig dat er duidelijk is waar we vanuit gaan, het beste of het tofste personage. Zit daar telkens over te twijfelen namelijk.
Idemquote:Op maandag 14 juni 2010 08:58 schreef mediaconsument het volgende:
Ik had eigenlijk alleen moeite met MiB tegen Ben. Ben uiteindelijk voor de karakter ontwikkeling en acteerprestatie van Ben gegaan, terwijl MiB stiekem wel wat toffere acties uithaalde.
Volgens mij loop je zelfs nog een paar rondes achter.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef Symer het volgende:
Ik zie 8 gelopen races, tijd voor een nieuwe ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu de kwartfinale:
Hugo 'Hurley' Reyes vs James 'Sawyer' Ford
Desmond Hume vs Jack Shephard
Ben Linus vs Daniel Faraday
Sun Kwon vs John Locke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |