Je kopieert de namen, en maakt het karakter dat jij toffer vindt vetgedruktquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Muridae het volgende:
Is er een handleiding?![]()
Ik snap dit spel niet echt.
Op elke regel staan twee personages tegenover elkaar. Degene die jij het tofst vind maak je telkens vetgedrukt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Muridae het volgende:
Is er een handleiding?![]()
Ik snap dit spel niet echt.
Beter/toffer maakt in mijn woordenboek weinig uit. Ik ben meer van het toffe, vandaar ook jovatovquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Symer het volgende:
Oh, gaat het om de tofste? Ik heb de beste gedaan.
Zo vind ik Christian toffer dan Faraday, maar ik vind Faraday een beter personage.
Gelijk weer op academisch niveau denkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Symer het volgende:
Oh, gaat het om de tofste? Ik heb de beste gedaan.
Zo vind ik Christian toffer dan Faraday, maar ik vind Faraday een beter personage.
Ben je deze vergeten of heb je gewoon geen voorkeur?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mikhail Bakunin - Tom Friendly
Paulo - Shannon Rutherford
Oké, in dat geval wil ik mijn stem voor Faraday, Carmen en Sun veranderen naar een stem voor Christian, Steve en Minkowski.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Beter/toffer maakt in mijn woordenboek weinig uit. Ik ben meer van het toffe, vandaar ook jovatov
Geen voorkeurquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben je deze vergeten of heb je gewoon geen voorkeur?
Wat jij wilquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Oké, in dat geval wil ik mijn stem voor Faraday, Carmen en Sun veranderen naar een stem voor Christian, Steve en Minkowski.
(heb m'n post aangepast)
Dat is hem dan, jammer dat er al een aantal belangrijkere rollen tegenover elkaar zijn weggespeeld. Penny vs Juliet.quote:Dogen - Jack Shephard
Ethan Rom - Danny Pickett
Jacob - Charlotte Lewis
Cindy Chandler - Karl Martin
Charles Widmore - Man in Black
Jin Kwon - Hugo 'Hurley' Reyes
Walt Lloyd - Boone Carlyle
Juliet Burke - Penelope 'Penny' Widmore
Charlie Pace - Sayid Jarrah
Bernard Nadler - Dr. Pierre Chang
Desmond Hume - Miles Straume
Ben Linus - Leslie Arzt
Phil - Frank Lapidus
Marshal Edward Mars - Nadia
Llana - Aaron
Neil 'Frogurt' - Alex Rousseau
James 'Sawyer' Ford - Rose Nadler
Michael Dawson - Anthony Cooper
Stuart Radzinsky - Danielle Rousseau
Kate Austen - Mr. Eko
Mikhail Bakunin - Tom Friendly
Martin Keamy - Ana Lucia Cortez
Paulo - Shannon Rutherford
Eloise Hawking - Naomi Dorrit
Daniel Faraday - Christian Shephard
Richard Alpert - Claire Littleton
Omar - John Locke
Carmen Reyes - Steve Jenkins
Horace Goodspeed - Vincent the Dog
Libby Smith - Roger Linus
Sun Kwon - George Minkowski
Zoe - Nikki Fernandez
En Charlie en Sayid.quote:Dat is hem dan, jammer dat er al een aantal belangrijkere rollen tegenover elkaar zijn weggespeeld. Penny vs Juliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |